دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برج سی ان تورنتو از بلندترین برج های شناخته شده دنیا

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

برج سی ان یکی از برج های زیبا و دیدنی در تورنتو کانادا بوده این برج ویژگی های ارزشمندی داشته و اهمیت گردشگری بالا دارد. از ویژگی های این برج به رستوران ۳۶۰ درجه ای می توان اشاره کرد.

یکی از برج های معروف و مهم دنیا در تورنتو قرار دارد. برج سی ان که یکی از زیباترین برج ها با معماری مختص و ویژه خود می باشد برای بازدیدکنندگان زیادی مورد توجه است. این برج شگفت انگیز سازه ای با ۵۵۳ متر ارتفاع بوده و پیش از برج خلیفه یکی از بلندترین برج های دنیا شناخته می شده است.

دیدنی های برج سی ان

دیدنی های برج سی ان

این برج امروزه یکی از مشهورترین و مهم ترین جاذبه های شهر تورنتو برای گردشگران محسوب می شود. هر ساله گردشگران داخلی و خارجی برای بازدید از این جاذبه های به این شهر سفر می کنند. این سازه با وجود ویژگی های ارزشمند خود در سال ۲۰۱۶، ۴۰ ساله شد. شما با استفاده از آسانسور شیشه ای در این سازه می توانید، نمایی زیبایی از شهر را مشاهده کنید. این برج امروزه از دیدنی های تورنتو محسوب می شود.

ارتفاعات سی ان

حقایقی درباره برج:

در سال ۱۹۹۵ این برج توسط مهندسان آمریکایی طراحی شده است. امروزه این سازه را به عنوان یکی از عجایب هفتگانه می شناسند. احداث این برج ۴۰ ماه طول کشیده و هزینه های آن نیز معادل ۶۳ میلیون دلار می باشد. یکی از بخش های جذاب در این برج رستوران ۳۶۰ درجه ای است که در ۷۲ دقیقه به طور کامل می چرخد. وزن این برج ۱۶۸۴۴ فیل نر است. سیستم نورپردازی در این سازه بسیار جذاب بوده و دارای ال ای دی های برجی می باشد.

تفریحات سی ان

این برج دارای ارتفاع ۵۵۳ متری است. در فصل های مختلفی از سال رنگ های این برج و نورپردازی های آن قابل تغییر می باشد. اسن سازه مرتفع و بلند از زیبایی های بی شمار برای بازدیدکنندگان برخوردار است. از مهم ترین جاذبه های این برج می توان به عکاسی در ارتفاع، اج واک، لو کافه، هورایزنز، رستوران ۳۶۰ و … اشاره کرد.

  •  آرون گروپس

سازه سی ان

رستوران ۳۶۰:

اگر می خواهید، تجربه ای عالی در این سازه و برج سی ان داشته باشید، می توانید سری به این رستوران شگفت انگیز بزنید. شما در حین غذا خوردن در این رستوران می توانید از نمای شهر نیز بازدید کنید. این رستوران وسیع دارای انواعی از نوشیدنی ها بوده و از کیفیت و استاندارد عالی برخوردار می باشد. در این رستوران مجالس و مهمانی های بزرگی برگزار می شوند.

رستوران سی ان

اج واک:

یکی از تفریحات جذاب در این برج رویایی اج واک می باشد. این تفریح بسیار هیجان انگیز بوده و در ارتفاع ۳۵۶ متری قرار دارد. در واقع این بخش یکی از مرتفع ترین بخش های پیاده روی در شهر است. عموما بازدید از این بخش های برج با گروه های ۶ نفره صورت می گیرد. در طول پیاده روی در این مسیر می توانید از جذابیت های زیادی نیز لذت ببرید.

بازدید از برج سی ان

اگر از علاقمندان به مکان های دیدنی تورنتو هستید، می توانید در لینک جاذبه های بیشتری از این شهر توریستی را مشاهده کنید. این برج که از مهم ترین دیدنی های کانادا بوده یک قطب توریستی مهم به شمار می آید و در جذب توریستان و گردشگران این نواحی اهمیت زیادی داشته است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *