دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۳۳ مدل زیر سارافونی زیبا و کاربردی در رنگ ها و طرح های مختلف

  • مهتاب علی پناه
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

زیر سارافونی از پوشش های ضروری در بین اکثر خانم ها می باشد که در رنگ و طرح های مختلفی دوخته می شود که در این مقاله تصاویر شیک ترین مدل زیر سارافونی را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

زیر سارافونی نیز مانند دیگر لباس ها در بین اکثر خانم ها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است که در رنگ و طرح های مختلفی وجود دارد که با مشاهده مدل زیر سارافونی زیبا و شیک می توانید طرحی زیبا انتخاب کنید بنابراین بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

 مدلهای زیر سارافونی

شاید برای شما نیز پیش آمده است که به دنبال طرحی شیک و خاص از زیر سارافونی هستید اما به دلیل تنوع بالا دچار سردرگمی شده اید که یکی از دغدغه های اصلی خانم ها انتخاب زیر سارافونی زیبا و خاص است که زیبایی استایل آن ها را چندین برابر کنند از این رو، بهتر است از بین تصاویری که در این مقاله در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده ایم بتوانید مدلهای شیک و خاص را انتخاب کنید.

جدیدترین مدل زیر سارافونی

سارافون از آن دسته لباس هایی می باشد که برای تمامی افراد گزینه بسیار مناسبی است  و به دلیل داشتن ساختار یکدست حتی برای خانم های باردار نیز مناسب می باشد که دارای مدلهای مختلفی از جمله سارافون پاییزه، سارافون اسپرت و … است و می توانید در مهمانی ها، عروسی ها، محل کار و .. بپوشید که برای پوشیدن آن نیاز به زیر سارافونی زیبا و شیک دارید که استایل تان را شیک و منحصر به فرد نشان دهد، به همین خاطر در ادامه مطلب شیک ترین و جذاب ترین مدلهای زیر سارافونی دخترانه و زنانه را گرد آوری می کنیم و در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

 زیر سارافونی زیبا و جدید  زیر سارافونی ساده  زیر سارافونی برای شیک پوش ها  زیر سارافونی با طرح ساده  زیر سارافونی اسپرت  زیر سارافونی مشکی جذاب  زیر سارافونی زنانه ساده  زیر سارافونی متفاوت  زیر سارافونی ساده

 

زیر سارافون دخترانه و زنانه با طراحی جذاب

سارافون در طرح های مختلفی دوخته می شود که بسته به سلیقه تان می توانید طرحی زیبا و شیک را انتخاب کنید فقط کافی است کمی دقت به خرج دهید تا بتوانید مدلهای زیبا و خاص را انتخاب کنید و زیبایی استایل تان را چندین برابر کنید بنابراین اگر شما نیز از این دسته افرادی هستید که به دلیل تنوع بالا در انتخاب زیر سارافون شیک دچار سردرگمی شده اید بهتر است از بین تصاویر این مطلب طرحی زیبا و خاص را انتخاب کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

 زیر سارافونی خاص  زیر سارافونی ساده دخترانه  زیر سارافونی مجلسی و زیبا  زیر سارافونی زیبا  زیر سارافونی طرح دار   زیر سارافونی آبی رنگ  زیر سارافونی دخترانه

زیر سارافونی ساده و شیک دخترانه

 زیر سارافونی بافتی  زیر سارافونی تک رنگ جدیدترین مدل زیر سارافونی

زیر سارافونی با طراحی جذاب و شیک

در زمان  انتخاب سارافون باید به فرم اندام تان توجه داشته باشید و متناسب با فرم اندام تان مدلهای زیبا و خاص را انتخاب کنید و همچنین توجه به رنگ زیر سارافون نیز از اهمیت بسیار بالایی برخودار است و رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پوست تان و رنگ سارافون مورد نظرتان هم خوانی داشته باشد.

شیک ترین مدل زیر سارافونی  زیباترین مدل زیر سارافونی  مدل زیر سارافونی ساده خاص ترین مدل زیر سارافونی

زیر سارافونی با طراحی شیک و جذاب

زیر سارافونی شیگ  زیر سارافونی دخترانه تصاویر مدل زیر سارافونی  زیر سارافونی مشکی  زیر سارافونی در رنگ های مختلف  زیر سارافونی تک رنگ زیر سارافونی با طرح جذاب مدل زیر سارافونی شیک  زیر سارافونی دخترانه

در پایان به شما همراهان عزیز پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل با کلیک بر روی مدل سارافون می توانید مدل های زیبا و شیک را مشاهده کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *