دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تزیین آسان کیک با ایده های خانگی زیبا برای مناسبت های مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب روش هایی برای تزیین آسان کیک را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دیزاینی متفاوت و جذاب را برای انواع کیک داشته باشید.

بعد از پخت یک کیک خوشمزه و خانگی بهتر است به دیزاین آن بپردازید و اگر شما در زمینه دیزاین کیک تبحری ندارید می توانید از انواع روش های تزیین آسان کیک ایده بگیرید و روی کیک خانگی که پخته اید دیزاینی ساده و در عین حال جذاب را انجام دهید.

تزیین آسان کیک با روش های جالب

بیشتر کدبانوها کیک مناسبت های مختلف نظیر کیک تولد و کیک سالگرد ازدواج و … را از فروشگاه های قنادی تهیه می کنند در صورتی که اگر کمی خلاقیت به خرج دهند می توانند کیک خوشمزه ای را در منزل بپزند سپس به کمک روشی ساده به دیزاین کیک خانگی بپردازند. برخی از مدل های دیزاین ساده کیک دارای جذابیت خاصی هستند و باعث می شوند تا تزیینات میز پذیرایی شما نیز زیباتر به نظر برسند.

دیزاین ساده برای کیک

دیزاین ساده انواع کیک

قبل از هر چیز بهتر است کیک با طعمی بی نظیر و خوشمزه را بپزید سپس برای دیزاین کیک می توانید با توجه به سلیقه شخصی و ذائقه خود از خمیر فوندانت و خامه رنگی و شکلات های رنگی و برش های میوه و … استفاده نمایید.

اگر تمایل دارید دیزاین کیک را به کمک خامه انجام دهید باید ابتدا خامه را به صورت فرم گرفته درآورید همچنین می توانید از خامه سفید برای دیزاین کیک استفاده نمایید یا خامه را به صورت رنگی درآورید سپس از ترکیب رنگ های مختلف خامه برای انجام تزیینات روی کیک استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید خامه سفید یا خامه رنگی را درون قیف ماسوره دار بریزید و به کمک قیف انواع طرح های مختلف نظیر گل و … را روی سطح کیک طراحی نمایید.

اگر تمایل دارید دیزاین کیک اسفنجی و کیک شکلاتی و … را به صورت خلاقانه تر انجام دهید می توانید از ترکیب ژله رنگی و برش های میوه فصل استفاده نمایید همچنین می توانید روی سطح کیک را با خامه یا شکلات ذوب شده بپوشانید سپس شکلات های رنگی را روی سطح کیک بریزید.

تزیین ساده و آسان کیک شکلاتی خوشمزه   دیزاین رنگی کیک تولد تزیین کیک تولد رنگی تزیین آسان کیک با روش های جالب و جذاب مدل تزیین ساده مخصوص کیک تولد تزیین آسان کیک تولد با خامه سفید مدل تزیین آسان برای کیک تولد مدل تزیین ساده و آسان کیک تولد شکلاتی تزیین آسان کیک با خامه و برش های میوه تزیین کیک تولد با خامه تزیین آسان کیک شکلاتی تزیین جالب و آسان کیک تولد تزیین کیک تولد با گیلاس مدل دیزاین کیک تولد تزیین کیک با خامه و شکلات

  •  آرون گروپس

برای دیزاین کیک به روشی ساده می توانید از شابلون نیز استفاده کنید و شابلون با طرحی زیبا را روی سطح کیک قرار دهید سپس به کمک خامه فرم گرفته و پودر قند و … طرح شابلون را روی کیک بیاندازید.

خمیر فوندانت یکی دیگر از انواع وسایل برای دیزاین کیک می باشد و اگر شما در زمینه دیزاین کیک با این نوع خمیر مهارت دارید می توانید طرح هایی مختلف را به کمک خمیر روی کیک ایجاد نمایید همچنین می توانید از ترکیب چند رنگ مختلف خمیر فوندانت برای دیزاین کیک خانگی استفاده نمایید.

وسایل تزیین کننده کیک نیز امروزه در فروشگاه مخصوص قنادی به فروش می رسند و شما می توانید انواع طرح گل و ستاره و … را خریداری کنید و بعد از پوشاندن سطح کیک با شکلات یا خامه سفید ، وسایل تزیینات کیک را روی سطح کیک قرار دهید که در این صورت دیزاین کیک حرفه ای و جذاب تر به نظر می رسد.

تزیین کیک با خامه و شکلات تزیین ساده کیک با شکلات رنگی تزیین جالب کیک تولد تزیین کیک صورتی با روشی آسان تزیین زیبا و خلاقانه کیک مدل تزیین ساده کیک تزیین کیک با روشی جالب مدل تزیین آسان کیک خانگی تزیین ساده کیک با روش های خلاقانه تزیین آسان کیک با خامه تزیین آسان کیک با خامه سفید دیزاین کیک رنگی تزیین آسان کیک با شکلات های رنگی تزیین آسان کیک با خامه رنگی تزیین آسان کیک تولد خانگی مدل های تزیین ساده کیک دیزاین ساده برای کیک

در این بخش از سفره آرایی مجله آرگا ایده هایی برای دیزاین کیک ساده مخصوص کیک تولد و … را پیش رو داشتید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *