دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین مدل فرش ماشینی ۱۴۰۱

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

یکی از مهم ترین لوازم منزل که تاثیر زیادی در زیبایی و جلوه دکوراسیون در هر خانه ای دارد، فرش است. هر سال، صنعت مد رنگی را به عنوان رنگ سال جدید رونمایی می کند. بنابراین اکثرا مردم نیز به دنبال این هستند تا زندگی خود را با جدیدترین لباس، لوازم منزل و فرش ماشینی مد سال وفق دهند. در این مطلب قصد داریم جدیدترین مدل فرش ماشینی ۱۴۰۱ را به شما معرفی نماییم. پر فروش ترین فرش ماشینی سال فرش جدید ۱۴۰۱ بسیار متنوع هستند، بنابراین همه افراد با هر سلیقه ای می توانند فرش موردنظر خود را انتخاب و خریداری کند. در ادامه توجه شما را به دیدن جدیدترین مدل فرش جدید جلب می کنیم.

جدیدترین مدل فرش ماشینی 1401

رنگ فرش سال ۱۴۰۱

شرکت پنتون هر سال رنگی را به عنوان رنگ سال انتخاب می نماید که باعث می شود، استفاده از آن رنگ در تولید محصولات بیشتر شود. رنگ سال ۱۴۰۱ که توسط کمپانی پنتون اعلام شده، رنگ بنفش است که سایه ای از آبی دارد.

البته تعدادی از شرکت های دیگر نیز رنگ سبز-خاکستری را به عنوان رنگ سال معرفی کردند. فروشگاه فرش کوروش، بهترین و جدیدترین فرش های ماشینی سال ۱۴۰۱ را با بهترین نخ و الیاف درجه یک با رنگ زمینه ایی بی نظیر تولید و به بازار عرضه می کند.

 

جدید ترین طرح فرش سال ۱۴۰۱

جدیدترین فرش ماشینی ۱۴۰۱، فرش های ۱۵۰۰ شانه گلبرجسته هستند و در دسته زیباترین فرش های ماشینی کاشان قرار دارند. این فرش ها به دلیل بافت و نقشه ظریفی که دارند به فرش دستبافت گونه معروف هستند. لطافت فرش ۱۵۰۰ شانه ماشینی در کنار برجستگی طرح و نقش آن، زیبایی دو چندانی به فضای خانه می بخشد. ضخامت کم و ظرافت بالای این نوع فرش سبب شده تا گزینه خوبی برای منازل لوکس و مجلل باشد، تا از این فرش برای تزئین و جلوه بیشتر دکوراسیون استفاده شود.

فرش های ۱۵۰۰ شانه جدید از نظر طرح و نقش بسیار متنوع هستند؛ مانند فرش های طرح افشان، فرش گلبرجسته طرح خشتی، فرش برجسته طرح اصفهان و… که همه این ها با جدیدترین دستگاه های بافتفرش، تولید می شوند.

دسته دیگر فرش های ماشینی مد سال ۱۴۰۱، فرش های ماشینی ۱۲۰۰ شانه اصل است که قیمت فرش نسبت به فرش ۱۵۰۰ شانه کمتر است. اگر به دنبال فرشی مجلل با قیمتی مناسب تر و مقاوم در برابر رفت و آمد هستید، فرش های ۱۲۰۰ شانه جدید گزینه خوبی برای خرید شما است. قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه تقریبا ۲۰% از فرش ۱۵۰۰ شانه ارزانتر هست.

 

جدیدترین مدل فرش پذیرایی

 

فرش کلاسیک به فرشی می گویند که با طرح و نقشه ای اصیل بافته شده اند و فرش های سنتی جدید از دسته فرش های کلاسیک مناسب سالن های پذیرایی می باشند. فرش های کلاسیک ترند سال با نقش و نگاره های اصیل ایرانی بافته می شوند که در بافت این فرش ها بیشتر از رنگ زمینه های گرم استفاده می شود. جدیدترین فرش کلاسیک سال ۱۴۰۱، فرش های طرح ورساچه می باشد که این فرش ماشینی ترند سال و محصولی بسیار پر فروش در بین فرش های ماشینی شده است که فرش ورساچه کاشان برای منازل مدرن نیز خریداری می شوند. فرش ورساچه طلایی، فرش ورساچه مشکی، فرش ورساچه طرح فرانسوی از دسته فرش های کلاسیک و مدرن می باشند.

فرش های ۱۰۰۰ شانه، فرش هایی هستند که در حد وسط کیفیت و قیمت قرار گرفته اند که ۱۰۰۰ شانه می باشند و تراکم طولی تعداد گره بافته شده در این فرش ماشینی ۳۰۰۰ گره است. پر فروش ترین فرش در بین رنگ زمینه های فرش های ماشینی، فرش های رنگ خنثی و متالیک هستند که فرش ۱۰۰۰ شانه ۸ رنگ گلبرجسته مدل کلاسیک از زیباترین فرش های ماشینی ترند سال است.

 

فرش وینتیج جدیدترین مدل سال ۱۴۰۱

فرش وینتیج (کهنه نما) ماشینی، فرشی است که حالت پتینه و قدیمی دارد. اگر از علاقه مندان سبک مدرن و سنتی هستید و چیدمان خانه خود را اینگونه چیده اید، خرید فرش جدید وینتیج گزینه مناسبی برای شما می باشد. این فرش ها با جدیدترین نقش و نگار طراحی و تولید می شوند و در سال ۱۴۰۱ استقبال زیادی در بین مردم داشته است. افراد زیادی برای تغییر سبک دکوراسیون منازل خود، از سبک مدرن استفاده می کنند. با خرید فرش وینتیج می توانید به دکوراسیون مدرن خانه خود زیبایی ببخشید و نیز جدیدترین فرش سال را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

فرش وینتیج جزو مدل های پر فروش سال ۱۴۰۱ است که در هر فضایی قابل استفاده می باشد، و به آن مکان زیبایی و جلوه شیکی می دهد. فرش های کهنه نما قابلیت استفاده در تمامی دکوراسیون با هر رنگی را دارد و در کنار مبلمان مدرن ترکیبی بی نظیر ایجاد می نماید. فرش وینتیج ۷۰۰ شانه و فرش وینتیج ۱۲۰۰ شانه، جزو جدیدترین مدل های فرش کاشان می باشند که کیفیت و زیبایی بسیاری دارند.

 

خرید فرش ارزان سال ۱۴۰۱

جدیدترین مدل فرش ماشینی 1401

فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ یکی از فرش های ماشینی درجه یک هستند که دارای ضخامت قابل قبولی بوده و با رنگ بندی متنوعی تولید می شوند. فرش ۷۰۰ شانه ماشینی جدید توسط بهترین دستگاه های بافت فرش ماشینی بافته می شود و مقاومت بسیار بالایی دارد. فرش های ۷۰۰ شانه ماشینی برای استفاده در خانه های لوکس و دیگر اماکن بسیار مناسب است. به دلیل ضخامت زیادی که این فرش در مقایسه با فرش های ۱۰۰۰ شانه جدید، فرش ۱۲۰۰ شانه و فرش ۱۵۰۰ شانه ماشینی دارد، برای محیط های پر رفت و آمد گزینه بسیار مناسبی است. فرش ۷۰۰ شانه کاشان مقاومت بسیار خوبی در برابر پاخوردن و شستشوی دارد، به همین علت جزو پر فروش ترین فرش های سال می باشد. قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری ۷۰۰ شانه با توجه با فرش های شانه دیگر از قیمت بهتری برخوردار است

 

کیفیت فرش های ماشینی درجه یک سال ۱۴۰۱

فرش های ماشینی در فروشگاه فرش کوروش با الیاف اکریلیک هیت ست شده بافته می شود. این نخ درجه یک ویژگی های بی نظیری دارد که شامل:

  1. نخ های آکریلیک بسیار سبک هستند و به همین علت به فرش های ماشینی کاشان، فرش دستبافگونه نیز می گویند.
  2. فرش های بافته شده با نخ اکریلیک تنوع رنگ زیادی دارند. فرش ۷۰۰ شانه درجه یک اصل با ۸ تا ۱۰ رنگ، فرش ۱۰۰۰ شانه با ۱۰ رنگ، فرش ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه اصل نیز با ۸ رنگ بافته می شود. به دلیل کیفیت بالای الیاف، در زمان شستشو دیگر نگران رنگ پریدگی فرش خود نخواهید بود.
  3. فرش اکریلیک مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و اجسام داغ تا چند دقیقه را دارند.
  4. فرش های آکرولیک هیت ست شده قابلیت برگشت پذیری بسیار خوبی دارند، یعنی پس از پاخوردگی یا قرار دادن اشیاء روی فرش، الیاف و نخ خاب فرش به سرعت به حالت عادی خود باز می گردد.

 

قیمت فرش ماشینی سال ۱۴۰۱

 

قیمت فرش های ماشینی همیشه در حال نوسان است. چون قیمت فرش ماشینی به عوامل متعددی از جمله، شانه و تراکم، سایز و ابعاد، کیفیت الیاف

مهم ترین عامل موثر در قیمت فرش سال، شانه و تراکم است که با افزایش این دو معیار؛ تعداد گره بافته شده در فرش بیشتر شده و باید تار و پود فرش به حالت فشرده در کنار یکدیگر بافته شوند. و این کار نیاز به دستگاه های جدید و مدرنی دارد. ابعاد فرش ماشینی نیز در قیمت آن تاثیر دارد. برای مثال قیمت فرش ۱۲ متری از قیمت فرش ۹ متری و ۶ متری بالاتر است.

کیفیت کلی فرش ماشینی به جنس نخ و تار و پود مورد استفاده در بافت آن بستگی دارد. نخ اکریلیک هیت ست شده جزو بهترین الیاف مورد استفاده در بافت فرش هستند. فرش های آکریلیک دارای قیمت بیشتری نسبت به فرش های پلی استر، ورژن و… دارند.

فروشگاه فرش کوروش، یکی از مراکز تولید و عرضه فرش های ماشینی باکیفیت کاشان است. این مجموعه در تولید محصولات خود از بهترین دستگاه ها بافت فرش استفاده می کند. فروشگاه اینترنتی فرش کوروش، ارائه کننده انواع فرش های ماشینی با طرح و نقشه متنوع ارزان قیمت است. به دلیل عرضه مستقیم انواع فرش از کارخانه فرش کاشان، تمام محصولات این مجموعه با قیمتی حدود ۲۰ تا ۳۰ ٪ ارزان تر از بازار فرش به دست مشتری می رسد.

جدیدترین مدل فرش ماشینی 1401

کلام آخر جدیدترین مدل فرش ماشینی ۱۴۰۱

با مراجعه به وبسایت فروشگاه فرش کوروش می توانید انواع فرش کاشان را در هر ساعت از شبانه روز و از هر نقطه ای از کشور مشاهده و بررسی کنید. برای خرید فرش ماشینی ۱۴۰۱ به به وبسایت www.bfarsh.com مراجعه نمایید. فرش های مرغوب با قیمت ارزان در سبک و مدل های متنوع در این مجموعه موجود می باشد که هر فردی با هر سلیقه می تواند فرش موردنظر خود را به راحتی خریداری و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *