دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

منوی خوشمزه کره ای پیشنهاد آرگا برای آشپزی آخر هفته ۲ تیر ماه

  • شقایق ایران دوست
  • ۲ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

آشپزی آخر هفته با منوی خوشمزه کره ای به شما کمک می کند تا بتوانید منوی بسیار خاص برای آخر هفته تهیه کنید. همراه ما باشید تا یک ست غذایی کامل در اختیار شما قرار بدهیم.

غذا های کره ای از برای برخی از ذائقه ها بسیار خوب می باشد و شما می توانید برای آخر هفته یک ست غذایی کره ای در نظر بگیرید. در ادامه قرار است شما را با طرز تهیه یک منوی خوشمزه کره ای همراهی کنیم.

پاتبینگسو به عنوان پیش غذا در منوی خانگی

پاتبینگسو به عنوان پیش غذا

دسر های خنک می توانند یکی از بهترین پیش غذا ها به حسلب بیایند. در واقع پاتبینگسو یکی از دسر های کره ای می باشد که شما می توانید با استفاده از یخ آن را تهیه کنید و در روز های گرم تابستانی از آن استفاده نمایید. این پیش غذا یکی از کم کالری ترین پیش غذا های کره ای می باشد و محبوبیت بسیاری دارد. تکه های یخ به کار رفته در پاتبینگسو برای تابستان بسیار مناسب می باشد و شما می توانید آن را به همراه کیک برنج خرد شده، لوبیای آدزوکی، پودر گردو، عناب و دانه های درخت کاج تهیه کنید. می توانید انواعی از میوه ها و اسکوپ های بستنی میوه ای را نیز با این دسر میل کنید و تمامی این مخلفات بستگی به سلیقه شما دارد.

مواد لازم برای تهیه کیم چی

  • کلم چینی ۱ عدد
  • پیازچه خلالی ۱ پیمانه
  • ترب سفید خلالی ۱ پیمانه
  • پودر چیلی ۱ پیمانه نمک نصف پیمانه سیر رنده شده دو حبه
  • زنجبیل رنده شده یک قاشق مربا خوری
  • آب یک پیمانه

طرز تهیه کیم چی

کیم چی یکی از محبوب ترین غذا های چینی و کره ای می باشد و طرفداران بسیار زیادی دارد. این خوراک سنتی با استفاده از ادویه های خاصی تهیه می شود و طعم بسیار خوشمزه ای را با خود به همراه دارد. کره ای ها این غذا را بسیار دوست دارن و حتما دو الی سه بار در هفته آن را تهیه می کنند و معتقد می باشند هر جایی که کره ای ها باشند باید کیم چی سرو شود. برخی از افراد این غذا را به همراه برنج سرو می کنند و عده ای آن را به تنهایی میل کنند و این کار باز هم به سلیقه شما بستگی دارد. در ادامه طرز تهیه این غذای خوشمزه کره ای را برایتان بررسی می کنیم.

برای تهیه این خوراک باید ابتدا کلم چینی را از وسط به دو نیمه تقسیم کرده و آن را با استفاده از آب بشویید. سعی کنید کار شستشو را به آرامی انجام دهید تا برگ های این کلم ها از یک دیگر جدا نشوند.

کیمچی بهعنوانغذای اصلی در منوی کره ای

  •  آرون گروپس

در مرحله بعدی باید لا به لای کلم ها نمک بپاشید. اجازه بدهید کلم ها دو الی سه ساعت در محیط بمانند تا به خوبی نرم شده و آب بیندازند. در یک ظرف دیگر آب را به همراه پودر چیلی، سیر، زنجبیل و پیازچه و ترب ها با یک دیگر مخلوط نمایید و پس از سه ساعت کلم ها را  آبکشی کنید.

دستکشی به دست کرده و کلم ها را برداشته و لا به لای آن ها از موادی که آماده کرده اید بریزید و کلم ها را در ظرفی در دار قرار بدهید. بهتر است دو روز این مواد را در دمای محیط نگهداری کنید و بعد کیم چی ساخته شده را در یخچال بگذارید. می توانید این غذا را با نان یا برنج میل کنید.

دسر کره ای

معمولا غذا های کره ای به قدری خوشمزه می باشند که دیگر به شما اجازه نمی دهند جایی برای دسر باقی بگذارید با این حال یکی از بهترین دسر هایی که می توانید برای این منو در نظر بگیرید خرمالوی یخ زده می باشد. خرمالو یکی از میوه هایی می باشد که دارای طعم خاصی بوده و می تواند مورد پسند افراد زیادی باشد. برای تهیه این دسر کافی است از چند ساعت قبل این میوه را درون فریزر قرار بدهید و ۲۰ دقیقه قبل از سرو کردن آن را از درون یخچال در بیاورید و در دمای محیط بگذارید. این دسر طبیعی یکی از بهترین جایگزین ها برای بستنی ها و دسر های شیرین بعد از غذا می باشد و می تواند کالری کم تری را به بدن برساند. تنها نکته ای که باید در این زمینه رعایت کنید این است که یک خرمالوی رسیده را برای این کار در نظر بگیرید زیرا خرمالو های جوان دارای پوستی بسیار ضخیم و گوشتی ضخیم می باشند و خوردن را برای فرد بسیار سخت خواهد کرد.

منوی خوشمزه کره ای

تهیه این غذا های چینی بسیار ساده می باشد و به زمان بسیار کمی نیاز دارد بهتر است در ادامه ست غذایی آخر هفته با منوی چینی و پیشنهاد آشپزی آخر هفته با غذا های  فرانسوی را مشاهده کنید و اگر دوست داشتید این منو ها را با یک دیگر ترکیب کرده و آخر هفته ای متفاوت داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *