دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعبیر خواب منقل و ذغال از دیدگاه معبرین

  • شقایق ایران دوست
  • ۳ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب شما را با تعبیر خواب منقل آشنا خواهیم کرد و شما می توانید با استفاده از تعابیر گفته شده با توجه به جزئیات خواب خود مفهوم دقیق آن را پیدا کنید تا بتوانید با استفاده از آن تصمیم های درستی در آینده بگیرید.

منقل یکی از وسایلی می باشد که از آن برای کباب درست کردن استفاده می شود. این وسیله را ممکن است هر فردی با هر شرایطی در خواب خود ببیند. در ادامه شما را با تعبیر خواب منقل آشنا می کنیم.

تعبیر خواب منقل

تعبیر خواب منقل

منقل یکی از وسایلی می باشد که در هر خانه ای یافت می شود و شما می توانید آن را در خواب خود ببینید. به یاد داشته باشید که اگر در خواب خود منقل دیده اید و قبل از آن این وسیله را دیده باشید خواب شما تعبیری نخواهد داشت زیرا شما قبل از خواب به صورت نا خودآگاه به آن فکر کرده اید. در ادامه هر خوابی که ممکن است در مورد این وسیله دیده باشید را معنا می کنیم.

منقل با ذغال

معنای ذغال در خواب خوب نیست و به مال حرام اشاره می کند. تعابیر دیگر چنین خوابی را برایتان از دیدگاه معبران مختلف خورد بررسی قرار خواهیم داد.

  • اگر زنی در خواب خود منقل ذغال دار را ببیند بدین معنا می باشد که خانه و زندگی اش رونق بسیار زیادی می گیرد و اگر مردی چنین خوابی را ببیند معنای آن متفاوت می باشد و به وسیله کینه و دشمنی زندگی اش خراب خواهد شد.
  • روشن کردن ذغال ها درون منقل در رویا به شما نشان می دهد که با فرد بسیار بزرگی معامله خواهید کرد و تمامی وقت و ثروت خود را برای این کار می گذارید. باید مراقب باشید تا با فرد بدی این معامله را انجام ندهید تا کلاه بر سرتان نرود.

تعبیر رویای ابن سیرین

ابن سیرین

ابن سیرین یکی از معبران اسلامی می باشد و خواب های بسیار زیادی را با استفاده از جزئیات آن ها معنا کرده است. در ادامه شما را با تعابیری که این معبر برای منقل یا آتشدان در نظر دارد آشنا خواهیم کرد.

  •  آرون گروپس
  • از دیدگاه این معبر دیدن این خواب به صورت کلی به معنای زنی است که در خانه شما خدمت می کند. این زن هیچ مشکلی برایتان ایجاد نخواهد کرد بلکه باعث سر و سامان دادن به زندگی تان خواهد شد.
  • دیدن منقل آهنی در خواب نشان دهنده افراد درون خانه شما می باشد و اگر چنین خوابی دیده اید باید کمی بیش تر به آن ها توجه کنید و وقتی را برای آن ها در نظر بگیرید.
  • دیدن منقل یا آتشدان چوبی بدین معنا می باشد که زنی در زندگی شما وجود دارد که اهل خانه نیست و در خانه شما آشوب به پا خواهد کرد و این کار را با نفاق و دورویی انجام خواهد داد.
  • اگر منقل شما طرح گل داشت و یا از جنس گل ساخته شده بود بدین معنا می باشد که در زندگی شما زنی فریب کار و سودجو وجود دارد بهتر است کمی بیش تر از قبل مراقب خانه و خانواده خود باشید تا مشکلی برایشان ایجاد نشود.

امام صادق (ع)

امام صادق (ع) یکی از امامانی بودند که به علم تعبیر خواب آگاهی داشتند و خواب های بسیار زیادی را تعبیر کرده اند. ایشان برای دیدن منقل یا آتشدان در خواب دو معنا در نظر دارند. در معنای اول ایشان اعتقاد دارند که دیدن رویا در خواب می تواند خدمتکار زن باشد و در معنای دوم ایشان به کنیزک اشاره کرده اند.

تعبیر امام صادث (ع) در مورد منقل

یادتان باشد که همیشه نباید همه خواب ها را تعبیر کرد. برای مثال خواب هایی که در ابتدای هر ماهی دیده می شوند صحت ندارد و اگر بین ساعت ۸ الی ۱۰ شب این خواب ها را دیده باشید بهتر است این خواب ها را تعبیر نکنید زیرا شکم شما در این ساعات پر می باشد و خواب های شما نمی تواند واقعیت داشته باشد.

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که باید به بخش هایی از رویا توجه کنید که بیش تر دیده شده و یا اهمیت آن بخش در خواب شما بیش تر بوده است و بهتر است از تعبیر بخش های نا مفهوم و خواب هایی که پریشان هستند باید بپرهیزید، زیرا این خواب ها می توانند از روی افکار روزانه شما سرچشمه گرفته باشند و تعبیر آن ها شما را آشفته تر خواهد کرد.

اگر از این مطلب رضایت داشتید می توانید با کلیک بر روی لینک های داده شده تعبیر خواب سماور، تعبیر خواب شومینه و  تعبیر خواب فانوس را بیابید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *