دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

موزه رحمی کوچ ترکیه محل نگهداری وسایل نقلیه لوکس و قدیمی

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

موزه رحمی کوچ ترکیه یکی از موزه های زیبا و دیدنی است که در شهر استانبول قرار دارد. در این موزه می توانید مجموعه ای نادر از لوکس ترین ماشین های قدیمی را مشاهده کنید.

یکی از مهم ترین دیدنی های ترکیه این موزه می باشد که در شهر استانبول واقع شده است و یک موزه خصوصی می باشد که علاقمندان به صنعت، ارتباطات، حمل و نقل می توانند از آن بازدید نمایند. گردشگران در این موزه می توانند از بخش های مختلف آن بازدید کنند و از سفر خود لذت ببرند. موزه رحمی کوچ ترکیه یکی از بهترین ها در طول سفر است.

جاذبه های موزه رحمی کوچ

موزه رحمی کوچ ترکیه را بشناسید

در این موزه تاریخی و زیبا می توانید به بازدید از اتومبیل های رنگارنگ، موتور سیکلت های قدیمی و همچنین انواع کشتی ها و تجهیزات آن ها بپردازید. اگر به ترکیه سفر کرده اید و علاقه مند به ماشین های قدیمی لوکس هستید، پیشنهاد می کنیم، حتما از این موزه بازدید به عمل آورید. این موزه امروزه یکی از دیدنی های استانبول است و در این بخش به معرفی یکی از مکان های دیدنی استانبول پرداخته ایم.

موزه رحمی کوچ

تاریخچه موزه رحمی کوچ:

این موزه در سال ۱۹۹۴ توسط شخصی به نام رحمی کوچ افتتاح گردید. این شخص یکی از ثروتمندترین اشخاص در کشور ترکیه می باشد که در ۱۹۳۰ متولد شده است. این شخص سالیان زیادی را در سراسر جهان سفر کرد تا بتواند بهترین خودرو های قدیمی لوکس را در موزه خود داشته باشد. موزه رحمی کوچ ترکیه همه روزه به جز دوشنبه ها برای بازدید عموم باز می باشد که گردشگران می توانند با پرداخت هزینه ای اندک از بخش های مختلف آن بازدید نمایند.

معرفی موزه رحمی کوچ

هزینه ورودی این موزه حدود ۱۲.۵ لیر است که می توانید با پرداخت این مبلغ یکی از تجربه های خوب در طول سفر را در این موزه سپری کنید. اگر قصد خرید سوغاتی برای عزیزان خود هستید در این موزه یک بخش به نام ماکت های سوغاتی وجود دارد که می توانید ماکت های ماشین های مورد علاقه عزیزان خود را در آن خریداری نمایید. این موزه برای مردم استانبول به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

  •  آرون گروپس

موزه رحمی کوچ ترکیه

بخش های مختلف موزه:

در بخش خودروهای موزه رحمی کوچ حدود ۹۰ اتومبیل وجود دارد که از بهترین کارخانه های خودروسازی مطرح جهان جمع آوری شده اند و هر یک از خودروها دارای زیبایی خاص و منحصر به  فردی هستند. این موزه دارای بخش های اتومبیل، موتورسیکلت، دوچرخه و … می باشد که می تواند، هر مسافری را مجذوب خود و حیرت زده نماید. این موزه از ارزان ترین دیدنی های استانبول بوده و زیبایی های زیادی را به خود اختصاص می دهد. در لینک نیز به معرفی ارزان ترین دیدنی های استانبول پرداخته ایم.

بخش های موزه رحمی کوچ

اگر قصد سفر به کشور ترکیه را دارید، پیشنهاد می کنیم، حتما به این موزه سفر نمایید. در اطراف این موزه فروشگاه ها و رستوران های زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید و از غذاهای خوشمزه در محله  کچه جی پیری لذت ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *