دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۴۰ مدل پالتو تدی بلند با انواع طراحی دوست داشتنی

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، گلچینی جدید و خاص از انواع مدل پالتو تدی بلند با طرح های متفاوت و خاص برای شما دوستان عزیز تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

با فرا رسیدن فصل زمستان و سرما کاپشن ها و پالتو های دوست داشتنی و گرما بخش دوباره اول صف پوشیدنی ها بر می گردند. پالتو یکی از لباس های مهم و ضروری مناسب برای فصل سرما است و به همین خاطر پالتو های بسیاری را در طرح و رنگ های متنوع می توان در بازار بافت. در این میان پالتوی تدی یکی از نمونه های جدید و شیکی است که این روز ها تبدیل به یک ترند شده است. کت تدی یا پالتوی بلند تدی یک انتخاب بسیار شیک و راحت می باشد که مورد توجه جمع بسیاری از خانم ها قرار گرفته است. پس اگر دوست دارید استایلی با ترند های روز داشته باشید، باید از این نمونه پالتو ها به کمد تان اضافه کنید. در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، گلچینی متنوع و جدید از انواع مدل پالتو تدی بلند با طرح های جالب برای شما عزیزان تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم که مورد پسندتان قرار بگیرد.

گلچین مدل پالتو تدی بلند

گالری زیبا و جذاب از انواع مدل پالتو تدی بلند

پالتو زنانه یکی از ضروری ترین آیتم های مخصوص استایل زمستانی خانم هاست که خوشبختانه طرح های بسیار مختلف و شیکی از این مدل لباس زمستانی طراحی و تولید شده تا همه خانوم ها بتوانند متناسب با سلیقه و استایل خود زیبا ترین پالتو را انتخاب کنند و یک استایل شیک و خاص و در عین حال گرم و زیبا برای روزهای سرد زمستانی داشته باشند. یکی از ترند های محبوب پالتو زنانه مدل پالتو تدی است که از پارچه پشمی، نرم، لطیف و گرم دوخته شده و دارای رنگ بندی های روشن و تیره می باشند.

مدل پالتو های تدی دوست داشتنی

گلچین جدید مدل پالتو تدی بلند

مدل پالتو خرسی بلند

نمونه های دیدنی و جدید تدی بلند

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

پارچه تدی نوعی پارچه کرکی است که الیاف نرم و لطیفی دارد. جنس آن باعث شده بدن گرم شود. الیاف این پارچه به صورت لانه زنبوری دارای الیاف باز است. از مزایای پارچه تدی می توان به داری قابلیت تنفس اشاره نمود. خوب است بدانید کسانی که قصد دوختن این نوع پارچه را در دوخت پالتو دارند، هنگام برش الیاف آن می ریزد که به خوبی در لبه پارچه مشخص است.

انواع خاص مدل پالتو صورتی رنگ

نمونه پالتو های دیدنی و خاص زنانه

مجموعه مدل پالتو تدی بلند

پالتو تدی جزء آن دسته از لباس های گرم می باشد که پوشیدن آن می تواند شما را فوق العاده زیبا و خوش تیپ نشان دهد. همانطور که از نام این پالتو پیداست مطمئنا پالتو تدی شما را به یاد عروسک های خرسی می اندازد. جنس آنها غالبا از نوعی پارچه کرکی است که بخاطر بافتی که دارند مناسب فصل های سرد سال هستند زیرا به خوبی دمای بدن فرد را بالا می برند.

پالتو های تدی معمولا به صورت گشاد و در سایز های بزرگ موجود هستند و اگر شما جزء افراد چاق هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که به سراغ این مدل پالتو نروید. این پالتو که بیشتر به شما یک ظاهر عروسکی می دهند، قطعا باید لباس های ساده مانند شلوار جین مشکی یا آبی یا یافت های ساده پوشیده شوند تا استابلی زیبا و جذاب داشته باشید.

همچنین شما می توانید با این پالتو یک تی شرت سفید با شلوار جین زخمی و با کفش های اسپرت سفید با سیاه بپوشید که با این استایل تیپی زیبا و زمستانی خواهید داشت. در ادامه این مطلب نمونه هایی جدید از این مدل پالتو را برای شما به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد

پالتو تدی بلند شیک و باحال

نمونه پالتو های شیک و باحال دخترانه

سری اول مدل پالتو تدی بلند

نمونه پالتو آبی رنگ تدی

نمونه پالتو های شیک و باحال تدی بلند

نمونه های شیک و باحال پالتو بلند

پالتو تدی یلند قهوه ای رنگ

انواع متفاوت مدل پالتو تدی بلند

مدل پالتو پشمی دخترانه

سری جدید مدل پالتو تدی بلند

مدل های شیک پالتو تدی بلند

مدل پالتو های جذاب تدی بلند

انواع دیدنی مدل پالتو تدی بلند

نمونه پالتو های دوست داشتنی تدی بلند

پالتو تدی صورتی رنگ

پالتو تدی بلند قرمز رنگ

نمونه پالتو های بلند جذاب باحال

انواع خاص مدل پالتو تدی بلند

مدل پالتو های جذاب و باحال تدی بلند

نمونه پالتو های جذاب دخترانه

مدل پالتو تدی بلند زنانه

نمونه پالتو های شیک و باحال دخترانه

انواع شیک مدل پالتو تدی بلند

پالتو طوسی رنگ تدی

مدل پالتو های جذاب تدی

انواع مختلف مدل پالتو تدی بلند

پالتو های جذاب و زیبا زنانه

نمونه پالتو های شیک و باحال زنانه

نمونه پالتو تدی جذاب و زیبا

نمونه پالتو های جذاب تدی

نمونه پالتو بنفش رنگ دخترانه

مدل پالتو تدی بلند جدید

مدل پالتو تدی بلند جذاب و خاص

پالتو تدی بلند زنانه

پالتو تدی بلند جذاب و زیبا

انواع مدل پالتو تدی بلند

پالتو تدی بلند زیبا

انواع پالتو خاکستری تدی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا، مجموعه ای شیک و باحال از انواع نمونه پالتو تدی بلند را مشاهده نمودید. امیدواریم از تماشای این نوع پابند های زیبا لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

همچنین می توانید برای مشاهده با دیگر پالتو های زمستانه همچون مدل پالتو فوتر مردانه، مدل پالتو قرمز، ۸۰ مدل پالتو ۲۰۲۲ زنانه و دخترانه، مدل پالتو مخمل، مدل پالتو کره ای و … بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *