دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل مو نامرتب مردانه و پسرانه شیک و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل مو نامرتب مردانه با استایل هایی امروزی و خاص آشنا خواهید شد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید به موهایتان حالت بی نظیری را ببخشید.

اگر شما از آن دسته از افرادی می باشید که تمایل دارید موهایتان اصلاحی ماندگار و بدون نگهداری مداوم داشته باشند بهتر است از مدل مو نامرتب مردانه برای فرم دادن به موهای خود استفاده نمایید همچنین این مدل مو برای افراد با جنس موهای ضخیم و نازک و موج دار و فرفری انتخابی مناسب می باشد.

مدل مو نامرتب مردانه با استایل هایی متفاوت

مدل موی مردانه در انواع مدلهای متنوع موجود می باشد و بهتر است شما با توجه به جنس موها از بین آن ها مدلی مناسب و ایده آل را انتخاب نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل موی شلخته مخصوص آقایان با سلیقه های متفاوت را پیش رو خواهید داشت.

مدل مو نامرتب مردانه

مدلهای موی شلخته

مدل مو تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری آقایان دارد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب مدل موی خود حساسیت لازم را داشته باشید تا جذاب و متفاوت تر از همیشه به نظر برسید.

اگر تمایل دارید موهایتان فرمی شلخته و نامرتب داشته باشند بهتر است در هنگام حالت دادن به موها از نگه دارنده های گچی یا موم استفاده نمایید زیرا این نگه دارنده ها باعث می شوند تا ظاهر موها برای مدت طولانی تری حفظ شود. مدل موی مردانه کوتاه با فرم شلخته جذابیت خاصی دارد و برای آقایان جوانی که مدگرا هستند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود. توجه داشته باشید که نگهداری موهای بلند و نامرتب دشوارتر می باشد از این رو اگر شما زمان کافی برای فرم دادن به موهایتان را ندارید بهتر است اجازه ندهید تا موهایتان خیلی بلند شوند. برای فرم دادن به موهای بلند باید از نگه دارنده های طبیعی و با کیفیت استفاده نمایید زیرا این نگه دارنده ها به صورت طبیعی خشک می شوند و با استفاده از آن ها موهایتان همیشه بهترین حالت را خواهد داشت.

اگر موهایی نازک دارید بهتر است برای فرم دادن به موها به صورت شلخته ابتدا موهایتان را مقداری خیس نمایید سپس از محصولات حالت دهنده نظیر موس یا کرم برای حالت دادن به موهایتان استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که اگر به مهمانی یا مجلسی رسمی دعوت شده اید بهتر است برای فرم دادن به موها به صورت شلخته و نامرتب از آرایشگری با تجربه و مهارت کافی در این زمینه استفاده نمایید همچنین برای جلوگیری از موخوره و سایر آسیب ها حتما از نگه دارنده های طبیعی استفاده نمایید.

  •  آرون گروپس

 موی نامرتب مدل موی زیبا و نامرتب مردانهمدل موی نامرتب و خاص مدل موی بلند و نامرتب موی نامرتب و جذاب مردانه مدل موی شلخته مردانه مدل موی شلخته و صاف مردانه مدل موی نامرتب و بلند مخصوص آقایان مدل موی شلخته برای آقایان موی نامرتب و جذاب برای آقایان مدل موی شلخته و جذاب برای آقایان امروزی

مدل موی فر اگر به صورت شلخته فرم و حالت داده شود جذابیت خاصی به ظاهر شما بخشیده می شود و اگر موهای شما به صورت طبیعی دارای فر درشت و ریز است می توانید به کمک محصولات فرم دهنده مو به موهایتان حالت بی نظیری را ببخشید و تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید.

مدل موی لخت و صاف را هم می توانید به راحتی و به صورت شلخته حالت بدهید که در این صورت فرم موهایتان نیز از یکنواختی بیرون می آید و جذابیت ظاهری تان تکمیل می شود.

موی شلخته و نامرتب مدل موی جذاب و شلخته برای آقایان مدل مو نامرتب مردانه با استایل های زیبا مدل موی مردانه خاص موی نامرتب مردانه مدل مو خاص و جذاب مردانه مدل موهای نامرتب مردانه با استایل هایی خاص مدل مو مردانه نامرتب جدید و شیک مدل موی نامرتب مردانه با استایل هایی خاص مدل مو نامرتب مردانه با استایل جدید

موی نامرتب و جذاب مخصوص آقایان

در این مطلب مدل هایی از موی نامرتب مخصوص افراد مدگرا و خوش سلیقه را گردآوری کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *