دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل های متفاوت و زیبای لباس بندری زنانه را اینجا ببینید

  • ندا خوشرو
  • ۱ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

در برخی از مناطق ایران نظیر بنادر خانم ها از لباس های محلی استفاده می کنند. در این بخش ما قصد داریم تا شما را با زیباترین و جدیدترین انواع مدل لباس بندری آشنا سازیم که امیدواریم این طرح لباس ها مورد توجه شما قرار بگیرند.

لباسهای بندری زنانه طرح های زیبا و متفاوتی دارند و با پارچه های خنک دوخته می شوند. انواع مدل لباس محلی در اندازه های بلند تا مچ پا و یا تا زیر زانو دوخته می شوند و انتخاب هر یک از این اندازه ها برای هر منطقه از بندر متفاوت است.

انواع لباسهای بندری زنانه دارای نقش و طرح و رنگ های زیبایی هستند و بیشتر زنان بندر لباسهای خود را از بین رنگ های آبی و بنفش و صورتی و سبز انتخاب می کنند. تنوع در طرح و نقش و رنگ لباسهای بندری مدل این نوع لباسها را متمایز و متفاوت کرده است.

مدل پیراهن کندوره زنانه

تصاویر انواع نمونه های مدل لباس بندری با طرح های شیک و زیبا

مدل لباس بندری، در انواع طرح های پیراهن گون و کندوره و چینی و پیراهن گشاد عربی و … دوخته می شوند که در این میان پیراهن کندوره از انواع طرح های پرطرفدار در بین زنان بندر است. طرح های پیراهن های کندوره نظیر پیراهن گاندورا اسپانیاییو اروپایی است و این نوع لباس بیشتر در بندر عباس و بندر کنگ و بندر لنگه و بندر خمیر مورد استفاده قرار می گیرد.

مدل پیراهن بندری شیک و جذابانواع نمونه های لباس بندریلباس بندری زیبا و جدیدمدل لباس های زیبا بندریلباس بندری زیبا زنانهلباس مجلسی بندریمدل لباس حنابندان بندریلباس بندری زیبالباس بندری شیک و زیباپیراهن بندریمدل های لباس بندری زیبامدل پیراهن بندریمدل لباس بندریمدل لباس بندری زیبامدل لباس پوشیدن زنان بندرمدل لباس مجلسی بندریمدل های لباس بندری
علاوه بر پیراهن ، زنان بندر از شلوار های محلی و بندری استفاده می کنند که این مدل شلوار ها از زانو تا مچ پا به صورت تنگ هستند و از قسمت زانو تا کمر به صورت گشاد و راحت دوخته می شوند. شلوار های بندری در انواع رنگ های سبز و زرد و قرمز و نارنجی و آبی موجود هستند و دارای طرح های زیبا و متفاوتی می باشند.

طرح های زیبا و متنوع شلوار بندری

مدل های شلورا بندری   مدل شلوار بندری طرح دار مدل ست شلوار و کفش بندری

  •  آرون گروپس

طرح های لباس بندری مجلسی

در بندر زنان از لباس های مجلسی زیبایی برای حضور در مهمانی ها و مجالس استفاده می کنند که این لباس ها کار شده هستند و دارای تزیینات جذاب و متفاوتی می باشند.

اغلب زنان بندری در مجالس و مهمانی ها از لباسهای پوشیده استفاده می کنند همچنین آن ها به همراه پیراهن های کوتاه و بلند مجلسی شلوار نیز می پوشند و همین پوشش خاص زنان بندر باعث شده است که ظاهر و استایلی متفاوت داشته باشند.

پیراهن های مجلسی بندری در انواع رنگ های تیره و روشن دوخته می شوند همچنین در دوخت برخی از آن ها از ترکیب دو یا چند رنگ مختلف استفاده می شود که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

لباس مجلسی بندری

پیراهن بندری مجلسی

لباس بندری کار شده

پیراهن مجلسی بندری شیک و زیبا

لباس بندری کار شده

ست لباس بندری برای مهمانی

مدل لباس بندری زیبا

لباس زیبا بندری

پیراهن بندری زنانه

لباس مخصوص خانم های بندر

لباس بندری شیک

لباس برای خانم های بندر

لباس بندری شیک و خاص

پیراهن کوتاه بندری

لباس بندری مجلسی

پیراهن قرمز بندری

مدل لباس زیبا بندری

ست لباس مجلسی مخصوص خانم های مشکل پسند بندر

مدل لباس بندری شیک

لباس زیبا و شیک بندر

بیشتر مناطق دنیا طرح های لباس مخصوص به خود را دارند و در ایران نیز در برخی از مناطق از لباس های محلی خاصی استفاده می شود که لباس کردی و لباس هندی و لباس بندری ، از انواع لباس های محلی زنانه با طرح های متفاوت و خاص هستند و این نوع لباس ها در انواع طرح های مجلسی و راحتی نیز دوخته می شوند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *