دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

همه چیز درباره مالدیو مخصوص مسافران نوروزی

  • فرهاد هاشمی
  • ۵ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

مالدیو کشوری جذاب برای سفر است. زیبایی طبیعی فوق‌العاده، حیات وحش عجیب و غریب و انتخاب بیش از هزار جزیره خالی از سکنه، شهرت مالدیو را به عنوان یکی از برترین مقاصد گردشگری جهان به ارمغان آورده است، همانطور که در جوایز جهانی سفر زمانی که عنوان مقاصد پیشرو در جهان ۲۰۲۰ اعطا شد، شناخته شد. این یکی از بهترین مکان ها برای پشت سر گذاشتن بقیه جهان و ارتباط مجدد با شگفتی های طبیعت و رفاه خود باقی می ماند. پس اگر مسافر تور مالدیو نوروز ۱۴۰۱ هستید همراه ما باشید.

آشنایی با مالدیو
اگر جایی در زمین مظهر بهشت ​​گرمسیری دست نخورده باشد، آن مالدیو خواهد بود: بیشتر جزایر توسعه نیافته باقی مانده اند، و تاکید بر پایداری برای حفظ صخره ها برای ماهیگیری و گردشگری آینده – دو بخش بزرگ کشور – بسیار مهم است.

ماله مرکزی برای فرهنگ مالدیو است و بازدیدکنندگان می توانند یک بعدازظهر را با کشف گذشته باستانی در موزه ها یا خرید در گالری ها و بازارها برای هدایا و سوغاتی بگذرانند. چیز دیگری وجود ندارد که شما را از زیبایی های طبیعی جزایر مرجانی مالدیو منحرف کند، و پس از تکمیل یک تور پیاده روی در پایتخت، این گزینه برای بازدید از پارک های دریایی و ذخایر برای مشاهده برخی از بزرگترین شگفتی های طبیعی در منطقه وجود دارد.

جذابیت سواحل دست نخورده و بی عیب و نقص، مدت هاست که زوج هایی را که به دنبال یک استراحت رمانتیک برای روز ولنتاین یا به عنوان مقصد ماه عسل دور از سایر نقاط جهان هستند، جذب کرده است. خدمات ماساژ اسپا برای مجردها و زوج ها به طور یکسان نوازش و لذت بیشتری را ارائه می دهد و باعث می شود استرس و نگرانی ها از بین برود. خانه‌های ییلاقی ساحلی و ویلاهای روی آب، منظره‌ای خارق‌العاده از طلوع یا غروب خورشید را به نمایش می‌گذارند، و آب‌های شفاف سروله بازدیدکنندگان را دعوت می‌کنند تا دنیای دیگری را درست در زیر سطح دریا کشف کنند.

همه چیز درباره مالدیو مخصوص مسافران نوروزی

نمایی از جزیره مالدیو

این صخره‌ها (که بسته به عمقشان به نام‌های گیلیس و تیلا شناخته می‌شوند) هستند که خانواده‌ها و ماجراجویان در هر سنی را به خود جذب می‌کنند، که می‌آیند تا به ماهی‌های رنگی اولیه باورنکردنی که در میان ساختارهایشان زندگی می‌کنند نگاه کنند و گونه‌های بزرگ‌تر و باشکوه‌تری مانند لاک‌پشت‌ها و مانتا را جذب کنند. اشعه ها ورزش‌های آبی به طور کلی در آب‌های کم‌عمق و در نزدیکی سواحل جزیره ایده‌آل هستند، و کایاک سواری، پارو سواری و جت اسکی همگی راه‌های محبوبی برای گذراندن هر روز آفتابی هستند. جزیره مرجانی شمالی ماله برای موج سواران به دلیل امواج بزرگترش شناخته شده است، در حالی که جزیره مرجانی Baa برای بسیاری از کسانی که می خواهند از صلح و آرامش لذت ببرند، بدون قطع کامل ارتباط انسانی، مورد علاقه است. در مقابل، آدو آتول در جنوب برای کسانی است که می‌خواهند غواصی کنند و پس از آن چیزی بهتر از استراحت در شن‌های سفید گرم با یک کوکتل رنگارنگ برای نوشیدنی‌ها نیست.

سرگرمی های شبانه در استراحتگاه ها ترکیبی از گروه های موسیقی زنده، دی جی ها و استعدادهای محلی برای آهنگ و رقص را ارائه می دهد. شما فرصت‌های زیادی خواهید داشت که هر شب قبل از اینکه از همه چراغ‌ها دور شوید و با برخورد امواج به ساحل، آسمان بی‌نقص شب را تحسین کنید، حرکات خود را به نمایش بگذارید.
جای تعجب نیست که مالدیو برنده بهترین مقصد سفر جهان در سال ۲۰۲۰ در جوایز سفر جهانی شد.

 

محل اقامت در مالدیو
مالدیو مدت‌هاست که به عنوان یک مقصد توریستی لوکس شناخته شده است و به همین دلیل مکان‌هایی برای انتخاب از میان محبوب‌ترین جزیره‌های مرجانی وجود ندارد، در حالی که کسانی که به دنبال سفر دورتر هستند می‌توانند با اجاره یک قایق تفریحی لوکس محل اقامت خود را ببرند.
محل اقامت شما مسافران تور مالدیو بستگی زیادی به فعالیت‌هایی دارد که به دنبال آن هستید
آتول شمالی ماله و آتول ماله جنوبی به سرعت و به راحتی از فرودگاه بین المللی قابل دسترسی هستند و برخی از پیشرفته ترین نقاط توریستی هستند که کافه ها، رستوران ها و کلوب ها را برای سرگرمی شبانه در کنار ساحل ارائه می دهند. استراحتگاه‌ها سرگرمی‌های زنده، رقص و دی‌جی‌ست‌ها را همراه با کوکتل‌های هیجان‌انگیز در بارها برگزار می‌کنند.
غواصی و علاقه مندان به ماهیگیری می‌خواهند مکان‌های نزدیک به علایق خود را انتخاب کنند تا زمان سفر را تا حد امکان به حداقل برسانند: آتول Baa به داشتن صخره‌های خارق‌العاده معروف است (بسته به عمق آن‌ها در زیر آب، به عنوان gilis و thilas شناخته می‌شود. سطح)، و اغلب دلفین ها، لاک پشت ها و پرتوها از آنها بازدید می کنند. دسترسی به برخی از آنها فقط با استفاده از تجهیزات غواصی امکان پذیر است، در حالی که برخی دیگر در اعماق زمین هستند و غواصان غواصی وارد دنیایی کاملاً متفاوت خواهند شد که پر از تنوع و رنگ های درخشان است.
جزایر مرجانی Ari برای ماهیگیری شکارهای بزرگ مورد علاقه است، اگرچه تنها مکان در مالدیو برای کسانی نیست که می خواهند حتی دورتر از مسیر پرتغالی سفر کنند: آتول Mulaku و Huvadhu Atoll نیز گزینه های بسیار خوبی هستند.

همه چیز درباره مالدیو مخصوص مسافران نوروزی

سواحل زیبای مالدیو

اقامت در مالدیو
تجمل در همه جا در میان جزایر وجود دارد، و تنوع انتخاب به این معنی است که شما می توانید چیزی داشته باشید که کاملاً مطابق با علایق شما باشد.
یک ویلای ساحلی برای خانواده‌ها یا زوج‌هایی که می‌خواهند در نزدیکی سواحل لپ‌تاپ و دور از سایر نقاط جهان باشند عالی است، و مجموعه‌ای از اسباب‌بازی‌های آبی برای مهمانانی که می‌خواهند فعالیت‌هایی مانند کایاک سواری، پارو سواری، انجام دهند، در دسترس خواهد بود. و جت اسکی رستوران‌ها و بارها در محل هستند و نمایش‌ها و سایر سرگرمی‌ها در شب‌ها برگزار می‌شود، در حالی که می‌توان فعالیت‌هایی را در طول روز ترتیب داد تا کودکان را برای چند ساعت سرگرم نگه دارد، و به والدین برای علایق خود وقت بگذارد – یا چرت بزند. آفتاب
مالدیو دارای استراحتگاه‌های آبگرم متعددی است تا به افرادی که بر سلامت و تندرستی تمرکز می‌کنند مکانی برای لذت بردن از نوازش و دستیابی به آرامش درونی بدهد. جویندگان فرهنگ که می‌خواهند جنبه مدرن زندگی در جزایر را قبل از کشف گنجینه‌های طبیعی آن ببینند، هتل‌های پنج ستاره زیادی را در نزدیکی ماله پیدا می‌کنند، در حالی که گزینه‌ها در دورترین نقاط شمال و جنوب کم‌رنگ می‌شوند. رزرو زود هنگام برای جلوگیری از عجله تابستان بسیار توصیه می شود.
اجاره قایق های تفریحی لوکس یک انتخاب محبوب برای کسانی است که می خواهند در طول سفر به مالدیو تا حد امکان ببینند و انجام دهند: قایق های بادبانی مانند کاتاماران ثبات عالی را ارائه می دهند و محیطی مدرن دارند، فضای زیادی برای حمام آفتاب در کشتی دارند، مجموعه ای از آب. اسباب‌بازی‌هایی فقط برای گروه شما و یک آشپز و مهماندار/ مهماندار در میان خدمه برای وعده‌های غذایی لذیذ که تمام نیازهای غذایی و خدمات درجه یک را در طول مسیر برآورده می‌کند. زمانی که بزرگسالان گروه برای استراحت و ریکاوری کمی وقت بگذارند، خدمه بچه‌های کوچک را سرگرم می‌کند یا برای بچه‌های بزرگتر فیلم‌های زیادی وجود دارد و معمولاً گزینه بازی‌های رومیزی و کنسول بازی همه را راضی نگه می‌دارد.

همه چیز درباره مالدیو مخصوص مسافران نوروزی

سخن پایانی

سواحل بی نظیر، تجمل بی بدیل و دنیای زیر آب، مالدیو را با ارزش تر از همه چیز می کند! این کشور جزیره‌ای با داشتن ۱۲۰۰ جزیره و ۲۶ جزیره مرجانی، جذابیت زیادی برای گردشگران در سراسر جهان به خاطر جزایر عجیب و غریب، دریاهای آبی جذاب، سواحل شنی براق، صخره‌های باشکوه و انواع ورزش‌های آبی دارد. این کشور جزیره‌ای است که ورزش‌های آبی بر آن غالب است، گردشگری در اینجا کاملاً به شرایط آب‌وهوای خشک بستگی دارد و از این رو از دسامبر تا آوریل بهترین زمان برای بازدید از مالدیو است. مالدیو نیز در ۱۰ سال گذشته دستخوش تغییرات شدیدی شده است و جزایر مسکونی بهتر و توریست پسند شده اند.

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس مسافرتی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *