دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

طرز تهیه بستنی اسپرسو خانگی دسری محبوب با طعم دلچسب

  • سمیه نیک فرجام
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

در این بخش طرز تهیه بستنی اسپرسو که یکی از انواع بستنی های خانگی عالی و خوشمزه است را مطالعه می کنید. این دسر طعمی عالی داشته و به راحتی و سادگی تهیه می شود.

بستنی یک دسر عالی و مناسب فصل بوده که برای کودکان خاصیت های فراوانی دارد. شما می توانید این دسر عالی را در خانه با استفاده از شیرهای بهداشتی و تمیز تهیه کنید. برای شما علاقه مندان در این بخش طرز تهیه بستنی اسپرسو محبوب را قرار داده ایم.

دستور تهیه بستنی خانگی بسیار ساده است. شما تنها با داشتن چند نوع ماده غذایی می توانید این دسر را در منزل تهیه کنید. تهیهی این دسر همچون تهیه بستنی انبه و بستنی کره بادام زمینی بسیار ساده است که از انواع بستنی های محبوب و خوش طعم می باشند.

طرز تهیه بستنی اسپرسو

مواد لازم

  • بستنی وانیلی: به میزان لازم
  • شکلات تلخ: ۲ قاشق غذاخوری
  • اسپرسو: ۲ قاشق چای خوری
  • آب: ۱ فنجان

طرز تهیه بستنی اسپرسو دلپذیر

این بستنی عالی و خوش طعم را می توانید تنها در ۱۵ دقیقه تهیه کنید. برای داشتن این بستنی عالی و کافی شاپی باید، ابتدا یک فنجان آب جوش تهیه کنید و مقداری اسپرسو را در آن هم بزنید. بعد از اینکه اسپرسو به طور کامل حل شد، مقداری بستنی را در ظرف مورد نظرتان سرو نمایید.

در این مرحله از طرز تهیه بستنی اسپرسو روی بستنی ها مقداری شکلات خرد شده ریخته و اسپرسو را فورا روی مواد می ریزید. حالا بستنی شما آماده است و می توانید با میوه های دلخواه تزئین کنید. این بستنی طعمی عالی داشته و اغلب در کافی شاپ ها سرو می شود. شما می توانید از بستنی را در خانه به راحتی آماده کرده و نوش جان کنید.

این دسر عموما با بستنی های وانیلی تهیه شده و شما در صورت دلخواه می توانید از بستنی های خانگی برای آماده کردن این دسر استفاده کنید. این نوع دسرها در فصل های مختلفی از سال سرو می شوند به ویژه در فصل تابستان که با وجود گرمای هوا این بستنی دلنشین تر خواهد بود.

در صورت دلخواه می توانید بستنی را به شکل اسکوپی سرو کنید. در این صورت شکل دسر شما زیباتر می شود. استفاده از پودر کاکائو برای تزئین این دسر نیز بسیار عالی بوده و حتی می تواند، جایگزینی برای شکلات تلخ باشد. این دسر خوشمزه یک ایده عالی برای مهمانی است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مواد لازم بستنی اسپرسو

سرو کردن این دسر در کنار انواع کیک به ویژه کیک های شکلاتی و خیس می تواند، گزینه مناسبی باشد. این دسر کافی شاپی با استفاده از انواع قهوه ها تهیه می شود. آماده شدن این دسر تنها ۱۵ دقیقه نیاز به زمان دارد و یکی از راحت ترین دسرها برای پذیرایی در مهمانی ها است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *