دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل سرویس خواب کشودار با طراحی های زیبا و منحصر به فرد

  • محدثه خاکشور
  • ۴ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

مدل سرویس خواب کشودار یکی از انواع مدل های شیک و کاربردی محسوب می شود که امروزه از محبوبیت بالایی برخوردار است. امیدواریم با استفاده از این ایده ها بتوانید قدمی موثر در طراحی اتاق خواب و انتخاب سرویس خوابی مناسب بردارید.

در دکوراسیون اتاق خواب یکی از عناصر مهم طراحی، تخت خواب است که دارای گوناگونی می باشد. کمد و دراور از دیگر لوازم کاربردی و مهم در این بخش از منزل به حساب می آید که آنها نیز باید متناسب با طراحی و فضای موجود انتخاب و مورد استفاده قرار بگیرند. با توجه به تغییر در شکل منازل امروزی و کوچک و کم بودن فضای آپارتمان ها ایده هایی طراحی و استقبال می شوند که این موضوع را در نظر گرفته و به رفع نیاز و دیزاین بپردازد. که بر همین اساس تختخواب های چند منظوره و تختخواب های کشویی به بازار روانه شده اند. همانطور که از اسم این لوازم مشخص است  وسیله ای هستند که با گنجانده شدن وسایلی دگر درون خود به برطرف سازی چندین نیاز بر می آیند. از جمله مدل سرویس خواب کشودار می باشد که در ادامه به معرفی آنها جهت آشنایی بیشتر خواهیم پرداخت.

مدل سرویس خواب کشودار با تنوع در طرح و اندازه و رنگ و ....

۳۰ مدل سرویس خواب کشودار با طراحی های زیبا

این تختخواب ها که به تخت کاپیتان نیز شناخته می شوند را نمی توان محدود به زمان، مکان و یا سلیقه ای خاص نمود. استفاده از این تخت خواب ها نیز همانند بسیاری دیگر از تختخواب ها مزایا و معایبی را دارا است. با به کار بردن این نوع از تختخواب ها به خصوص در اتاق های کوچک، به دلیل جمع شدن کمد و دراور درون آن فضای کمتری اشغال و در نتیجه محیطی بزرگتر برای شما باقی می ماند. مرتب و تمیز بودن در پایان کار نتیجه ی این انتخاب می باشد.

با وجود دارا بودن این همه مزیت گاهی ممکن است مشکل هایی را برای شما به وجود بیاورد. این تختخواب ها به خاطر چند منظوره بودن سنگین می باشد که هنگام انتقال و جا به جایی شما را اذیت می کند بخصوص اگر افرادی هستید که علاقه مند به تغییر دیزاین اتاق و منزل خود می باشید.

مدل های شیک سرویس خواب کشودار

انواع نمونه های سرویس خواب کشودار

مدل سرویس خواب کشویی زیبا

  •  آرون گروپس

طرح های متفاوت سرویس خواب کشودار

آشنایی با انواع نمونه های سرویس خواب کشودار

آشنایی با انواع تخت خواب های کشودار

وقتی به فکر دکوراسیون اتاق خواب خود می افتید، علاوه بر طراحی دیوارها و پنجره و کف، دقت به نورپردازی اتاق خواب و رنگ و ….؛ نوبت به انتخاب سرویس خواب و سایر وسایل لازم همچون کمد، دراور و … می رسد که هر یک شرایط و قواعدی منحصر به فرد را می طلبد. در رابطه با سرویس خواب که مهمترین جزء آن تختخواب است باید تمامی جوانب از جمله سن، سلیقه و شخصیت، ابعاد و متراژ اتاق و مقدار هزینه معین را در نظر گرفته و سپس در مرحله نهایی انتخاب قدم بگذارید.

نمونه های زیبا و جذاب سرویس خواب کشودار

– تختخواب های کشویی برای کودکان

طراحی مدل سرویس خواب کشودار برای کودکان ساده بوده و نسبت به مدل مورد استفاده برای بزرگسالان از پیچیدگی کمتری برخوردار می باشد. علاوه بر ساده بودن کاربردی آسان دارد. در این طرح کشوها بسیار است که ممکن است هم در زیر تخت و هم بر روی تخت واقع شده باشند.

آشنایی با ایده های شیک سرویس خواب کشودار

– تختخواب های کشویی برای نوجوانان

ویژگی شاخص این مدل تختخواب ها، شکل آنها می باشد که برخی مواقع شبیه قلعه و دژ می باشد که در کنار افزایش فضای موجود، خلاقانه فضایی نو را به وجود می آورد.

مدل سرویس خواب کشویی با طراحی های شیک و مدرن

– تختخواب کشویی برای بزرگسالان

این مدل از تختخواب های کشویی اغلب شکلی شیک و مدرن دارند که بر خلاف مدل تخت کودک ها، فقط در قسمت پایینی تخت دارای کشو می باشند. تنوع بالایی در شکل، اندازه، طرح و تعداد کشو دارند که به واسطه ی آن می توانند سلایق مختلف را ارضا کرده و مورد پسند قرار بگیرند. ساختار کشوها به گونه ای است که اغلب مخفی گردیده و در برخی از طراحی ها تا زمان باز نگردیدن آنها رویت نمی گردند. قاب تخت خط های زیبا و مرتب، و حتی بالشتک؛ سایبان و کوسن هستند.

انواع طرح های سرویس خواب کشودار

 نمونه های جذاب سرویس خواب کشودار

– تختخواب غلتک دار

این نوع از تخت خواب ها دارای تمایزهای بسیاری با انواع مدل دیگر تختخواب می باشند. این مدل ها تشک دومی دارند که قابل بیرون آمدن از زیر تشک اصلی هستند به بیانی در دسته بندی تختخواب های ۲ نفره با اختلاف در بلندی تخت ها با یکدیگر به شمار می روند که محیط کمی از اتاق اشغال می کنند. هیچ کشویی جهت نگهداری و قرار گرفتن لوازم دارا می باشند. یکی دیگر از تفاوت های این تخت ها با دیگر تخت ها، کوچکتر بودن است. اگر والدینی هستید که برای دیزاین فرزند نوجوان و یا کودک، و یا دوقلوی خود به فکر تهیه سرویس خواب از جمله تخت خواب می باشید؛ می توانید این مدل از تختخواب ها را مدنظر قرار دهید.

آشنایی با نمونه های زیبای سرویس خواب کشودار

-تختخواب کشویی بالابرنده

این مدل سرویس خواب ها دارای محیطی در قسمت پایین تشک هستند که می توان از آن برای کشو و کمد به کار گرفته می شود. تمایز اصلی آنها با تختخواب های عادی فریمی در زیر تشک قرار گرفته و با استفاده از اهرم هایی که وجود دارند؛ صورت می گیرد. کمدی جهت حفظ لوازم موجود است که در ظاهر تخت کشودار مشاهده نمی گردد. بالا کشیده شدن تخت به وسیله ی دستگیره ای صورت می گیرد. اسم دیگر این نوع تختخواب ها جک دار نیز می باشد.

مدل سرویس خواب کشودار

اغشنایی با انواع مدل سرویس خواب کشودار

آشنایی با طرح های زیبای سرویس خواب کشودار

آشنایی با مدل سرویس خواب کشودارطراحی باصفا و زیبای اتاق خواب با تخت خواب های کشودار

آشنایی با مدل سرویس خواب کشودار

طرح های شیک سرویس خواب کشودار

انواع مدل متفاوت سرویس خواب کشودار

نمونه های جالب سرویس خواب کشودار

مدل سرویس خواب کشودار برای دیزاین اتاق خوابدیزاین اتاق خواب به شکلی مرتب و شیک با مدل سرویس خواب کشودار

آشنایی با طرح های زیبای سرویس خواب کشودار

طرح های دوست داشتنی سرویس خواب کشودار

مدل سرویس خواب کشویی زیبا و شیک

مدل سرویس خواب کشودار برای بزرگسالان و ....

انواع نمونه های بینظیر سرویس خواب کشودار

آشنایی با انواع مدل سرویس خواب کشودار

آشنایی با انواع نمونه های سرویس خواب کشودار

آشنایی با طرح های شیک سرویس خواب کشودار

پس از مشاهده انواع مدل سرویس خواب کشودار باید گفت که دکوراسیون یک واژه با هزار معنی و تعبیر و کاربرد و انواع است که به محض قدم گذاشتن در آن متوجه این موضوع خواهید شد. آشنایی با دکوراسیون اتاق خواب، دکوراسیون اتاق خواب والدین، دکوراسیون اتاق خواب دونفره  با سبک ها و طرح های مختلف تنها بخشی از این تنوع می باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *