دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ایده جذاب چاپ طرح دلخواه روی تیشرت، به راحتی آب خوردن!

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۵ دی ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب قصد داریم  شما را با بهترین موارد کادو سورپرایز کننده ازجمله لیوان حرارتی، چاپ لیوان عکسچاپ و  چاپ تیشرت با طرح دلخواه  آشنا کنیم. ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که عکس چاپ شده  روی تیشرت،شما را از خرید آن منصرف کند. در واقع علاوه بر رنگ و جنس فاکتوری که باعث انتخاب تیشرت می شود  تصویر درج شده روی آن است. در چاپ تیشرت با طرح دلخواه مشتری می تواند :


ــ مدل تیشرت
ــ رنگ تیشرت
ــ سایز تیشرت
ــ طرح برای چاپ روی تیشرت
ــ و… را انتخاب کند.

 

برای چاپ تیشرت با طرح دلخواه از چه مدل  استفاده کنیم؟

چاپ طرح دلخواه روی تی شرت

برای چاپ تیشرت با طرح دلخواه می توانید از تیشرت های بسیار متنوعی استفاده کنید و ما در این مطلب چند مورد را به شما معرفی می کنیم. از منتخب ترین تیشرت ها برای چاپ عکس می توان به تیشرت لانگ، اسپان، ملانژ اشاره کرد و هر کدام از این مدلها بنا به جنس و رنگ پذیری بالا محبوبیت بسیار زیادی دارند.

چه عواملی در کیفیت چاپ تیشرت با طرح دلخواه موثر است؟

عواملی زیادی در کیفیت چاپ تیشرت با طرح دلخواه موثر است و یکی از مهمترین آن جنس و رنگ پذیری آن می باشد. هر چه جنس رنگ پذیری بهتر و بیشتری داشته باشد قطعا طرح درج شده روی آن کیفیت بهتری دارد . بطور مثال در تیشرت اسپان که از پلی استر و پنبه تولید می شود رنگ پذیری بسیار خوبی وجود دارد و دلیل آن جذب رنگ به وسیله جنس پنبه و پلی استر می باشد .مورد دومی که تاثیر شایانی دارد نوع چاپ است و خوشبختانه امروزه از چاپ سابلیمیشن که بهترین کیفیت و ماندگاری را دارا است جهت چاپ طرح دلخواه مشتریان استفاده می شود.

آیا چاپ سابلیمیشن علاوه بر تیشرت بر روی دیگر کالاها تاثیر دارد؟

چاپ طرح دلخواه روی تی شرت

خوشبختانه این امکان وجود دارد که با چاپ  سابلیمیشن علاوه بر تیشرت ، بر روی دیگر موارد چاپی مانند:  لیوان حرارتی،
چاپ لیوان عکسچاپ ، بشقاب، ماگ  و… طرح دلخواه را چاپ کرد.  نکته قابل توجه اینکه این روش چاپ سابلیمیشن که به عنوان تصعید رنگ نیز شناخته می شود  بسیار پرکاربرد  می باشد . در مورد نحوه چاپ نیز می توان گفت که از جوهر تصعید به صورت دیجیتالی بر روی کاغذ تصعید چاپ شده استفاده می کند ، سپس از طریق گرما و فشار به یک ماده مقصد منتقل می شود.

چاپ لیوان عکسچاپ بر روی چه جنس لیوان هایی انجام می شود؟

چاپ طرح دلخواه روی تی شرت

چاپ لیوان عکسچاپ با کیفیت بسیار خوبی بر روی لیوان هایی با جنس : سفالی، سرامیکی، استیل، چینی،و… انجام می شود و نکته مهم اینکه هر کدام از این جنس ها دارای ویژگی خاص خود هستند . بعنوان مثال  از موارد دلخواه مشتریان می توان به لیوان چینی طرح سفید اشاره کرد و این لیوان دارای رنگ پذیری بسیار خوب و جنس بسیار با دوامی می باشد.

آیا از کالاهایی که قابلیت چاپ عکس دارند می توان به عنوان هدیه استفاده کرد؟

یکی از بهترین کاربرد های کالاهایی چاپی نظیر:

ــ لیوان با طرح دلخواه
ــ ماگ با طرح دلخواه
ــ تیشرت با طرح دلخواه
ــ بشقاب با طرح دلخواه
ــ و.. برای کادو می باشد.  این موارد با عکس سفارشی که از طرف شما چاپ می شود بسیار سورپرایز کننده هستند .نکته قابل توجه اینکه شما می توانید برای درج طرح دلخواه روی کالاهایی که قابلیت چاپ عکس را دارند مانند لیوان حرارتی به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید و شرکت عکسچاپ یکی از مجرب ترین شرکت ها در زمینه چاپ عکس می باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *