دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

با فواید طلا تراپی آشنا شوید

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

طلا تراپی یکی از مهم ترین روش هایی می باشد که به شما کمکمی کند تا پوستی شفاف و خوب داشته باشید. در ادامه شما را با کاربرد های این تراپی آشنا خواهیم کرد.

گلد تراپی یکی از روش هایی می باشد که شما می توانید با استفاده از آن پوست و موی خود را تقویت کرده و ویژگی هایی را در آن ها ایجاد نمایید. در ادامه شما را با فواید طلا تراپی آشنا می کنیم و مزایای این کار را برایتان خواهیم گفت.

فواید طلا تراپی

فواید طلا تراپی برای پوست و مو

طلا تراپی یکی از تکنیک هایی می باشد که شما می توانید با استفاده از آن پوست و موی بسیار بهتری نسبت به الان خود داشته باشید و از پیری زودرس نیز پیشگیری نمایید. این تکنیک برای درمان مشکلات پوستی بسیار خوب است و امروزه شیوع بیش تری پیدا کرده است. در ادامه قصد داریم این تکنیک را برای شما توضیح داده و اطلاعات بسیار خوبی از آن را در اختیار شما قرار دهیم.

اطلاعاتی در مورد طلا تراپی

طلا یکی از عناصر بسیار با ارزش جهان می باشد و مورد توجه بسیار زیادی قرار می گیرد. در واقع جلایی که  این عنصر دارد و در برابر اکسید شدن بسیار مقاوم می باشد و از این رو برای بسیاری از افراد این فلز بسیار محبوب می باشد. از این فلز گران بها برای ساخت بسیاری از لوازم و زیور آلات خانم ها استفاده می شود و اکنون نیز از این فلز به عنوان ماسک استفاده می کنند تا بتوانند به درمان مشکلات پوستی خود پرداخته و آن ها را در کم ترین زمان ممکن درمان کنند. از این فلز در گذشته برای درمان بیماری های بسیار زیادی مانند ناهنجاری های غدد، بیماری عصبی، کاهش فشار عصبی، اعتیاد، آلزایمر، سرطان، غلظت خون، افسردگی، پوکی استخوان و زخم معده استفاده می شد. امروزه نیز استفاده های بسیار زیادی از این ماده می شود و شما می توانید در زمینه درمان تومور ها و سرطان ها از طلا استفاده کنید.

اطلاعاتی در مورد طلا تراپی

مزایا طلا تراپی برای پوست

این فلز گران بها برای پوست بسیار با ارزش می باشد و در ساخت بسیاری از لوازم آرایشی از این ماده استفاده می شود. طلا می تواند از مشکلاتی مانند افتادگی پوست، چروک های سطحی، خشکی پوست و مشکلات دیگر پیشگیری نماید و در وسایلی مانند فیس واش ها، کرم های شب و روز، کرم دور چشم و لوسیون های بدن و میسلار واتر از این فلز استفاده می شود. در واقع زمانی که شما از این محصولات استفاده می کنید سنتز کلاژن پوست را تحریک می کنید و چین و چروک ها و مشکلات پوستی شما به داقل خواهد رسید. در ادامه تمامی تاثیراتی که این کار بر روی پوست شما دارد را برایتان بیان خواهیم کرد.

  •  آرون گروپس

سبک شدن پوست

زمانی که از روش طلا تراپی برای درمان مشکلات پوستی خود استفاده می کنید پوست شما سبک تر می شود و انعطاف بیش تری نسبت به قبل پیدا خواهد کرد. در واقع ذرات طلا به اعماق پوست شما نفوذ می کند و می تواند از تخریب شدن الاستین پیشگیری کرده و منجر به ثبات پوست شما خواهد شد.

کاهش لکه های پوستی

پیری، افتادگی های پوستی و لکه دار شدن پوست می تواند به دلیل اختلالات شدید گردش خون ایجاد شود. استفاده طلا تراپی می تواند این مشکلات را از بین برده و در نهایت با بهبود متابولیسم پوست و دفع مواد زائد لکه های پوستی شما کاهش می یابد.

کاهش چین و چروک های پوستی با طلا

کاهش چین و چروک ها

استفاده مداوم از طلا تراپی باعث بازسازی پوست شما می شود ولی زمان بر می باشد. این درمان می تواند تمامی چین و چروک های پوستی شما را درمان کند با این حال بهتر است برای اثر گذاری بیش تر طلا بر روی پوست استفاده مداوم از این روش را فراموش نکنید.

روشن شدن پوست

یکی از فواید طلا تراپی این است که می تواند منجر به روشن شدن پوست شما گردد و زمانی که از این روش استفاده می کنید قطعا یک الی دو درجه از رنگ پوست شما روشن تر خواهد شد. در واقع تمامی تیرگی های پوست شما به دلیل این است که ملانین بیش از حد ترشح می شود و طلا تراپی می تواند باعث کاهش ملانین شده و تا زمانی که از این روش استفاه می کنید پوستی روشن تر و شفاف تری خواهید داشت.

پوست سفت و مقاوم

طلا یکی از آنتی اکسیدان های بسیار قوی می باشد و می تواند از پوست شما در برابر تمامی عوامل خطر ساز محیطی مراقبت می کند. در واقع طلا کمک می کند تا سیستم ایمنی بدن تقویت شده و حرکت سلول ها زیاد تر خواهد شد و از این طریق پوست شما تحت عوارض رادیکال های آزاد قرار نمی گیرد و حتی با افزایش سن هم شما می توانید پوستی مقاوم و سفت داشته باشید.

ماسک طلا و فواید آن برای پوست

تمامی فواید ماسک طلا برای پوست

ماسک طلا یکی از بهترین و پر کاربرد ترین مواد در وسایل آرایشی می باشد. فوایدی که استفاده از این ماسک ها با خود به همراه دارد عبارت اند از :

  • بهبود گردش خون
  • از بین رفتن جوش های سر سیاه
  • بهبود پوست و ساختار آن
  • آنتی باکتریال
  • ضد التهاب
  • شفاف شدن پوست
  • ترمیم سلول های پیر در پوست

طلا تراپی روی پوست

برای این که بتوانید از طلا تراپی برای پوست خود استفاده کنید نیاز است تا یک سری نکات را در انجام این کار بدانید. در ادامه مراحل این کار را به صورت کامل برایتان بیان می کنیم.

  • برای شروع باید ابتدا وارد اتاق خاصی شوید تا در این اتاق استرلیزه شده و بعد از بررسی پوست مراحل و مواد مناسب برای شما توصیه می شود.
  • فردی که این کار را انجام می دهد باید بعد از این که صورت شما را پاکسازی کرد آبرسانی پوست را انجام داده و این کار به دو روش استفاده از دستگاه و یا استفاده از ماسک های آبرسان صورت می گیرد.
  • بعد از این که پوست شما آبرسانی شد نوبت به ماساژ پوستی می رسد و این کار با انجام یک سری از حرکت های خاص در زاویه های متفاوت پوست صورت می گیرد.
  • بعد از ماساژ صورت می توانید از ماسک طلا استفاده کرده و آن را بر روی پوست خود قرار داده تا پوست شما تقویت گردد. در این میان می توانید از دستگاه های آبرسان برای جذب بهتر استفاده کنید.
  • سعی کنید در مدت زمان ۲۰ دقیقه این ماسک را روی پوست خود به آرامی ماساژ دهید تا تمامی مواد به خوبی جذب پوست شما گردد.

طلا تراپی پوست

طلا تراپی مو

یکی دیگر از روش های استفاده از طلا برای مو ها و تقویت کردن آن ها می باشد. در واقع این روش نیز مانند کراتینه کردن مو و پروتئین تراپی مو کاربرد های بسیاری دارد و می تواند مو های آسیب دیده شما را درمان نماید. زمانی که مو های شما در اثر استفاده مداوم از سشوار، رنگ ها و پودر های دکلره آسیب دیده باشد می توانید از این روش برای احیای آن ها استفاده نمایید. استفاده از فواید طلا تراپی برای مو ها بسیار زیاد می باشد و شما می توانید تا حدود ۸۰ درصد از مو های خود را احیا کرده و مو های درخشنده و بهتری داشته باشید.

روش طلا تراپی مو ها

برای این که مو های خود را با طلا تراپی احیا کنید نیاز است تا یک سری از نکات را در این امر رعایت کنید که در ادامه روش انجام این کار را برایتان خواهیم گفت.

  • مو های خود را با استفاده از شامپو همیشگی بشویید و خشک کنید. بعد از این که مو هایتان خشک شد بهتر است آۀن ها را دسته دسته کنید تا کار با مواد برایتان راحت تر باشد و بتوانید سریع این کار را به اتمام برسانید.
  • برای بهره گیری از فواید طلا تراپی انجام آن را باید از لایه های پشتی مو ها آغاز نمایید و مواد را به صورت لایه لایه بر روی مو های خود بزنید.
  • ۲۰ دقیقه صبر کنید تا موادی که به مو ها زده شده است به خوبی جذب آن ها شود.
  • بعد از این مدت زمان می توانید مو های خود را با استفاده از آب خالی بشویید. یادتان باشد که در این میان تمامی مواد را از روی مو های خود پاک کنید.
  • می توانید مو های خود را با استفاده از حوله خشک کرده و اتو کشی را آغاز کنید.
  • اتو کشیدن در این روش همانند سایر روش های تراپی می باشد و دمای اتو باید بین ۲۰۰ الی ۲۵۰ درجه سانتی گراد باشد تا بتوانید تاثیر بسیار خوب این تراپی را بر روی مو های خود مشاهده کنید.
  • بعد از این که اتو کشی در این مرحله تمام شد باید از سرم های تقویت مو استفاده کنید و اجازه بدهید تا مو های شما خشک شوند.
  • بعد از خشک شدن مو ها باید دوباره از مواد استفاده کرده و ۲۰ دقیقه صبر کرده و بعد مو های خود را با استفاده از آب شسته و خشک کنید.

طلا تراپی مو

استفاده از انواع تراپی ها باعث می شود که شما بتوانید از روند عادی بروز پیری پیشگیری کرده و مو هایی شفاف تر و پوست بهتری داشته باشید. بسیاری از افراد این روش ها را دوست دارند و برخی بیان می کنند که دوست دارند زمان تغییراتی را روی آن ها ایجاد کند و از هیچ کدام از این روش ها استفاده نمی کنند و از تغییرات خود رضایت دارند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *