دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

عکس های سئول پایتخت کره جنوبی + معرفی مکان های دیدنی

  • مرضیه شاکری
  • ۵ شهریور ۱۳۹۴
  • ۲

یکی از بی نظیر ترین شهر ها در زمینه صنعت و تکنولوژی است، گفته شده که شاید تا چند سال آینده بتواند جای آمریکا را بگیرد. شهری بسیار زیبا و دیدنی با ساختمان ها و برج های عظیم الجثه که با هنر تکنولوژی عجین شده اند تا مکانی دیدنی و مثال زدنی را ایجاد کنند. با مشاهده عکس های سئول با ما در سفر به این شهر همراه باشید.

این بار قرار است به یک کشور زیبا سفر کنیم، کشوری که مردمش به چشم بادامی ها مشهورند، شاید خیلی از شما هم مشتاق باشید بدانید که امروز به کدام شهر سفر می کنیم، سئول، مقصد سفر ماست، پایتخت کره جنوبی با مکان ها و جاذبه های گردشگری بسیار زیبا و منحصر به فرد. ما را در سری عکس های سئول و سفر به کره جنوبی همراهی کنید.

 جاذبه های توریستی در مجموعه عکس های سئول:

در بخش عکس های سئول همراه شما هستیم تا بتوانیم مکان ها و مناطق گردشگری و توریستی این شهر زیبا را به شما معرفی کنیم.

سئول، پایتخت کره جنوبی است که روی رودخانه هان و شمال غربی این کشور ساخته شده است. واژه سئول در زبان کره ای به معنای پایتخت است. آب و هوای سئول نیز شباهت زیادی به ایران دارد، دارای چهار فصل است و زمستان هایی سرد و خشک دارد. یکی از مهم ترین و پر اهمیت ترین شهر ها از نظر فرهنگی و تجاری و اداری و … محسوب می گردد. شاید بتوان این شهر را از نظر نظم در جهت های اصلی آن یک شهر منظم دانست، برای اینکه مفهوم این قضیه را دریابید باید بدانید که کارخانه ها و مراکز صنعتی در غرب این شهر هستند و مراکز تجاری و بازرگانی در جنوب شهر، شرق این شهر به افراد فقیر اختصاص دارد و به نوعی افراد فقیر این شهر در شرق آن  زندگی می کنند و پارک ها و مناطق کوهستانی در شمال این شهر نهاده شده اند.
4 کاخ از دوره پادشاهی چوسان تا کنون در سئول پا بر جا هستند: کاخ جیونگ بوک، کاخ دوکسا، کاخ چانگ دِئوک و کاخ چانگی یونگ. از نظر فرهنگی آموزشی، تمامی دانشگاه های رده بالای این کشور در شهر سئول ساخته شده اند.
نکته جالبی که باید بدانید این است که در سال 1351 شهردار تهران به کره جنوبی و شهر سئول سفر کرد که پس از آن سئول به عنوان خواهر شهر تهران شناخته شد و نام خیابانی در تهران به نام “سئول” و خیابانی در سئول به نام “تهران” به همین منظور انتخاب و نامگذاری شده است و جالب تر اینکه خیابانی که در سئول به نام تهران نامگذاری شده، یکی از خیابان های مهم تجاری است که ساختمان ها و بانک ها و شرکت های بزرگ تجاری مانند سامسونگ و ال جی در آن بنا نهاده شده است.

جاذبه های گردشگری سئول:

پارک ها :

پارک مارنییر :

پارک مارونیر در عکس های سئول پارک مارونیر 2 در عکس های سئول

پارک المپیک:

پارک المپیک 2 در عکس های سئول

پارک المپیک 1 در عکس های سئول

  •  آرون گروپس

کاخ جیونگ بوک:

چئونگ بوک در سئول

کاخ دوکسا:

دوکسا در سئول

کاخ چانگ دِئوک:

جیونگ بوک در سئول

کاخ چانگی یونگ:

چانگ یئونگ در سئولچانگ یئونگ 2 در سئول

بولگوکسا:

بولگوکسا در سئول

دژهوآسیونگ:

هوآسئونگ سئول

معبد جانگ میو :

معبدی در سئول

موزه ملی :

موزه ملی در سئول موزه ملی 2 در سئول

خانه آبی در سئول:

خانه آبی در سئول
معبد bongeunsa :

معبدی دیگر در سئولتصویری دیگر از معبدی در سئول

sungnyemun :

بنایی زیبا در سئول بنایی زیبا 2 در سئول

امیدواریم از سری عکس های سئول اذت برده باشید در ادامه با مشاهده عکس های پاریس ، ونیز ، استانبول همراه ما باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۲ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *