دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعبیر خواب پنجره و تفسیر معبران غربی در رابطه با این خواب

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب شما را با تمامی آن چه در مورد تعبیر خواب پنجره وجود دارد آشنا می کنیم و شما می توانید معنای خواب خود را با هر نوع جزئیاتی که دیده اید را در این بخش پیدا کنید.

بسیاری از افراد ممکن است در و دیوار های خانه را در رویای خود ببیند. جالب است بدانید که از دیدگاه معبران دیدن هر خوابی می تواند معنا و نشانه ای را با خود به همراه داشته باشد. در مطالب قبلی شما را با تعبیر خواب شیشه، تعبیر خواب خانه و تعبیر خواب قصر آشنا کردیم و در ادامه قصد داریم برایتان تعبیر خواب پنجره را بیان کینم.

دیدن پنجره در رویا چه معنایی دارد؟

تعبیر خواب پنجره از دیدگاه معبران

دیدن پنجره و شیشه در رویا طبق گفته بسیاری از معبران به این صورت تعبیر می شود که آرزوها و رویا های شما بسیار بزرگ هستند. در واقع این خواب ها می توانند نشان دهنده این باشند که شما در رسیدن به اهداف خود یک مشکل بسیار بزرگ دارید و برای این که بتوانید این مشکل را از بین ببرید باید تمامی نیرو و توان خود را به کار بگیرید. یکی از بدترین کارهایی که ممکن است آن را انجام بدهید این است که هیچ کاری نکنید و در انتظار یک معجزه باشید.

دیدن پنجره های زندان در خواب

اگر فردی در رویای خود این خواب را دیده باشد به معنای ناامیدی هایی است که در زندگی احساس می کند. در واقع تمامی آن چه که این رویا بیان می کند این است که یاس و نا امیدی در زندگی می باشد و باید کمی بیش تر مراقب خود و احوالتان باشید. در واقع هر مسئله ای می تواند علت اصلی این مشکل باشد و باید آن را شناسایی کنید در غیر این صورت حل کردن آن بسیار دشوار خواهد بود.

شیشه شکسته در رویا

اگر در رویای خود شیشه ای شکسته مشاهده کردید بدین معنا می باشد که استرس و نگرانی های بسیاری دارید و این مشکلات را یک فردی در زندگی شما ایجاد کرده است. در واقع شما در برابر کمک این افراد احساس مسئولیت می کنید و برای همین هم این احساسات را تجربه خواهید کرد. بهتر است همیشه خود و خواسته هایتان را در اولویت قرار دهید تا بتوانید از پس این مشکلات و مسائل بر بیایید.

پنجذه شکسته در خواب و معنای آن

  •  آرون گروپس

دیدن شمع روی پنجره

اگر شما شمعی را روی پنجره مشاهده کردید بدین معنا می باشد که یکی از مشکلات زندگی شما از بین خواهد رفت و حل این مشکل می تواند آرامش بسیاری را با خود به همراه داشته باشد زیرا مدت ها است که شما درگیر آن هستید. بهتر است بعد از این که این مشکل شما از بین رفت سعی کنید بر روی زندگی خود بیش تر متمرکز شوید.

پنجره باران زده

اگر از پشت پنجره مشاهده کنید که باران به پنجره می زند نشان دهنده موفقیت شما می باشد که در آینده ای نه چندان دور نصیب تان خواهد شد. در واقع این خواب نشان دهنده این است که اگر کاری را می خواهید شروع کنید حتما با موفقیت بسیار زیادی رو به رو خواهید شد.

پرنده روی پنجره

اگر فردی در رویای خود ببیند که پرنده ای پشت پنجره نشسته است یعنی عضوی جدید به خانواده شما وارد می شود و خبر این ورود در چند روز آینده به دست شما خواهد رسید. در نظر داشته باشید که این خواب بسیار فرخنده و مبارک می باشد و بهتر است آن را به فال نیک بگیرید.

بسته بودن پنجره در خواب چه معنایی دارد؟

دیدن شیشه بسته در رویا

اگر در خواب خود پنجره و یا شیشه بسته ای را مشاهده کردید بدین معنا می باشد که تنهایی و نا امیدی بسیاری را تجربه می کنید. در واقع این خواب نشان دهنده این می باشد که شما یک رابطه ای را به پایان برده اید و همین موضوع می تواند برای شما بسیار دردناک و سخت باشد.

پنجره خرد شده

اگر در رویای خود دیده اید که یک پنجره شکسته و خرد شده است بدین معنا می باشد که شما امنیت ندارید. در واقع شما همیشه به این که شریک عاطفی تان به شما وفادار می باشد شک دارید و همین مورد می تواند مشکلات بسیار زیادی را برایتان به همراه داشته باشد. در نظر داشته باشید که این نا امنی ها بر اساس آن چیزی است که در فکر شما وجود دارد و باید بتوانید بدون این که قضاوتی در مورد رفتار های شریک خود داشته باشید او را فهمیده و بیش تر درک نمایید. در واقع اگر این مشکلات ادامه دار شود ممکن است درگیری های شدیدی بین شما دو نفر رخ بدهد.

نشستن کنار پنجره

اگر به دنبال تعبیر خواب پنجره هستید در صورتی که در کنار آن نشسته اید باید بدانید که این خواب می تواند نشان دهنده نگرش شما در مورد آینده تان باشد. در واقع بسیاری از کارهایی که تا کنون انجام داده اید را احمقانه تلقی می کنید و اگر آن ها را مجددا بررسی کنید می بینید که این چنین نمی باشد. در واقع بهتر است از قضاوت هایی که دیگران در مورد شما دارند چشم پوشی کنید و به زندگی خود ادامه دهید.

تعبیر خواب پنجره

فرار از پنجره

گاهی ممکن است خوابی دیده باشید که در آن در حال فرار از پنجره هستید. در واقع این خواب نشان دهنده این می باشد که مشکلات شدیدی برایتان ایجاد خواهد شد و شما تحت فشار های بسیار شدیدی قرار خواهید گرفت. بهتر است به جای این که از مشکلات خود فرار کنید سعی کنید آن ها را حل کرده و با تمامی آن ها رو در رو شوید.

شکستن پنجره در رویا

یکی از خواب هایی که در این مورد ممکن است آن ها را دیده باشید این است که خودتان شیشه را می شکنید. در واقع این خواب نشان دهنده این می باشد که شما در زندگی عاطفی خود بسیار ناخشنود هستید و مایوس شده اید. این نارضایتی ها را شما به صورت رفتار های سرد و عصبی نشان می دهید و شریک زندگی شما ممکن است متوجه این رفتارهایتان شده و رابطه شما تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

پنجره روی شیروانی

تعبیر خواب پنجره روی شیروانی که از همان پنجره هایی است که رو به آسمان باز می شود خواب بسیار خوبی است و نشانه های خوبی را با خود به همراه دارد. در واقع این خواب به شما نشان می دهد که هر کاری را انجام دهید با موفقیت های بسیار زیادی  رو به رو خواهید شد.

دیدن پنجره روی شیروانی در خواب

لوک اویتنهاو و تعبیر خواب پنجره

این معبر غربی چندین و چند معنای متفاوت برای این خواب در نظر دارد که همه آن ها را برایتان بررسی خواهیم کرد.

  • اگر فردی در رویای خود ببیند که در حال نگاه کردن منظره ای از بیرون از سمت پنجره می باشد بدین معنا است که یکی از دیدارهایش منتفی خواهد شد.
  • اگر فردی در رویای خود دیده باشد که از طریق پنجره وارد می شود بدین معنا است که در یکی از کارهای خود با شکست مواجه می شود. بسته بودن پنجره در رویا اصلا معنای خوبی ندارد و هر فردی که این خواب را دیده است بدین معنا می باشد که موانع بسیار زیادی بر سر راه او قرار دارد.
  • دیدن پنجره باز در رویا معنای خوبی دارد و به شما نشان می دهد که دیگران از شما برای انجام یک کار حمایت می کنند.
  • نورگیر نیز نوعی پنجره به حساب می آید و اگر فردی در خواب خود نورگیر دیده است بدین معنا است که در زندگی شخصی خود اضطراب و استرس بسیاری را تجربه خواهد کرد.

لیلا برایت

یکی از معبرانی که بسیار به نام می باشد و خواب های زیادی را تعبیر کرده است لیلا برایت می باشد. این معبر اعتقاد دارد که دیدن پنجره های باز در رویا می تواند نشانه ای از رسیدن به موفقیت باشد و اگر شما در رویای خود دیده اید که پنجره بسته است بدین معنا است که بر سر راه شما مشکلات بسیار زیادی وجود دارد که می توانید با کمی تلاش و صبر آن ها را رفع کنید. تعبیر دیگری که لیلا برایت بیان کرده است در مورد این است که فردی در رویای خود ببیند که از پنجره به سمت بیرون پریده است. در واقع این بیرون پریدن از پنجره در خواب می تواند نشانه ای از این باشد که در زندگی شما اختلافاتی به وجود خواهد آمد.

خواب نجره از دیدگاه لوک اویتنهاو

آنلی بیتون

آنلی بیتون نیز یکی از معبران غربی می باشد که خواب های بسیاری را تعبیر کرده است و برای تعبیر خواب پنجره نیز معناهایی را در نظر دارد و آن ها را با توجه به جزئیات متفاوت بیان کرده است. در ادامه شما را با دیدگاه آنلی بیتون در مورد این خواب آشنا خواهیم کرد.

  • از نظر آنلی بیتون دیدن پنجره در رویا به صورت کلی می تواند نشان دهنده این باشد که تلاش هایی که انجام می دهید بسیار خوب است و می تواند شما را به موفقیت های بیش تری برساند.
  • اگر در رویای خود پنجره های بسته را دیده اید بدین معنا می باشد که شما از عزیزترین فرد زندگی تان جدا خواهید شد.
  • یکی دیگر از خواب هایی که ممکن است در مورد پنجره دیده باشید این است که پنجره شکسته شده باشد. این خواب به شما نشان می دهد که گمان های بدی برایتان ایجاد می شود و می تواند در زندگی شما دردسر ساز شود.
  • نشستن بر لب پنجره در خواب نشان دهنده این است که قبل از انجام کاری خوب فکر نمی کنید و خود را قربانی حماقت خود خواهید کرد.
  • داخل شدن از پنجره در رویا می تواند نشان دهنده این باشد که برای رسیدن به خواسته ها و آرزو های خود از روش ها و راه های نادرستی استفاده می کنید.
  • فرار کردن از پنجره در رویا اصلا خوب نیست و به شما نشان می دهد که یک مشکل بسیار بزرگ برایتان ایجاد می شود و شما با این مشکل دست به گریبان خواهید شد. این کار می تواند شما را از حرکت باز داشته و مشکلاتی را برایتان به همراه داشته باشد.
  • اگر از پنجره به بیرون نگاه کنید و چیزهای عجیب و غریب مشاهده کنید بدین معنا است که در شغل خود دچار یک سری مشکلاتی خواهید شد و این مشکلات می توانند شما را با شکست بسیار بدی رو به رو سازند.

نگاه کردن به بیرون از پنجره در رویا

کتاب سرزمین رویاها

این کتاب یکی از مهم ترین و بهترین مرجع هایی می باشد که شما می توانید برای خواب های خود و معنا کردن آن ها از این کتاب کمک بگیرید. در ادامه تمامی آن چه که در این کتاب بیان شده است را برای شما عزیزان بررسی خواهیم کرد.

  • مولف این کتاب اعتقاد دارد که دیدن پنجره باز در خواب می تواند نشانه این باشد که موفقیت در انتظار شما است و اگر پنجره ای بسته در رویا دیده اید بدین معنا است که دوستان نزدیک شما از ما دوری می کنند.
  • بیرون پریدن از  پنجره در رویا نشان دهنده این است که یک دعوا در پیش دارید و این دعوا می تواند برای شما دردسر ساز شود.
  • شکسته بودن پنجره در خواب شما می تواند نشانه این باشد که شما دوستانی خیانتکار دارید و بهتر است برای این که بتوانید به خوبی زندگی کنید از آن ها دوری نمایید.
  • بالا رفتن از پنجره به کمک نردبان یکی دیگر از خواب هایی است که ممکن است دیده باشید. این خواب نشان دهنده این است که در روز های آینده از نظر مالی کمی ناتوان خواهید شد.
  • بیرون آمدن از یک پنجره و پایین رفتن از نردبان نشان دهنده این است که در آینده ای نه چندان دور مشکلات بسیار شدیدی گریبان گیر شما خواهد شد.
  • بزرگ بودن پنجره در رویا نشانه این می باشد که شما در کار های خود موفق خواهید شد و بهتر است امید خود را از دست ندهید.
  • وجود پنجره رو به روی خانه شما نشانه این است که بین افراد خانواده تان درگیری رخ می دهد و این درگیری بیش تر بین برادران می باشد.
  • وجود یک پنجره رو به حیاط خانه شما نشانه این است که خواهران تان با یک دیگر دعوا می کنند و مشکلات بسیاری برایتان  ایجاد خواهد شد.

معنی خواب پنجره

  • تعبیر خواب پنجره در این کتاب بسیار گسترده می باشد و اگر شما دو نفر را در حال معاشقه پشت پنجره دیده اید بدین معنا می باشد که یکی از پرنده های شما از بین خواهد رفت.
  • اگر در اتاق خود هستید و چیزی را از پنجره تماشا می کنید بدین معنا می باشد که بر تمامی مخالفان خود پیروز خواهید شد.
  • زبانه کشیدن آتش از پنجره در رویا می تواند نشانه این باشد که عمر شما بسیار طولانی خواهد شد.
  • پرت کردن اشیاء و لوازم خود و یا دیگری از پنجره می تواند نشانه این باشد که شما به موفقیت نزدیک شده اسد و به زودی به آن دست می یابید.
  • اگر از یک پنجره شیروانی به بیرون نگاه می کنید این خواب را بهتر است این طور تعبیر کنید که اگر بیماری دارید سریع تر بهبود می یابید و می تواند به روال عادی زندگی خود باز گردید.
  • اگر شما از یک پنجره روی شیروانی به بیرون می افتید بدین معنا می باشد که یک بیماری در پیش دارید و ممکن است این بیماری زندگی شما را از چند جنبه متفاوت تحت تاثیر قرار بدهد.
  • دیدن دیگران در پشت پنجره شیروانی نشان دهنده این است که باید مراقب زندگی خود باشید تا رقبا بر شما پیروز نشوند.

تعبیر خواب پنجره

کتاب فرهنگ تفسیر رویا

این کتاب هم یکی از بهترین کتاب هایی می باشد که شما می توانید برای معنا کردن خواب های خود از آن استفاده کنید. در نظر داشته باشید که تعبیر خواب پنجره بسیار گسترده می باشد و برای این که بتوانید معنای خواب خود را پیدا کنید بهتر است به جزئیات نیز دقت کافی نشان دهید. در ادامه تعبیر خواب پنجره را از دیدگاه معبر و مولف این کتاب برایتان بررسی می کنیم و همه آن چیزهایی که باید در مورد این خواب بدانید را برایتان خواهیم گفت.

  • نگاه کردن به بیرون از پنجره در خانه نشان دهنده احساسات شما از آن چیزهایی می باشد که در اطراف شما می گذرد. در واقع این خواب می تواند به شما نشان دهد که در جستجو هستید تا بتوانید راهی برای این که از این مشکلات خلاص شوید پیدا کنید.
  • نگاه کردن به پنجره و دیدن شخصی دیگر در آن می تواند نشان دهنده این باشد که شما دیگری را  حس می کنید و همین امر ساده می تواند شما را از درون خود آگاه سازد.
  • خارج شدن از پنجره و رفتن به سمت بالا نشان دهنده این است که شما برای این که احساسات خود را بروز ندهید از پرهیز کردن استفاده می کنید که شیوه بسیار سخت و ناراحت کننده ای می باشد. در واقع بهتر است توجه خود را به اطراف بیش تر کرده و یا سعی کنید کتاب خواندن را آغاز نمایید.
  • اگر فردی در رویای خود دیده باشد که از دیوار بالا رفته است و وارد یک پنجره شده است بدین معنا است که تاملی در خویشتن باعث شده است که مسبب اصلی کارها و رفتار های دیگران را ببیند.
  • باز کردن پنجره در خواب می تواند تعبیر خوبی داشته باشد و نشان دهنده این باشد که شما اجازه می دهید احساساتتان دیده شده و احساسات دیگران را پذیرا شوید.

دیدن پنجره در خواب

حال که با تعبیر خواب پنجره آشنا شدید توصیه ما به شما این است که هر خوابی را معنا نکنید و سعی کنید برای تعبیر کردن خواب های خود به شرایط روحی خود و زمانی که خواب را دیده اید دقت کنید. بسیاری از خواب ها می تواند برگرفته از افکار روزانه باشند و معنای خاصی ندارند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *