دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل مو فرق کج مردانه با استایل های شیک و خاص

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مو فرق کج مردانه با استایل هایی جدید و شیک را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این مدل موها مورد توجه تان قرار بگیرند و با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل مو فرق کج مردانه از انواع مدل موهای غیر رسمی و زیبا می باشد و اگر شما تمایل دارید استایل و کوتاهی موی متفاوت و جذاب تری داشته باشید بهتر است از این مدل برای فرم دادن به موهایتان استفاده نمایید.

مدل مو فرق کج مردانه با استایل هایی خاص

برای اینکه بتوانید موهایتان را به صورت فرق کج باز کنید باید موها در قسمت کناره ها و پشت سر کوتاه باشند همچنین قسمت بالایی موها باید بلند باشند. در صورت تمایل می توانید برای داشتن ظاهری و کوتاهی موی متفاوت موهایتان را در قسمت کناره ها خیلی کوتاه کنید و موهای قسمت پشت سر را در اندازه متوسط کوتاه نمایید سپس موهای بالای سر را بلندتر نگه دارید سپس فرق کج باز کنید. در مطالب قبلی مدل موی فرق وسط پسرانه را پیش رو داشتید در ادامه با انواع مدل موی فرق کج برای آقایان جذاب و مشکل پسند آشنا خواهید شد.

مدل مو فرق کج و جدید برای آقایان مشکل پسند

موی فرق کج مخصوص آقایان جذاب

اگر موهای شما فر یا لخت هستند بهتر است برای فرم دادن به موهایتان از فرق کج استفاده نمایید. این مدل فرق روی هر یک از جنس موهای لخت و فر زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد. مدل مو فر فرق کج از انواع مدلهایی است که امروزه توجه اغلب آقایان را به سمت خود جلب کرده است.

اگر تمایل دارید موهایتان مدلی خاص و امروزی تر داشته باشد می توانید قسمت کناری موها را مقداری محو کنید سپس فرق کج باز نمایید همچنین در صورت تمایل می توانید قسمت کناری موهای خود را بیشتر از حد معمول محو نمایید. برای اینکه موهایتان لایه لایه به نظر برسد می توانید از مدل موی کج دو طرف کوتاه برای فرم دادن به موهایتان استفاده کنید.

مدل مو فرق کج با دو طرف کوتاه از انواع مدل موهای کلاسیک می باشد و اغلب آقایان تمایل دارند از این مدل برای فرم دادن به موی کوتاه یا موها با اندازه قد متوسط استفاده نمایند.

مدل موی فرق کج مردانه مدل موی زیبا و فرق کج مو فرق کج مخصوص آقایان مدل مو فرق کج مردانه با استایل های خاص مدل موی زیبا و فرق کج مردانه مدل مو فرق کج مردانه شیک و جدید مدل موی خاص و فرق کج مخصوص آقایان مدل مو زیبا و فرق کج برای آقایان مدل مو فرق کج مردانه با استایل هایی خاص

  •  آرون گروپس

اگر موهای شما حالت دار است می توانید موهایتان را به صورت فرق کج باز کنید همچنین برای اینکه موهایتان خوش فرم تر به نظر برسد بهتر است به کمک محصولات فرم دهنده مو نظیر واکس و موس و کرم و … به آن ها حالت و فرم دهید. مدل موی چتری زاویه دار و کج برای آقایان با هر سبک استایلی مناسب و ایده آل می باشد.

برای فرم دادن به موها به صورت فرق کج ابتدا باید محصول فرم دهنده مو را به همه قسمت های موی خود بزنید سپس به موهایتان حالت دهید. توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید موهایتان حجیم و لخت و دارای درخشش طبیعی باشند بهتر است از پماد و واکس یا موس مویی مات برای فرم دادن به موها استفاده نمایید همچنین اگر موهای شما دارای جنسی ضخیم هستند و مدیریت آن ها نیز سخت است می توانید برای حالت دادن به موها از محصولات مو که دارای خاصیت نگهدارنگی بالا هستند استفاده نمایید.

برای اینکه ظاهری کلاسیک و آراسته داشته باشید بهتر است موهایتان را به کمک برس یا شانه حالت بدهید همچنین می توانید برای حالت دادن به موی سر نیز از سشوار استفاده کنید. اگر از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید ظاهری بهم ریخته و غیر رسمی تر داشته باشید می توانید موهایتان را به کمک انگشتان دست به صورت فرق کج حالت بدهید.

موی فرق کج برای آقایان جذاب مدل مو فرق کج مردانه خاص و زیبا مدل مو زیبا و فرق کج برای اقایان کوتاهی موی مردانه با فرق کج مدل مو فرق کج و جدید برای آقایان مشکل پسند مدل مو زیبا و فرق کج مدل موی فرق کج و خاص مردانه موی فر کج و زیبا موی فرق کج و زیبا مردانه مدل مو فرق کج مردانه با استایل هایی زیبا

مدل موی فرق کج اگر با فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری شما مطابقت داشته باشد می تواند استایلی متفاوت را برای شما بسازد همچنین این مدل مو برای آقایان در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل می باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *