دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

۴۴ مدل مانتو غیر قرینه با طراحی روز و جذاب

  • منصوره رمضان زاده
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

به طور کلی اغلب خانم های شیک پوش و مدگرا به منظور داشتن استایلی جذاب به دنبال سبک های جدید و متفاوتی از مانتو برای پوشیدن در محل های مختلف هستند که از انواع آن می توان به مدل مانتو غیر قرینه اشاره کرد که طراحی زیبایی داشته و با پوشیدن آن می توان ظاهری خاص داشت.

از جمله لباس های کاربردی و مهم زنانه مانتو بوده که در سبک ها و مدل های مختلفی در بازار موجود می باشد. مانتو نیز همچون دیگر لباس ها هر ساله ترند جدیدی از آن به روی کار آمده و در اختیار افراد قرار گرفته می شود که انتخاب هر مدلی بستگی به سلیقه و ویژگی ظاهری فرد دارد. در همین راستا تصمیم داریم در این مطلب به جهت مشاهده شما عزیزان مجموعه ای زیبا از انواع مختلف مدل مانتو غیر قرینه را به نمایش بگذاریم.

مدل مانتو غیر قرینه در طرح های شیک

مانتو در واقع جزء آیتم های اصلی پوشش زنانه به شمار آمده و اغلب بانوان تمایل دارند با انتخاب مدلی خاص از آن استایلی جذاب در موقعیت ها و مکان های مختلف داشته باشند. از جمله انواع مانتو که دارای طراحی منحصر به فردی می باشد مدل مانتو غیر قرینه بوده که سبک خاصی در دوخت آن بکار رفته و می توان با استفاده از آن پوششی جذاب و متفاوت داشت.

مانتو نامتقارن ساده و شیک

این مدل مانتو به دلیل حالت نامتقارنی که دارد جذابیت خاصی به استایل خانم ها می دهد و در طرح های متنوعی موجود بوده که متناسب با هر نوع سلیقه و رده سنی می باشد. در انتخاب مانتو باید یک سری معیارها و فاکتور ها را در نظر گرفت تا مدل مناسبی را بتوانید خرید نمایید و همچنین توجه داشتن به نوع مکانی که قرار است مانتو را در آن جا بپوشید نیز خیلی مهم می باشد.

خانم هایی که خاص پسند بوده همیشه طرفدار لباس هایی می باشند که از طرح و دوخت متفاوتی برخوردار بوده و با استفاده از آن بتوانند ظاهری منحصر به فرد در مکان های مختلف داشته باشند، مانتو غیر قرینه از جمله این انتخاب ها بوده که در جنس ها و ترکیب های گوناگونی موجود می باشد.

در هنگام خرید مانتو به ویژگی های ظاهری خود همچون فرم اندام، قد، رنگ پوست و … توجه داشته باشید و آن ها را در زمان انتخاب مانتو در نظر بگیرید تا خریدی ایده آل داشته باشید. چرا که اگر بدون توجه به چنین موارد مهمی خرید خود را انجام دهید قطعا در نهایت از انتخاب خود راضی نخواهید بود و به پوشش و استایل مدنظرتان دست پیدا نخواهید کرد.

مانتو شیک و مجلسی نامتقارن

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

طرح و رنگ مانتو تاثیر زیادی بر روی ظاهر شما داشته و باید در این زمینه نهایت حساسیت و دقت را به خرج دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. به طور مثال اگر رنگ پوست روشنی دارید سعی کنید مانتویی که می خرید دارای رنگی باشد که جلوه خاصی به حالت چهره و استایل شما بدهد. همچنین طرح را نیز متناسب با فرم اندام خود به گونه ای انتخاب نمایید که حالت اندام شما را زیبا و خوش فرم نشان دهد و عیب های بدن شما را بپوشاند.

تصاویری جذاب از انواع سبک های زیبا مانتو نامتقارن

نمونه های زیبایی از این نوع مانتو را در ادامه این مطلب به نمایش گذاشته ایم تا از آن ها دیدن نمایید و بتوانید مدلی که مدنظرتان می باشد را انتخاب کنید.

مدل مانتو غیر قرینه شیک و مجلسی مانتو نامتقارن زیبا و شیک مدل های خاص مانتو نامتقارن طرح های جدید مانتو غیر متقارن مانتو غیر قرینه در طرح های به روز طرح های مجلسی مانتو غیر قرینه مدل مانتو غیر قرینه جذاب طرح های خاص مانتو غیر قرینه انواع مانتو نامتقارن ساده مانتو نامتقارن زنانه  مانتو نامتقارن مجلسی شیک جدیدترین مدل های مانتو غیر قرینه مانتو زنانه غیر قرینه مانتو ساده غیر قرینه

مدل مانتوی غیر قرینه جدید و زیبا

طرح های خاص مانتو غیر قرینه مدل های شیک مانتو نامتقارن مدل های جالب مانتو غیر قرینه طرح های ساده مانتو نامتقارن طرح های جدید مانتو غیر قرینه

مانتوی زیبای زنانه با طرح ساده

مانتو نامتقارن شیک زنانه مانتو نامتقارن در سبک های جدید انواع مانتو نامتقارن زیبا و جذاب مدل مانتو غیر قرینه در طرح های مختلف مانتو غیر قرینه در طرح های ساده مدل های جدید مانتو نامتقارن مانتو نامتقارن شیک در طرح های جذاب مانتو نامتقارن مجلسی

مانتوی غیر قرینه رنگ روشن

طرح های شیک مانتو نامتقارن مدل های جدید مانتو غیر قرینه مدل های خاص مانتو نامتقارن انواع مانتو مجلسی نامتقارن طرح های شیک و خاص مانتو نامتقارن مانتو غیر قرینه مجلسی طرح های شیک مانتو نامتقارن زیباترین مدل های مانتو غیر قرینه مانتو نامتقارن زنانه زیبا مانتو نامتقارن زیبا و جدید انواع مانتو نامتقارن خاص و زیبا انواع مانتو غیر قرینه شیک طرح های اسپرت مانتو غیر قرینه مدل های شیک مانتو غیر قرینه

تصاویری که مشاهده نمودید طرح های جالب و جذابی از انواع مدل مانتو غیر قرینه بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت لذت را از تماشای آن ها برده باشید. همچنین می توانید انواع مدل مانتو ۱۴۰۱ را اینجا ببینید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *