دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی استایل راکر و ویژگی های آن + عکس

  • ندا خوشرو
  • ۹ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل های استایل راکر مخصوص خانم ها و آقایان مدگرا را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این سبک پوشش با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشد.

سبک پوشش راکر به ظاهر خشن می باشد و برای دختران و پسران جوان با سلیقه خاص انتخابی مناسب به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید ظاهری منحصر به فرد برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید بهتر است از سبک استایل راکر در پوشش خود استفاده نمایید.

استایل راکر مخصوص افراد خاص پسند

امروزه سبک پوشش های مختلفی وجود دارند و اگر شما تمایل دارید تیپ و ظاهری متفاوت داشته باشید بهتر است از استایلی مناسب برای لباس پوشیدن تان الگوبرداری نمایید. در مطالب قبلی تیپ اورسایز و تیپ هنری زنانه و تیپ هنری مردانه را مشاهده کردید در ادامه با تصاویری از سبک پوشش راکر در خدمت شما خواهیم بود.

تیپ راکر زنانه و مردانه

تیپ راکر مخصوص خانم ها و آقایان جذاب

سبک پوشش راکر شامل آیتم های اصلی زیر می باشد که این آیتم ها عبارتند از :

  • کت بمبر
  • شلوار جین جذب و پاره
  • کتانی اسنیکرز
  • تیشرت گشاد و راحت
  • پوتین های بلند و کفش های ساق بلند

و هر کسی می توانید با توجه به سلیقه شخصی اش عناصر دیگری را هم وارد این سبک پوشش نماید. اگر شما تمایل دارید ظاهری شبیه به یک ستاره راک داشته باشید بهتر است پیراهن یا تیشرتی را برای پوشیدن انتخاب کنید که نام یک گروه موسیقی راک روی آن وجود داشته باشد.

در صورت تمایل شما می توانید از لباس ها و اکسسوری های ساده نظیر تیشرت ساده و کت چرم موتور سواری و شلوار جین در پوشش تان استفاده کنید ولی به این نکته نیز توجه داشته باشید که این سبک پوشش دارای زیر شاخه های مختلفی می باشد. همچنین شما می توانید لباس هایتان را با کفش ساق بلند یا پوتین ست کنید.

رنگ غالب در این سبک پوشش مشکی است ولی شما می توانید از رنگ هایی نظیر طوسی و نقره ای تیره نیز در پوشش خود استفاده نمایید.

  •  آرون گروپس

معرفی سبک پوشش راکر تیپ دخترانه راکر مدل استایل دخترانه راکر تیپ دخترانه و شیک راکر ست لباس راکر تیپ راکر برای دختران جوان مدل استایل زیبا راکر استایل راک تیپ دخترانه زیبا راکر مدل های استایل راکر مدل تیپ راکر برای دختران جوان تیپ زنانه راکر استایل زنانه راکر

مدل مو در بین افراد با سبک پوشش راکر متنوع می باشد و شما می توانید برای کوتاه کردن موهایتان از مدل موی کلاسیک استفاده کنید و اگر تمایل دارید ظاهری جذاب و متفاوت داشته باشید بهتر است موهایتان را بلند کنید زیرا موهای طبیعی و بلند برای خانم ها و آقایان مناسب می باشند همچنین شما می توانید برای فرم دادن به موهایتان نیز آن ها را ببافید.

داشتن میکاپی تند و تیره در این سبک استایل برای خانم ها مناسب می باشد و شما می توانید از رنگ های تیره لوازم آرایش برای انجام میکاپ صورت خود استفاده کنید.

اکسسوری های مورد استفاده در این سبک پوشش نیز شامل دستبندهای چرمی و بدلیجات تزیین شده و انگشترها و گردنبندهای نقره می باشند همچنین شما می توانید از تعداد زیادی اکسسوری در کنار یکدیگر استفاده نمایید و از استفاده زیاد دستبندها و انگشترها هرگز هراسی نداشته باشید. سبک پوشش راکر نیز برای افرادی که تمایل دارند ظاهری خارج از عرف داشته باشند انتخابی مناسب می باشد.

مدل استایل راکر پسرانه استایل خاص راکر مردانه سبک پوشش راکر مردانه استایل پسرانه راکر سبک پوشش خاص مردانه و پسرانه راک مدل های استایل راکر برای افراد شیک پوش استایل راکر برای افراد شیک پوش و امروزی مدل های استایل راکر جذاب و زیبا تیپ زیبا راکر برای افراد خوش سلیقه استایل راکر مردانه

در این مطلب با سبک پوشش راکر آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل تیپ ظاهری خاص نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *