دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ساخت شابلون حنا با طرحی زیبا و دوست داشتنی

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۷ دی ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب قرار است شما را با نحوه ساخت شابلون حنا خندی برای پوست بدن آشنا کنیم. برای این که بتوانید هر طرحی را روی پوست خود بزنید و هیچ محدودیتی نداشته باشید بهتر است تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

امروزه افراد بسیار زیادی از حنا استفاده می کنند و سعی می کنند با استفاده از ساخت شابلون حنا طرح های بسیار مختلفی بر روی دست ها و پا های خود بزنند. در ادامه شما را با ساده ترین روش تهیه این وسیله آشنا خواهیم کرد.

ساخت شابلون حنا

ساخت شابلون حنا

طرح های بسیار زیبایی در بازار هستند که شما می توانید از آن ها برای طرح زدن با استفاده از حنا کمک بگیرید. ساخت شابلون حنا به شما کمک می کند تا بتوانید هر طرحی را که دوست دارید برای خود انتخاب کنید و سعی کنید دقیقا همان طرح را برای خود بزنید. استفاده از شابلون ها به شما کمک می کند تا بتوانید طرح دقیق و زیبا تری داشته باشید و ظرافت بیش تری به کار شما می دهد.

ساخت شابلون حنا با وسایل ساده

مراحل ساخت

برای این که طرحی را بر روی بدن خود بزنید باید یک شکل را انتخاب کنید و آن را به هر اندازه ای که دوست دارید کوچک و بزرگ کنید.

ساخت شابلون

  •  آرون گروپس

طرح را با استفاده از حنایی که قبلا آماده کرده اید پر کنید و اجازه دهید تا مقداری خشک شود و بتوانید ان را بر روی پوست خود بزنید.

شابلون حنا با کاغذ و طرح کپی شده

با استفاده از چسب دو سر طرح را روی بدن خود فیکس کنید. روی طرح را با استفاده از دستمال کاغذی بپوشانید و از یک نایلون برای پوشاندن روی آن کمک بگیرید.

فیکس کردن طرح روی دست

اجازه بدهید این حنا برای مدت چندین و چند ساعت روی بدن بماند. بهترین زمان گذاشتن حنا روی پوست شب می باشد و شما می توانید چند ساعت بیشتر این مواد را روی پوست خود نگه دارید تا ماندگاری آن بالا تر برود.

ماندگالری بیش تر حنا روی دست

همانطور که گفته شد می توانید برای استفاده از حنا روی پوست خود از انواع طرح های مختلف کپی بگیرید.

ساخت عینک سه بعدی و ساخت شیلد محافظ صورت را در مطالب قبلی برای شما آورده ایم و شما می توانید به کلیک بر روی لینک مدنظر طریقه ساخت هر یک از آن ها را آموزش ببینید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *