دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

سفر به وان ترکیه و بازدید از مکان های دیدنی این شهر

  • سمیه نیک فرجام
  • ۷ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

سفر به وان یکی از تجربه های ویژه و بکر برای گردشگران است. این شهر توریستی دارای امتیازات و امکانات تفریحی زیادی است که در این بخش ما می توانید با آن ها آشنا شوید.

یکی از سفرهای ارزان و در عین حال پرطرفدار، سفر به وان ترکیه می باشد. این سفر در سال های اخیر از سوی شرکت های مسافری و تورهای گردشگری نیز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. این شهر در میان گردشگران نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است.

راهنمای سفر به وان

راهنمای سفر به وان

این شهر بزرگ در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از گردشگران ایرانی قرار دارد. این شهر قدمتی ۳۴۰۰ ساله داشته و از جاذبه های تفریحی و گردشگری زیادی برای گردشگران برخوردار می باشد. تحقیقات باستان شناسی زیادی بر روی این منطقه انجام شده که نشان دهنده قدمت تاریخی آن است. شما علاقمندان در این بخش امکان آشنایی با یکی از مکان های دیدنی وان را دارید.

بازدید از وان

معرفی شهر وان:

این شهر توریستی جذابیت های گردشگری زیادی دارد و با برخورداری از قدمت بالا و فرهنگ غنی خود مورد توجه است. زبان رسمی مردمان این منطقه زبان استانبولی بوده دین مردمان این منطقه نیز مسلمان سنی است. برای سفر به این منطقه تفریحی بهتر است، فصل تابستان و بهار را انتخاب کنید، تا شرایط آب و هوایی بهتری جاکم باشد.

تفریحات وان

جاذبه های تفریحی در این شهر بیشتر شامل جاذبه های تاریخی و فرهنگی می شوند و این شهر امتیازات زیادی برای گردشگران دارد. از مهم ترین سوغاتی های این شهر می توان به راحت الحلقوم، آثار هنری، قهوه ترک، گلیم، فرش، وسایل سرامیکی و … اشاره کرد.

  •  آرون گروپس

جاذبه های تاریخی وان

شرایط آب و هوایی وان:

این شهر نسبتا کوهستانی بوده و در فصل تابستان و بهار شرایط آب و هوایی بهتری دارد. در زمستان این نواحی اغلب سرد بوده و دارای بارش های برفی هستند. در فصل تابستان به دلیل بالا بودن میزان تقاضا برای گردشگران این منطقه هتل های گران تری دارد. در زمستان شما می توانید از جاذبه های مهیج این منطقه نیز استفاده کنید. این جاذبه ها شامل برف بازی و اسکی سواری هستند.

وان را بشناسید

دیدنی های وان:

در سفر به وان می توانید از جاذبه های بسیار زیبایی دیدن کنید. این شهر تاریخی علاوه بر قدمت بالای خود از نظر گردشگری و تفریحی نیز دارای امتیازات زیادی است. دریاچه این شهر امروزه به عنوان یکی از بزرگ ترین دریاچه ها شناخته می شود و دومین دریاچه مهم در خاورمیانه می باشد. در این دریاچه گونه هایی از ماهی ها نیز یافت می شوند.

دیدنی های وان

از دیگر دیدنی های این شهر تفریحی می توان به قلعه تاریخی وان، پارک آبی چاقداش وان، شهر احلات وان، موزه وان، کتیبه خشایارشاه وان، جزیره آکدامار وان، پارک کورتولوش وان، آبشار مرادیه و … اشاره نمود. هر یک از این جاذبه ها برای گردشگران اهمیت زیادی داشته و مورد توجه هستند. شما علاقمندان در لینک می توانید با دیدنی های وان بیشتر آشنا شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *