دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مجله اسنپ اکسپرس،از آموزش آشپزی تا تکنولوژی و فیلم و سریال

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

مطمئنا در تبلیغات تلویزیونی زیاد جمله ” آموزگار را به خانه بیاورید” را شنیده اید. ولی تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که چگونه می توانید در منزل و به صورت رایگان موضوعات مختلفی که در زندگی کاربرد اساسی دارند را بیاموزید؟ مجله اسنپ اکسپرس پاسخ سوال شما خواهد بود. در این مجله شما انواع آموزش های کاربردی از آشپزی گرفته تا علم و تکنولوژی را می توانید فرا بگیرید. در این مطلب قصد داریم ماهیت مجله اسنپ اکسپرس را به طور کامل برای شما معرفی کنیم.

مجله اسنپ اکسپرس،از آموزش آشپزی تا تکنولوژی و فیلم و سریال

بخش فرهنگ و هنر

در این بخش شما سه دسته تئاتر، فرهنگ بین الملل و فیلم و سریال را می توانید مشاهده کنید. از جدید ترین اخبار اجرای تئاتر های خیابانی در تهران گرفته تا آشنایی با فرهنگ سایر کشور ها و همچنین اطلاعاتی در مورد بهترین فیلم های اکران شده در هر سال، در این بخش قابل مشاهده می باشد.

بخش سبک زندگی مجله اسنپ اکسپرس

در این دسته از مجله اسنپ اکسپرس از آموزش آشپزی، اطلاعاتی در خصوص رژیم و تغذیه و همچنین سلامت جسم و ذهن و مد و زیبایی را پرداخته است. فوت و فن های تبدیل شدن به یک آشپز ماهر و راه کار هایی بسیار ساده برای سالم نگه داشتن روح و جسم خود و اعضای خانواده، آموزش هایی است که در این بخش به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

مجله اسنپ اکسپرس،از آموزش آشپزی تا تکنولوژی و فیلم و سریال

بخش رسانه اسنپ اکسپرس

اگر به کتاب های صوتی و ویدئو های آموزشی علاقه مندید و دوست دارید در مسیر رفتن از خانه به محیط کار با چند فایل صوتی جذاب، متوجه گذر زمان نشوید، این قسمت در مجله اسنپ اکسپرس بهترین گزینه برای اجرای این طرح خواهد بود.

علم و تکنولوژی را در اسنپ دنبال کنید

اگر دوست دارید با جدید ترین اخبار حوزه تکنولوژی آشنا شوید و در مورد هوش مصنوعی و رباتیک اطلاعاتی را به دست بیاورید، بخش علم و تکنولوژی این مجله به شما کمک زیادی خواهد کرد. همچنین می توانید مقالاتی در زمینه های مختلف علمی مانند تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین را در این بخش مطالعه کنید.

مجله اسنپ اکسپرس،از آموزش آشپزی تا تکنولوژی و فیلم و سریال

اتاق اخبار مجله اسنپ اکسپرس

مطمئنا با آگاهی از جشنواره های تخفیف و قرعه کشی های دوره ای که برگزار می شود، شانس شما برای برنده شدن بیشتر خواهد شد. با دنبال کردن بخش اتاق اخبار در این مجله، می توانید از جدید ترین جشنواره های تخفیف و خرید، مطلع شوید تا شاید شما یکی از برندگان خوش شانس اسنپ اکسپرس باشید.

حرف آخر را شما در مجله اسنپ اکسپرس بزنید!

در هنگام مطالعه هر کدام از مقالات این مجله اگر انتقاد، پیشنهاد و یا کامنتی در مورد مطلب داشتید، می توانید نظر خود را به آسانی فقط با چند کلیک با نام خودتان در زیر همان محتوا ثبت کنید. همچنین در برخی از قسمت ها مانند آشپزی، خواندن فوت و فن های که سایر کاربران در هنگام پخت غذا بکار می برند و در بخش ها نظرات ثبت کرده اند، ممکن است از محتوای اصلی بسیار جذاب تر باشد. همیشه در مقالات این مجله حرف آخر را شما می زند و تمامی نظرات مثبت و منفی قابل مشاهده است. در انتها لطفاً اگر در مورد سرویس های مختلف اسنپ نظری دارید با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *