دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی گو کیونگ پیو بازیگر و خواننده شناخته شده کره ای

  • محدثه خاکشور
  • ۵ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

گو کیونک پیو بازیگر جوان و بااستعداد کره جنوبی که به واسطه ی همین استعداد و علاقه اش به بازیگری توانست به موفقیت های چشمگیری در این زمینه برسد. وی مجرد بوده و در طی مدت فعالیت هنری خود به محبوبیت و شهرت خوبی در کره و سطح جهان دست یافته است. برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی گو کیونک پیو با ما همراه شوید.

گو بیونگ پیو هنرپیشه موفق و جوان کره ای که در سریال و فیلم های زیادی ایفای نقش نموده است و اما چند تا از این آثار او موجب شناخته شدن و محبوبیت وی گردیدند. او دارای ۱۸۸ سانتی متر قد و ۷۰ کیلوگرم وزن می باشد. این هنرمند علاوه بر بازیگری در زمینه خوانندگی نیز فعالیت دارد. در این مطلب شما را با بیوگرافی گو کیونگ پیو آشنا می کنیم.

بیوگرافی گو کیونگ پیو بازیگر موفق و محبوب کره جنوبی

بیوگرافی گو کیونگ پیو بازیگر کره ای جوان و محبوب

گو کیونگ پیو بازیگری است که تجربه حضور بر روی صحنه و نیز مقابل دوربین تلویزیون و سینما را داشته است. از سریال های محبوب و مشهور او که موجب رقم زدن این مزان از شهرت و محبوبیت برای وی شده اند می توان به قوی ترین پیک موتوری، پاسخ به ۱۹۸۸، ماشین تحریر شیکاگو اشاره داشت. وی در یازدهم زوئن سال ۱۹۹۰ مصادف با بیست و یکم خرداد سال ۱۳۶۹در اینچئون کره ی جنوبی در خانواده ای ۴ نفره(پدر و مادر، مادربزرگ، و یک خواهر بزرگتر از خودش) به دنیا آمد.

وی در سال های ۲۰۱۴-۲۰۱۷ مادربزرگش را که با آنها زندگی می کرد و مادر خود را از دست داد. او تحصیلات خودش را در دانشگاه کنکوک به پایان رساند و فعالیت هنری خود را از سال ۲۰۱۰ شروع کرد، پس از این شروع با نقش آفرینی در سریال های« پاسخ به ۱۹۸۸»، «قوی ترین پیک موتوری»، «ماشین تحریر شیکاگو» مورد توجه قرار گرفت و به خوبی شناخته شد.

زندگینامه گو کیونگ پیو بازیگر و خواننده کره ای

گو کیونگ پیو دارای شخصیتی خجالتی و شوخ طبع است که به همین خاطر وقتی کودک و نوجوان بود با وجود قرار داشتن در مرکز توجه ها برای شکل ظاهری و اخلاق خوب و نیز همین شوخ بودنش، اما به دلیل خجالتی بودن قادر به ایجاد ارتباط با دختر و دخترها نبود. در دوران تحصیل در دبیرستان به تیم تئاتر پیوست و به هنرهای نمایشی علاقه مند گردید. در واقع انتخاب رشته و تحصیلش در دانشگاه تحت تاثیر همین علاقه بود.

البته این علاقه تنها محدود به دوران دبیرستان نمی شود و میزانی از آن را حتی در زمان کودک بودن خود نسبت به مجموعه های کمیک و برنامه های کودک احساس می کرد. البته تفاوتی نیز وجود داشت و آن اینکه در زمان کودکی به طراحی علاقه مند بود و حتی شروع به فعالیت در این زمینه برای مدت زمانی نمود تا جایی که رویایش در آن زمان طراح بودن به حساب می آمد. با قدم گذاشتن در دوران جوانی این علاقه تغییر یافته و تبدیل به بازیگری شد. این هنرمند عاشق هنر بیان کرده که تا به این لحظه هزارها دلار جهت خریداری کتب کمیک خرج نموده است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

زندگینامه گو کیونگ پیو بازیگر و خواننده کره ای

زندگینامه گو کیونگ پیو و مروری بر آثار وی

کشف استعداد

گو کیونگ پیو پیش از وارد شدن به دانشگاه از سوی شرکت «YG» استعدادش کشف گردیده و برای ۲ سال کارآموزی می کرده است. بعد از کنسل شدن نخستین فیلم خود، کارآموزی در این شرکت را ترک کرده و تصمیم گرفت تحصیلاتش را ادامه دهد. در سال ۲۰۱۱ برای بازی در فیلم سینمایی «ماهی جنگل ۲» تست داده و پس از پذیرفته شدن سریعا و به صورت رسمی شروع به فعالیت نمود.

نخستین بار در سال ۲۰۱۰ در برنامه ای تلویزیونی پرطرفدار به نام «یکشنبه شب کره» مقابل دوربین رفت که این اولین تجربه او در تلویزیون بود. او تجربه بازیگری در سینما را با نقش آفرینی در فیلم سینمایی «ماهی جنگل ۲» در سال ۲۰۱۱ کسب نمود.

بعد از این حضورهای پر رنگ در سریال های مشهور و محبوب دیگری همچون آماده به کار در سال ۲۰۱۲، گل پسر همسایه در سال ۲۰۱۳ و موسیقی فردا در سال ۲۰۱۴نیز ایفای نقش نمود که بازتاب خوبی برای وی در بین مردم و عوامل کارگردان و تهیه کنندگان داشت. اما شهرت او در کشور خودش به بازی در سریال خیلی پرطرفدار به نام پاسخ به ۱۹۸۸ و در سال ۲۰۱۶ با بازی در سریال حسادت آشکار به دست آمد.

او با بازی در سریال های پرمخاطبی مانند دریاسالار؛ سوار بر جریان خروشان، دختر کمد قفلی، مردی با پاشنه بلند، آمور، داستان های ترسناک ۲ به خوبی از پس منتقدین و مردم و کارگردان ها بر آمد و باز هم در مرکز توجه ها قرار گرفت. با بازی در فیلم درام ماشین «تحریر شیکاگو»، «زندگی خصوصی»، «صلیب» و نیز سریال پرطرفدار «قوی ترین پیک موتوری» به شهرتی فراتر از مرزهای کشور خود و سایر کشورها دست یافت.

آشنایی با زندگینامه گو کیونگ پیو از شروع تا شهرت

آشنایی با بیوگرافی جذاب گو کیونگ پیو هنرپیشه مطرح کره ای

خوانندگی

می توان گفت که این بازیگر جوان غیر از هنرنمایی در بازیگری در زمینه خوانندگی نیز فعالتی درخشان دارد که از جمله ی آن می توان به اجرا و انتشار قطعات «من به خاطر تو بیدار می شم» با همکاری سولگی برای سریالی به نما گل پسر همسایه و نیز «لالالا» برای سریالی به اسم قوی ترین پیک موتوری اشاره داشت.

زندگینامه گو کیونگ پیو بازیگر و خواننده خوش تیپ کره ای

زندگینامه گو کیونک پیو و مروری بر زندگی شخصی و خانواده او

زندگی شخصی و رابطه عاشقانه او

با توجه به اینکه گو کیونگ پیو در سریال زندگی خصوصی با سئوهیون خانم بازیگر کره ای جوان و موفق هم بازی بوده و در آن به عالی ترین شکل از پس بازی نقش زن و شوهری جوان برآمدند، بعضی از هواداران و بینندگان این دو هنرمند، به وجود رابطه میان آنها شک کردند. ولی آنها این شایعه ها را رد نمودند.

آشنایی با زندگینامه گو کیونگ پیو از شروع تا شهرت

تشکر و قدردانی گو کیونگ پیو از پارک بوگوم

این دو هنرمند با یکدیگر دارای رفاقتی صمیمی هستند که در چهارم آگوست، کیونک پیو در حضورش در برنامه ی «هفته نامه سرگرمی» از پارک بوگوم از رفیق خود تشکر نمود. گو کیونک پیو به تازگی در سریالی به نام «قوی ترین تحویل دهنده» مقابل دوربین رفت و نخستین نقش اصلی خویش را بازی نمود. وی درباره موفقیت خود در این رابطه چنین بیان کرد:

«نزدیکانم خیلی از این موضع خوشحالن، پدر و مادرم وقتی من رو در تلویزیون می بینند خوشحال می شن، دوستام میگن این نتیجه تلاش های منه, ولی نباید فکر کنم که الان دیگه راحت شدم.»

وی همچنین در رابطه با دوستی خودش با پارک بوگوم نیز گفت:

«پارک بوگوم دوست خوب و قابل اعتمادیه.»

و بعد به شوخی افزود:

«من هم دارم از معروف بودنش نهایت استفاده را می برم»

آشنایی با بیوگرافی جذاب گو کیونگ پیو هنرپیشه معروف کره ای

دانستنی های جالب در مورد گو کیونگ پیو

  • وی در بیست و یکم ماه مه سال ۲۰۱۸ جهت پشت سر گذاشتن خدمت اجباری ثبت نام نمود که در پانزدهم ژانویه سال ۲۰۲۰ هم مرخص شد.
  • گو کیونک پیو به تازگی در سال ۲۰۲۱ در فیلم کمدی «۶/۴۵»، و در سال ۲۰۲۲ در فیلم نتفلیکس «وایب سئول» و نیز به عنوان بازیگر مهمان در سریال « هم اتاقی من یه گومیهوئه» ایفای نقش نموده است.
  • پدر و مادر گو کیونک پیو در رستوران خود تصویری از پارک بوگوم قرار داده اند کخ به همین خاطر نیز اغلب گمان برده می شود آنها والدین پارک بوگوم می باشند.
  • وی دارای ویژگی اخلاقی خجالتی می باشد که طبق گفته هوادارانش به اولاف در برنامه کارتونی «فروزن» شباهت دارد.
  • این بازیگر و خواننده معروف در ۲۰۲۱ در موزیک ویدیویی به اسم«توجه ویژه با روز از «Noting special with the daY »ایم چانگ چونگ حاضر گردید.
  • به طراحی، مانگا، کتب کمیک و انیمیشن علاقمند می باشد.
  • با پارک بوگوم دارای رفاقت صمیمی هستند.

آشنایی با بیوگرافی جذاب و خواندنی گو کیونگ پیو

مروری بر افتخارات و آثار وی

وی تا حالا موفق به دریافت جایزه برترین ستاره جدید فستیوال «SBS Drama» جهت بازی در سریال حسادت آشکار و نیز کاندیدای جایزه برترین بازیگر جدید فستیوال بکسانگ جهت بازی در فیلم «دختر کمد قفلی» و جایزه برترین بازیگر نقش مکمل مرد فستیوال سئول جهت بازی در سریال «ماشین تحریر شیکاگو» گردیده است. د ادامه بیوگرافی گو کیونگ پیو به معرفی آثار او می پردازیم.

آشنایی با زندگینامه گو کیونگ پیو از شروع تا شهرت

سریال های وی

  • سریال «جنگل ماهی ۳» در سال ۲۰۱۱
  • سریال استندبای در سال ۲۰۱۲
  • سریال امتحان الهی فصل سوم در سال ۲۰۱۲
  • سریال پیشنهاد تاثیرگذار در سال ۲۰۱۲
  • سریال ستاره سیب زمینی در سال  ۲۰۱۳
  • سریال بچه های بانمک من در سال ۲۰۱۳
  • سریال موسیقی فردا در سال ۲۰۱۴
  • سریال گرم و دنج ۲۰۱۵
  • سریال پاسخ به ۱۹۸۸ در سالهای ۲۰۱۵ – ۲۰۱۶
  • سریال حسادت آشکار در سال ۲۰۱۶
  • سریال ماشین تحریر شیکاگو در سال ۲۰۱۷
  • سریال قوی ترین پیک در سال ۲۰۱۷
  • سریال بهترین لحظه برای ترک شغل در سال ۲۰۱۷
  • سریال صلیب در سال ۲۰۱۸
  • سریال زندگی خصوصی در سال ۲۰۲۰
  • سریال هم اتاقی من یک گومیهو است در سال ۲۰۲۱
  • سریال DP در سال ۲۰۲۱

آهنگ های وی (Soundtrack)

  • لالالا برای «قوی ترین پیک» در سال ۲۰۱۷
  • به خاطر تو بیدار می شوم برای بچه های بانمک من در سال ۲۰۱۳

زندگینامه گو کیونگ پیو بازیگر و خواننده کره ای

بیوگرافی گو کیونگ پیو بازیگر معروف و توانا کره جنوبی

از اینکه تا انتهای این مطلب هم پای ما به انتها رسیدید، از شما متشکریم. این همراهی شما را با بیوگرافی گو کیونگ پیو یکی از بازیگران مطرح و موفق کره آشنا کرد که در صورت آشنایی بیشتر با سایر هنرمندان کره ای همچون هوانگ این یوپ بازیگر، خواننده و مدل، یون جونگ هون و کیم تهیونگ کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *