دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

معرفی بهترین پارچه تشک نوزاد دختر

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

پوست حساس نوزادها باعث می‌شود تا انتخاب پارچه لباس و سرویس خواب آن‌ها دقت بسیاری شود. نوزادان خصوصا نوزدان دختر پوست بسیار حساسی دارند و باید برای سرویس لحاف و تشک آن‌ها از الیافی تهیه شود که باعث بروز آلرژی‌های پوستی نمی‌شوند. در ادامه این مقاله قصد داریم بهترین پارچه تشک نوزاد دختر را معرفی کنیم. اگر در آینده نزدیک می‌خواهید برای دوختن سیسمونی یا تشک و لحاف نوزاد اقدام کنید، نکات گفته شده در این مقاله بسیار کاربردی و مفید خواهد بود.

معرفی بهترین پارچه تشک نوزاد دختر

پارچه‌هایی با الیاف نخی، اولین انتخاب برای سرویس تشک نوزاد

الیاف نخی جزو اولین الویت‌ها برای دوخت سرویس تشک نوزاد هستند. پارچه‌هایی که از الیاف ۱۰۰ درصد نخ تولید شده‌اند باعث آلرژی‌های پوستی و حتی تنفسی نمی‌شوند‌. همچنین الیاف نخی در فصل‌های گرم سال از افزایش دمای بدن و تعریق نوزادان پیشگیری می‌کنند. البته ست سرویس تشک نوزاد که از الیاف پارچه‌ای دوخته می‌شود در فصل‌های سرد نیز دمای پایین هوا را به خود جذب نمی‌کنند و همین موضوع باعث پیشگیری از بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی در نوزادان می‌شود.

برای خرید تشک و لحاف سیسمونی با الیاف نخی می‌توانید به صفاهوم فروشگاه کالای خواب اصفهان مراجعه کنید و با کیفیت‌ترین محصولات را برای نوزادان بخرید. به‌یاد داشته باشید از خرید تشک و ملحفه‌هایی که تصاویر چاپ شده با کیفیت پایین دارند خودداری کنید. دلیل این موضوع هم آسیب جدی رنگ‌های چاپ شده پارچه‌ها، روی پوست نوزادان است.

الیاف مصنوعی و پلی استر، لطیف و سازگار با پوست دخترها

الیاف پلی استر به یکی از پرکاربردترین الیاف در صنعت نساجی تبدیل شده‌اند. با پیشرفت فناوری نساجی و استفاده از روش‌های جدید در تولید الیاف مصنوعی، پارچه‌های پلی استر نیز کاربرد بیشتری پیدا کرده‌اند. از الیاف مصنوعی و پلی استر می‌توان برای دوخت تشک و ملحفه نوزاد دختر استفاده کرد. الیاف پلی استر از نظر قیمتی ارزان‌تر از پارچه‌های دیگر و ماندگاری طولانی‌تری نیز دارند. البته بهتر است رویه تشک یا ملحفه با پارچه های مصنوعی و پلی استر را در کنار پارچه‌های نخی و طبیعی استفاده کنید.

پارچه‌ مناسب تشک نوزاد دختر با استفاده از الیاف مصنوعی باعث افزایش دمای بدن نوزاد می‌شود و همین موضوع یکی از معایب این پارچه‌ها به شمار می‌رود. همچنین در الیاف مصنوعی هوا به خوبی جریان ندارد و همین موضوع باعث تعریق نوزاد می‌شود. اما یکی از ویژگی‌های پارچه‌های مصنوعی امکان تولید طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و مناسب با سیسمونی نوزاد است. برای نوزادان دختر طرح‌های شاد و رنگارنگ مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرد. برای مثال روتختی دختر کفشدوزکی تا طرح‌های گل و خوراکی‌های مختلف که رنگ‌های شاد و دلنشینی دارند برای سیسمونی مناسب هستند.

معرفی بهترین پارچه تشک نوزاد دختر

پارچه‌های پشمی، الیافی گرم برای روزهای سرد

پارچه‌های پشمی یکی از پرمصرف‌ترین انواع پارچه برای تولید و دوخت سرویس تشک سیمونی به شمار می‌روند. تشک‌هایی که از الیاف پشمی تولید می‌شوند معمولا گرمای بیشتری نسبت به سایر تشک‌ها دارند و به همین دلیل برای فصل‌های سرد بسیار مناسب و کاربردی‌اند. اما متاسفانه پارچه‌های پشمی رطوبت را داخل خود حفظ می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود تا شاهد حساسیت‌های پوستی در نوزادان باشیم. همچنین نمی‌توان از پارچه‌های پشمی در فصل‌های گرم استفاده کرد چون تعریق بیش از اندازه برای پوست نوزادان و خصوصا دخترها آسیب رسان است.

در فروشگاه اینترنتی صفاهوم می‌توانید جدیدترین مدل‌های سیسمونی نوزاد را در کنار سایر منسوجات خانگی از جمله سرویس روتختی عروس، سرویس حوله عروس و داماد، انواع رانر و رومیزی ترک جدید، محصولات ترمه و انواع کالای خواب و حمام خریداری کنید.

الیاف طبیعی و ارگانیک، بهترین پارچه تشک نوزاد دختر

شاید به جرات بتوان گفت بهترین پارچه مناسب تشک نوزاد دختر پارچه‌هایی‌اند که از الیاف طبیعی و ارگانیک تولید می‌شوند. الیاف طبیعی شامل پارچه‌های پنبه‌ آلی، بامبو و پشم می‌شوند. الیاف طبیعی برای تشک نوزاد نه تنها باعث بروز حساسیت‌های پوستی و بیماری‌های تنفسی نمی‌شود بلکه ضد حساسیت، نرم و لطیف هستند. دلیل ویژگی‌های مثبت الیاف طبیعی عدم استفاده از آفت‌کش‌ها و سموم مختلف در تولید الیاف است. در تهیه الیاف طبیعی از رنگ‌های شیمیایی و مواد مضر پوستی استفاده نمی‌شود و همین موضوع برای تهیه منسوجات پارچه‌ای نوزادان بسیار حائز اهمیت است.

نکته مهم در انتخاب پارچه مناسب تشک نوزاد این است که نباید فقط به فکر خرید پارچه‌های نرم باشید. امروزه پارچه‌های مصنوعی که پلاستیک بالایی دارند نیز بسیار نرم و لطیف‌اند و در مقابل به شدت برای پوست نوزادان مضر هستند. بهتر است منسوجات پارچه‌ای برای تهیه تشک، ملحفه و رویه پتو نوزادان را از فروشگاه‌های معتبر نساجی خریداری کنید. همچنین می‌توانید از فروشگاه‌های کالای خواب سرویس تشک نوزاد را با قیمت مناسب و باکیفیت بالا سفارش دهید و از استاندارد بودن محصولات خاطرتان آسوده باشد.

معرفی بهترین پارچه تشک نوزاد دختر

جدیدترین مدل لحاف تشک نوزاد دختر را از صفاهوم با الیاف درجه یک بخرید

در این مقاله درباره معرفی بهترین پارچه تشک نوزاد دختر صحبت کردیم. به یاد داشته باشید حساسیت‌های پوستی در نوازادان دختر و پسر به یک اندازه است و باید در انتخاب سرویس خواب آن‌ها باید دقت بالایی به خرج داد. اگر برای شناخت و انتخاب سرویس لحاف و تشک نوزاد دچار تردید هستید بهتر است محصولات مورد نظر را از فروشگاه‌های معتبر کالای خواب سفارش دهید.

فروشگاه صفاهوم به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های کالای خواب در اصفهان بیش از ۸۰ سال است که در زمینه فروش کالای خواب مانند سرویس خواب جهیزیه، بزرگسالان، نوجوانان و سیسمونی نوزادان فعالیت می‌کند. سرویس خواب نوزاد را می‌توانید به‌صورت حضوری در ۳ شعبه فعال شهر اصفهان و وب سایت صفاهوم به آدرس safahome.com خریداری کنید. همچنین سوالات خود را می‌توانید از طریق شماره تلفن ۳۲۲۲۳۳۳۴-۰۳۱ با کارشناسان واحد فروش صفاهوم در میان بگذارید. همکاران ما در واحد فروش آماده ارائه مشاوره لازم در زمینه خرید سیسمونی، جهیزیه و چیدمان جهیزیه عروس به شما عزیزان در سراسر ایران هستند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *