دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پارک ساحلی میرمهنا در جزیره کیش و جاذبه های تفریحی آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۷ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

پارک ساحلی میرمهنا یکی از مجموعه پارک های تفریحی بزرگی است که در جزیره کیش قرار دارد. این پارک در نوار ساحلی واقع شده و دارای رستوران، هتل، امکانات تفریحی و گردشگری است.

یکی از پارک های ساحلی معروف در کشورمان، پارک ساحلی میرمهنا است که با برخورداری از جاذبه های دیدنی خود می توانید، مورد توجه گردشگران قرار بگیرد. این پارک که به تازگی بازسازی شده است، دارای امکانات تفریحی بسیاری برای گردشگران است.

ساحل میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا

این پارک یکی از بزرگ ترین پارک هایی است که در جزیره کیش قرار دارد. قرارگیری این پارک در بلوار دریا موجب شده تا اهمیت زیادی برای گردشگران داشته باشد. این بلوار یکی از بلوارهای اصلی شهر بوده و مسیری پر تردد دارد. این ساحل امروزه از مهم ترین دیدنی های کیش به شمار می آید.

ساحل زیبای میرمهنا

همانطور که می دانید، جزیره کیش یکی از پرترددترین جزیره های کشور بوده که از نظر توریستی نیز اهمیت زیادی دارد. این نواحی با برخورداری از زیباترین پارک های ساحلی چشم اندازهای زیادی دارند. غروب دلنشین این شهر در کنار دریا یکی از زیباترین چشم اندازهایی است که می توانید، مشاهده کنید.

پارک ساحلی میرمهنا

  •  آرون گروپس

امکانات پارک میرمهنا:

این پارک ساحلی از امتیازات زیادی برای گردشگران برخوردار می باشد. در نوار ساحلی این منطقه می توانید از اسکله ماهیگیری بازدید کنید. این پارک که به دو بخش فاز یک و فاز دو تقسیم شده است، در هر یک از بخش ها دارای امکانات متعددی بوده و مورد علاقه بازدیدکنندگان است. شما برای بازدید از این پارک می توانید از مسیرهای مختلفی عبور کنید.

اسکله میرمهنا

پیاده روی در این پارک امکان بازدید از بخش های مختلف را به شما می دهد. آلاچیق هایی که در این پارک قرار داده شده اند، مکان مناسبی برای نشستن هستند. این آلاچیق ها مکان پخت کباب نیز دارند. این پارک جمعا ۴۱۰۰۰ متر مربع مساحت داشته و ویژگی ها و امتیازات بیشتری برای گردشگران دارد. نمازخانه ساحلی، کتابخانه عمومی، دوچرخه سواری، بازار ماهی فروشی، چایخانه و بوفه از مهم ترین بخش ها و امتیازات این پارک ساحلی هستند.

نمایی از پارک میرمهنا

در این اسکله علاوه بر ماهیگیری می توانید از لذت های بیشتری نیز بهره مند شوید. تماشای لاک پشت های لب دریا یکی از زیبایی های این حیات وحش می باشد. همانطور که اشاره شد این پارک دارای دو فار بوده و فاز دو مساحت بیشتری دارد. زمین بازی یکی از بخش های عالی است که برای توریستان در نظر گرفته شده است.

تفریح در اسکله میرمهنا:

پارک ساحلی میرمهنا از امتیازات بسیار زیادی برای گردشگران بهره مند است. یکی از لذت ها و تفریحات مهیج در این نوار ساحلی، قایق سواری است. نورپردازی این اسکله بسیار عالی بوده و در شب نمایی زیباتر برای گردشگران دارد. رستوران های نزدیک این ساحل، کلوپ های ورزشی و هتل ها از مهم ترین جذابیت های تفریحی برای گردشگران محسوب می شوند.

پارک دیدنی میرمهنا

معرفی مکان های دیدنی کیش می تواند شما گردشگران را با امتیازات بیشتری از این شهر آشنا کند. این شهر دارای مهم ترین پارک های تفریحی و گردشگری بوده که با آن بیشتر آشنا می شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *