دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ایده های جدید و آسان تزیین کیک تولد + تصاویر

  • یلدا محمدی
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

تزیین کیک تولد برای همه ما جذاب و دوست داشتنی است و همیشه به دنبال ایده های جدید و زیبا برای تزیینات مختلف هستیم. در ادامه می توانید چند ایده و مدل زیبا برای تزیین کیک تولد با روش های مختلف را مشاهده فرمایید.

تزیینات کیک جشن های مختلف در منزل و توسط اعضا خانواده ایده جالبی است که به کمک آن با استفاده از ابتکار و سلیقه خود میتوانید بهترین تزیینات را برای کیک انجام دهید. در ادامه به معرفی چند مدل از زیباترین تزیین کیک تولد برای جشن زادروز و مهمانی های مختلف می پردازیم که هر یک می تواند ایده مناسب و جذابی برای تزیینات شما باشد.

جدیدترین مدل های تزیین کیک تولد زیبا و ساده:

برای تزیینات روی کیک تولد روش های مختلفی وجود دارد که اغلب به کمک خامه های مخصوص کیک و خمیر فوندات در رنگ های مختلف و همچنین ژله انجام می گیرد. برای این تزیینات اولین نکته ایی که باید توجه کرد این است که کیک تولد برای چه کسی تهیه و تزئین می شود.

مطمئنا هر کسی در هر سن و سالی با سلایق مختلف تزیین کیک خاصی را ترجیح می دهد. در ادامه چندین مدل تزیین زیبا و شیک برای انواع کیک را معرفی و بررسی میکنیم.

تزیین کیک ساده

دیزایین کیک دخترانه:

برای دیزایین کیک دخترانه باید از رنگ های شاد و روشن مثل صورتی، سفید، زرد، قرمز، نارنجی و یا ترکیبی از این رنگ ها که اغلب مورد پسند دخترهاست استفاده کرد. البته تزیینات کیک با ترکیب مناسبی از این رنگ ها نیز زیبایی خاص خود را دارد. برای انجام این نوع تزیینات از طرح های عروسکی و فانتزی استفاده کنید.

کیک تولد

تزیین کیک تولد

کیک تولد

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

کیک تولد

کیک تولد عروسکی

کیک تولد عروسکی

تزیین کیک تولد

کیک تولد عروسکی

تزیینات مخصوص کیک پسرانه:

برای دیزایین کیک تولد پسرانه سعی کنید از شخصیت های کارتونی مورد علاقه آنها و یا تصاویر ورزشی استفاده کنید. انتخاب رنگ کیک نیز مهم است و می توانید از رنگ های سرد برای خامه و خمیر فوندات استفاده کنید تا جلوه زیباتری داشته باشد. علاوه بر این سبک تزیینات می توانید از انواع عروسک های تزیینی آماده در بازار برای روی کیک تولد دخترانه و پسرانه استفاده کنید.

کیک تولد

کیک تولد

کیک تولد عروسکی

تزیین کیک پسرانه

کیک تولد پسرانه

کیک تولد پسرانه

کیک تولد

دیزایین کیک ساده:

افراد جوان و پا به سن گذاشته اغلب طرح های ساده تر را برای دیزایین کیک ترجیح می دهند. برای اینگونه کیک ها میتوانید تنها از خامه و ژله های رنگی استفاده کنید و طرحی ساده و در عین حال زیبا را روی کیک پیاده کنید.

کیک تولد

کیک تولد

مدل کیک تولد

کیک تولد قلبی

کیک تولد جدید

تزیینات کیک تولد دو طبقه برای کودکان و بزرگسالان

امروزه در تزیینات انواع کیک از خامه، ژله، خمیر فوندانت و … استفاده می شود. به دلیل تنوع این وسایل طرح های بسیار زیادی برای تزیینات کیک تولد وجود دارد که بر اساس علاقمندی افراد به طرحی خاص، تزیینات روی کیک انجام می گردد. اغلب کودکان تمایل دارند کیک تولد آن ها طرح شخصیت های انیمیشنی داشته باشند و معمولا این نوع طرح ها را می پسندند. اغلب بزرگسالان نیز تزیینات کیک تولدشان برای آن ها حائز اهمیت می باشد و دوست دارند تزیینات کیک آن ها خاص و منحصر به فرد باشد.

توجه داشته باشید که برای انتخاب یک طرح به منظور تزیین کیک، باید ابعاد و سایز کیک نیز در نظر گرفته شود و تزیین کیک چند طبقه از دیزاین کیک های ساده برای تولد می باشد. در ادامه این بخش سعی کرده ایم مدل های متفاوت و شیکی از تزیینات کیک دو طبقه را به اشتراک بگذاریم. این مدل کیک ها دارای طرح های منحصر به فردی است که در دیزاین کیک تولد کودکان و یا بزرگسال می توانید مورد استفاده قرار دهید و کیکی زیبا برای برگزاری یک جشن تولد باشکوه و به یاد ماندنی سفارش دهید.

تزیینات جدید کیک تولد دو طبقه

تزیینات جذاب کیک تولد دو طبقه

تزیین کیک تولد با طرح زیبا

تزیینات منحصر به فرد کیک تولد دو طبقه

تزیینات دوست داشتنی کیک تولد دو طبقه

تزیینات متنوع کیک تولد دو طبقه

تزیین کیک تولد با طرح قشنگ

تزیینات دخترانه کیک تولد دو طبقه

تزیینات تماشایی کیک تولد دو طبقه

تزیینات ایده آل کیک تولد دو طبقه

تزیینات دوست داشتنی کیک تولد دو طبقه

تزیینات بی نظیر کیک تولد دو طبقه

تزیین کیک تولد با طرح جذاب

دیزاین کیک تولد دو طبقه جدید

دیزاین کیک تولد دو طبقه خاص

دیزاین کیک تولد دو طبقه منحصر به فرد

دیزاین کیک تولد دو طبقه دیدنی

دیزاین کیک تولد دو طبقه فوق العاده

مدل ها و تصاویر زیبای تزیینات کیک تولد برای سنین و سلیقه های مختلف را مشاهده نمودید. امیدواریم ایده های خوب مناسبی برای انجام تزیینات گرفته باشید. برای مشاهده مدل های بیشتر و متنوع تر به بخش سفره آرایی مراجعه فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *