دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل پافر دخترانه شیک با چند طراحی مدرن و زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل پافر دخترانه مخصوص افراد مدگرا و مشکل پسند را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کاپشنی زیبا و با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

پافر از انواع لباس های زمستانی پرطرفدار و محبوب می باشد و به دلیل طرحی ویژه ای که دارد می تواند بدن را در روزهای سرد سال به خوبی گرم کند. اگر شما تمایل دارید در روزهای سرد سال استایلی متفاوت و جذاب داشته باشید بهتر است از مدل پافر دخترانه در پوشش تان استفاده نمایید.

مدل پافر دخترانه شیک و جدید

کاپشن های دخترانه پافر دارای اندازه ای بزرگ و حجیم هستند و این نوع کاپشن ها به صورت حجیم و کاملا عایق بندی می باشند برای دوخت پافر از پارچه های ضد آب استفاده می شود همچنین کاپشن های پافر دارای دوختی لایه لایه هستند به همین دلیل حالتی پف کرده دارند. در ادامه تصاویری از انواع طرح های پافر مخصوص دختران جوان را پیش رو خواهید داشت.

ست پافر دخترانه طلایی رنگ

طرح های پافر مخصوص دختران مشکل پسند

پافر دخترانه در انواع طرح های بلند و کوتاه موجود می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها کاپشن با طرح و رنگی مناسب را انتخاب نمایید. اگر تمایل دارید در روزهای سرد همه قسمت های بدن تان را گرم تر نگه دارید بهتر است از پافر بلند در پوشش تان استفاده نمایید. پافر کوتاه نیز برای دختران شیک پوش و امروزی انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

ست کردن پافر در پوشش برای داشتن یک استایل دخترانه زمستانی شیک و زیبا از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید این نوع کاپشن را با شلوار جین ، شلوار چرمی یا لگ ست نمایید همچنین این طرح کاپشن را می توانید با کفش اسپرت و کتانی و نیم بوت و بوت بلند بپوشید و استایلی جذاب در روزهای سرد زمستانی داشته باشید.

پافرها در انواع رنگ های تیره و روشن و خنثی موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید استایلی زیباتر داشته باشید بهتر است پافر را از بین رنگ های مشکی و تیره انتخاب نمایید همچنین خانم هایی که فرم اندامی درشت تر دارند بهتر است از پافر رنگ تیره در پوشش خود استفاده نمایند.

مدل کاپشن پافر دخترانه طوسی پافر دخترانه رنگ روشن پافر دخترانه مشکی طرح های زیبا و متفاوت پافر مدل پافر دخترانه جدید و زیبا مدل پافر دخترانه جدید و شیک مدل پافر دخترانه قرمز   طرح های زیبا پافر دخترانه ست پافر مشکی دخترانه

  •  آرون گروپس

اگر تمایل دارید در روزهای سرد زمستانی استایلی منحصر به فرد داشته باشید بهتر است از پافر با رنگ هایی خاص و خیره کننده نظیر قرمز و صورتی و … در پوشش خود استفاده نمایید. اگر از رنگ های روشن پافر در پوشش تان استفاده کرده اید بهتر است رنگ اکسسوری ها و سایر لباس هایتان را از بین رنگ های خنثی و تیره انتخاب نمایید.

اگر تمایل دارید رنگ پافر را به راحتی با رنگ سایر لباس هایتان ست نمایید بهتر است از پافر با رنگ خنثی نظیر طوسی و سفید و کرمی و قهوه ای روشن و … در پوشش خود استفاده کنید.

کاپشن پافر به دلیل پفی که دارد باعث می شود تا فرم اندام شما درشت تر به نظر برسد بنابراین اگر شما فرم اندامی درشت و چاق دارید بهتر است از پوشیدن این نوع کاپشن ها خودداری نمایید زیرا اندام تان چاق تر به نظر می رسد.

ست پافر مشکی دخترانه ست پافر دخترانه مدل پافر خاص دخترانه مدل پافر زرد دخترانه پافر خاص دخترانه پافر رنگ تیره دخترانه پافر مشکی دخترانه طرح های پافر دخترانه کاپشن پافر طرح های پافر دخترانه زیبا مدل پافر رنگ روشن پافر زیبا دخترانه پافر زرشکی پافر دخترانه شیک پافر طوسی بلند

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های کاپشن پافر مخصوص دختران مدگرا آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *