دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش فیکس کردن آرایش با روش ها و تکنیک های طلایی

  • شقایق ایران دوست
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۱
  • ۰

اگر دوست دارید آرایش صورت خود را به نحوی انجام دهید که تا ساعت ها از ریزش آن خبری نباشد با ما همراه شوید تا به شما آموزش فیکس کردن آرایش را گفته و نکات مهمی که باید در آرایش کردن بدانید را برایتان بررسی کنیم.

یکی از دغدغه های مهم خانم ها این می باشد که چگونه می توانند آرایش خود را فیکس کنند و ساعت ها بدون این که آن ها را تمدید کنند از آرایش اولیه خود استفاده کنند. در ادامه شما را با آموزش فیکس کردن آرایش آشنا می کنیم و شما می توانید از آن ها کمک بگیرید و یک آرایش بی نقص داشته باشید و چندین و چند ساعت با همان آرایش به مهمانی رفته و دیگر نگران خراب شدن آرایش خود نباشید.

نحو.ه فیکس کردن آرایش

آموزش فیکس کردن آرایش

یکی از جذاب ترین کار هایی که خانم ها آن را دوست دارند آرایش کردن می باشد. جالب است بدانید که آرایش معمولی بدون فیکساتور ممکن است بعد از یک الی دو ساعت کم رنگ شده و شما مجبور به تمدید کردن آن هستید. یکی از کار هایی که خانم ها باید انجام دهند این است که روش ها و تکنیک های فیکس کردن آرایش را بدانند تا بتوانند با استفاده از آن ها به مدت طولانی از آرایش خود استفاده کنند. در ادامه آموزش فیکس کردن آرایش روی صورت را برایتان بررسی می کنیم و نکاتی را در باره این کار به شما خواهیم گفت.

استفاده از پرایمر

پرایمر یکی از مهم ترین زیر ساز های آرایشی می باشد. در واقع حفظ کردن آرایش به مدت طولانی بستگی بسیار زیادی به زیر سازی مناسب پوست دارد و در صورتی که شما نتوانید این کار را به خوبی انجام دهید قطعا ماندگاری آرایشتان از بین خواهد رفت. استفاده از پرایمر ها می تواند تاثیرات بسیار زیادی بر پوست شما گذاشته و تاثیر مواد آرایشی را بر روی پوست به حداقل برساند. پرایمر ها به شما کمک می کنند تا بتوانید پوستی درخشان و صاف داشته باشید بنابراین حتی اگر آرایش غلیظ هم ندارید بهتر است از آن ها استفاده کنید. اگر دوست ندارید که همیشه از این محصول استفاده کنید می توانید روز های گرم برای این که آرایش شما خراب نشود از پرایمر ها کمک بگیرید.

استفاده از پرایمر برای داشتن آرایش بهتر

کرم پودر خوب

برای این که آرایش شما ماسیده نشود و بتوانید برای مدت زمان طولانی آن را روی صورت خود نگه دارید لازم است تا یک کرم پودر مناسب برای پوست خود تهیه کنید. در ادامه یک سری از نکاتی را برایتان بیان می کنیم که با استفاده از آن ها می توانید یک کرم پودر خوب برای خود تهیه کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس
  • برای پوست های چرب بهتر است کرم هایی را تهیه کنید که روی آن ها کلمه Matt و یا Oil Free نوشته شده باشد. در واقع این کرم ها چربی زیادی ندارند و باعث ماندگار تر شدن آرایش شما و جلوگیری از ماسیدگی آن خواهند شد.
  • اگر پوست شما به نسبت خشک می باشد بهتر است از کرم هایی کمک بگیرید که بتواند کمبود های پوستی شما را جبران کند و آرایش شما خشک و نا مناسب دیده نشود.
  • برای پوست های خشک خود به هیچ عنوان از کرم پودر های خشک مانند پنکیک استفاده نکنید.
  • اگر پوست شما صاف است و لک های جزئی دارد می توانید از کرم پودر های مایع که دارای حالتی مات می باشند کمک بگیرید.
  • برای انتخاب یک کرم پودر خوب باید به رنگ پوستتان نیز دفت کنید. در حین خرید بهتر است کرم پودر را روی صورت خود تست کنید در غیر این صورت نمی توانید نوع مناسبی از آن را متناسب با رنگ پوستتان تهیه کنید.
  • بهترین جایی که می توانید برای تست کردن کرم پودر از آن استفاده کنید فک پایین می باشد.
  • برای زدن کرم پودر بهتر است از دست استفاده نکنید زیرا این کار شما باعث مصنوعی به نظر رسیدن آرایش شما خواهد شد و مشکلاتی را برایتان نیز به همراه خواهد داشت.
  • برای زدن کرم پودر روی صورت بهتر است یک لایه نازک از آن را روی پوست خود بزنید تا جذب پوست شما شده و مشکلی برایتان ایجاد نشود.

آموزش فیکس کردن آرایش

انتخاب پنکیک مناسب

برای تابستان بهتر است از پنکیک های مات استفاده کنید تا آرایش شما خراب نشود و بتوانید چربی پوست خود را حفظ کنید زیرا برق ناشی از چربی پوست شما گرفته می شود.

استفاده از کاغذ خشک کن

این کاغذ ها را می توانید تنها یک بار استفاده کنید و چربی های ناشی از پوستتان را بگیرد. در نظر داشته باشید که این کاغذ ها یک بار استفاده می باشند و هیچ ضرری برایتان ندارد.

استفاده از پنکیک برای آرایش چشم

قبل از این که آرایش چشم ها را شروع کنید بهتر است از پنکیک استفاده کنید. یادتان باشد که این کمار باعث می شود تا آرایش چشم شما تثبیت شود و از طرفی هم از ماسیده شدن و ریختن سایه و خط چشم پیشگیری می کند.

استفاده از فیکساتور

آموزش فیکس کردن آرایش بسیار ساده می باشد و شما می توانید این موادی که از پلیمر ساخته می شوند را روی آرایش خود استفاده کنید و دیگر نگران خراب شدن آن نباشید. یادتان باشد که از این فیکساتور ها نباید به صورت دائم استفاده کنید زیرا ممکن است مشکلات بسیاری را با خود به همراه داشته باشد و پوست شما را به نابودی بکشاند. محل هایی که نیاز به فیکساتور دارند عبارت اند از :

  • زیر چشم ها
  • خط خنده
  • خط چانه
  • تی زون
  • زیر خط گونه ها
  • دو طرف بینی

استفاده از فیکساتور برای ماندگاری بیش تر آرایش

استفاده از لوازم آرایشی با ماندگاری بالا

در روش دیگری که برای آموزش فیکس کردن آرایش به کار می رود باید از لوازمی استفاده کنید که میزان ماندگاری آن ها بسیار بالا می باشد. در ادامه شما را با این لوازم آشنا خواهیم کرد.

خط چشم های ژله ای

استفاده از این خط چشم ها باعث می شود تا ماندگاری آرایش شما بالا برود زیرا به این راحتی ها و با عرق کردن جزئی از بین نمی رود و می توان گفت مانند چسب بر روی چشم هایتان قرار می گیرد. اگر در هوای گرمی قرار دارید بهتر است از این خط چشم ها به جای خط چشم های خشک و مدادی استفاده کنید.

پیشگیری از ریختن ریمل

تنها مشکلی که باعث ریختن ریمل می شود تفاوت دمایی بین دمای بدن و دمای هوا می باشد. اگر از برند های خوب و با کیفیت برای این کار استفاده کنید امکان ریختن ریمل ها بسیار کم می باشد ولی ممکن است هزینه بسیاری را برای این کار متحمل شوید. استفاده از ریمل های ضد آب نیز به شما کمک می کند تا ریمل شما نریزد و پخش نشود. برای این که ریمل شما روی صورتتان پخش نشود می توانید تنها نوک آن ها را ریمل بزنید. این مار باعث می شود که مژه های شما بولد شده و به یک دیگر نچسبند.

استفاده از بهترین لوازم ها برای ماندگاری بیش تر

استفاده درست از رژ گونه

اگر پوست شما خشک می باشد به شما توصیه می کنیم تا از رژ گونه خشک استفاده کنید و در صورتی که پوستتان چرب می باشد رژ گونه های پودری برای شما مناسب تر اند.

استفاده از خط لب

برای این که ماندگاری رژلب خود را افزایش دهید نیاز است تا قبل از این که بر روی لب های خود رژلب زنید حتما خط لب کشیده باشید در غیر این صورت ممکن است رژلب شما ماندگاری خوبی نداشته باشد.

مرطوب کردن لب ها

زدن رژ لب بر روی لب های خشک می تواند مانع از ماندگاری آن شود بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم تا قبل از استفاده از رژ لب لب های خود را مرطوب کنید.

استفاده از پنکیک روی لب ها

زمانی که لب های خود را رژ زدید می توانید مقداری پنکیک روی آن بزنید تا تثبیت شود. بهتر است برای این کار از مقدار بسیار کمی پودر استفاده کنید تا رنگ آن ها روی لب هایتان ثابت بماند.

آموزش فیکس کردن آرایش

در نظر داشته باشید که آرایش صورت را هر چقدر هم که با نکات گفته شده انجام دهید باز هم بعد از چند ساعت جنب و جوش کمی ریزش خواهد داشت بنابراین به ما توصیه می کنیم از لوازم با کیفیت استفاده کنید. در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های داده شده مطالب دیگری را در رابطه با نحوه رنگ کردن مژه و تصحیح رنگ در آرایش مشاهده کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *