دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی سحر گلدوست بازیگر نوظهور سینمای ایران

  • محدثه خاکشور
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب با همراهی شما عزیزان علاقمند قصد داریم به آشناسازی شما با بیوگرافی سحر گلدوست یکی دیگر از بازیگران نوظهور ایرانی که بازیگر نقش فرخنده در فیلم قهرمان است، بپردازیم.

سحر گلدوست بازیگر جوان و بااستعداد که با بازی در فیلم سینمایی « قهرمان» به شهرت رسید. سحر گلدوست را می توان از کشفیات اصغر فرهادی دانست که مانند سایر چهره های کشف شده اش پیمان معادی، فرید سجادی حسینی، سحر دولتشاهی و مانی حقیقی آینده ی خوبی برایش پیش بینی می شود. در این مطلب شما عزیزان را با بیوگرافی سحر گلدوست آشنا خواهیم ساخت.

زندگینامه سحر گلدوست

بیوگرافی سحر گلدوست نوظهوری دیگر از اصغر فرهادی

البته این بازیگر جوان در دنیای سینما نوظهور بوده و اولین تجربه اش به شمار می رود، ولی در زمینه بازی در تئاتر دارای تجربه ای زیاد می باشد. به بیانی دیگر می توان شروع فعالیت بازیگری او به تئاتر باز می گردد که با مقابل دوربین رفتن در فیلم سینمایی قهرمان این مسیر را با سرعت و شتاب بیشتری در پیش گرفت. او در این فیلم نقش فرخنده را به شکلی حرفه ای و فوق العاده بازی می کند.

بیوگرافی سحر گلدوست

زندگینامه سحر گلدوست

بیوگرافی سحر گلدوست

فیلم سینمایی «قهرمان»

اصغر فرهادی در سال ۲۰۱۲ فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» را کارگردانی نمود و توانست جایزه اسکار ببرترین فیلم خارجی زبان را دریافت کند، و به طور مصادف کاندیدای جایزه ی اسکار برترین فیلنامه غیر اقتباسی گردد. پس از گذشت ۱۰ سال یعنی در سال ۲۰۲۲ دوباره او با آثاری به اسم «قهرمان» کاندیدای اسکار ۲۰۲۲ می شود.

این فیلم در مورد زندگی مردی به اسم رحیم است که شغل خطاطی و نقاشی دارد. همسر رحیم از او طلاق گرفته که با توجه به مناسب نبودن وضعیت اقتصادی، جهت پرداخت حق و حقوق زن خود مجبور می شود تا از بهرام فردی که نزول می دهد، پول نزول بگیرد و به این ترتیب زندگی او دچار چالش های زیادی گردیده است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

سعی رحیم برای پرداخت پول بهره ای بهرام به نتیجه نرسیده و عاقبت روانه زندان می شود. پس از ماه های بسیار که در زندان سپری می شود, او جهت ملاقات پسر خود با مرخصی از زندان بیرون می آید. پسر او دارای لکنت زبان است. فرخنده (سحر گلدوست) کیفی که در آن تعدادی سکه طلا وجود دارد، را می یابد و فکر می کند که با فروش این سکه ها بدهکاری آقا رحیم را بپردازد و زندگی آنها را رونقی ببخشد. ولی رحیم که می داند میزان بدهکاری اش بالاتر از این ها است؛ کاری بر خلاف تصویر او را انجام داده و در کل شهر آگهی هایی با محتوای مفقود شدن کیف می زند. این عمل وی موجب می شود تا شبکه های مجازی و رسانه ی تلویزیون به او توجه کرده و او را ملقب به «قهرمان» کنند.

زندگینامه سحر گلدوست

زندگینامه سحر گلدوست بازیگر نقش فرخنده رد فیلم قهرمان

بیوگرافی سحر گلدوست

سحر گلدوست در قهرمان

در فیلم سینمایی «قهرمان» شاهد حضور و نقش آفرینی بیوگرافی محسن تنابنده، احسان گودرزی، امیر جدیدی، علیرضا جهاندیده، فرشته صدرعرفایی، فرخ نوربخت، سارینا فرهادی، احسان گودرزی، صالح کریمایی، محمد عاقبتی، مریم شاه داعی و سحر گلدوست و سایر هنرپیشه های ناشناس و تازه خواهیم بود.

سحر گلدوست در این فیلم نقش فرخنده را بازی می کند که در واقع نمادی از یک زن همراه و و همسری بینظیر می باشد. این شخصیت با علاقه زیاد به مرد زندگی خود در کنار او در تمامی سختی ها، مشکلات همراه می شود تا قهرمان داستان زندگی خود را سرپا حفظ کند. به بیان دیگر چون او زنی است که عاشق همسر خود می باشد, سعی می کند تا در تمامی موقعیت های دشوار با او همراه باشد و یا حتی وضعیت خوبی برای او آماده نماید.

بیوگرافی سحر گلدوست

زندگینامه جالب سحر گلدوست

جدیدترین زندگینامه سحر گلدوست

آشنایی با بیوگرافی سحر گلدوست

زندگینامه سحر گلدوست بازیگر نوظهور ایرانی

از اینکه تا انتهای این مطلب که به بیوگرافی سحر گلدوست اختصاص یافته است، ما را همراهی کردید, از شما قدردان و متشکریم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *