دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل پیراهن مردانه جدید و مدرن با تن پوش های شیک

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
  • ۱

پیراهن مردانه یکی از مهم ترین لباس ها برای آقایان است که در انواع طرح های رسمی و اسپرت موجود می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از این مدل پیراهن ها را انتخاب کنید, در این مطلب زیباترین و جدیدترین انواع مدل پیراهن مردانه را مشاهده خواهید کرد.

پیراهن پسرانه و مردانه، یکی از مهم ترین خرید ها برای آقایان است شما می توانید از پیراهن ها  در هر مکانی نظیر محل کار و مجالس و مهمانی ها و … استفاده کنید. مدل پیراهن در انواع طرح های متنوع و برای انواع سلیقه ها دوخته می شود.

پیرهن مردانه را باید بر اساس ویژگی های فرم اندام خود انتخاب کنید اگر پیراهنی را که انتخاب می کنید متناسب با اندام شما باشد زیباتر و شیک پوش تر از همیشه به نظر خواهید رسید.

مدل های زیبا و جدید پیراهن مردانه

انواع نمونه های مدل پیراهن مردانه با جدیدترین طرح های مد سال

پیراهن های آقایان طرح های زیبا و متنوعی دارند و همین تنوع زیاد در طرح های پیراهن ممکن است انتخاب طرح پیراهن را برای شما سخت و دشوار کند. تصاویری از انواع طرح های پیراهن با تن پوش های شیک و زیبا را در ادامه این مطلب برای شما همراهان عزیز و گرامی به نمایش گذاشته ایم که امیدواریم این طرح های مد سال و جذاب مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل های شیک و متنوع پیراهن مردانه

مدل پیراهن مجلسی با تن پوش شیک و متفاوت برای آقایان

علاوه بر مدل پیراهن رنگ آن نیز می تواند بر روی زیبایی و جذابیت چهره شما تاثیرگذار باشد. رنگ پوست و رنگ مو و رنگ چشم سه عامل اصلی و تاثیرگذار در انتخاب رنگ پیراهن مردانه هستند.

در مجالس و مهمانی های رسمی بیشتر آقایان از کت و شلوار مردانه، استفاده می کنند, اگر شما نیز تمایل دارید برای مهمانی های رسمی از کت و شلوار استفاده کنید بهتر است پیراهن مجلسی زیبایی را از زیر کت خود بپوشید. بیشتر آقایان کت و شلوارهای رسمی را با پیراهن های ساده می پوشند که انتخاب رنگ و مدل پیراهن های ساده مجلسی به رنگ کت و شلوار شما بستگی دارد.

  •  آرون گروپس

انواع نمونه های مدل پیراهن مردانه

مدل پیراهن ساده و زیبا مردانه

مدل پیراهن ساده مردانه پیراهن مردانه مجلسی مدل پیراهن مردانه شیک پیراهن مردانه شیک

اگر شما ترجیح می دهید که از کت تک اسپرت در مجالس استفاده کنید بهتر است این مدل کت ها را با پیرهن های مجلسی اسپرت بپوشید تا زیبایی و جذابیت شما بیشتر شود.

پیراهن مردانه ساده مدل پیراهن اسپرت مردانه زیباترین نمونه های پیراهن مردانه پیراهن مردانه اسپرت پیراهن مردانه زیبا و جدید طرح های متفاوت پیراهن مردانه

مدل پیراهن های اسپرت زیبا و جدید

پیرهن اسپرت امروزه توجه بسیاری از آقایان جوان را به سوی خود جلب کرده است این مدل پیراهن ها در انواع طرح های پیراهن چهارخانه و پیراهن های طرح دار و … برای انواع سلیقه ها در بازار موجود هستند. از پیراهن های اسپرت می توانید در مجالس و مهمانی ها نیز استفاده کنید.

مدل پیراهن چهارخانه مردانه مدل پیراهن اسپرت مردانه
اگر می خواهید شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید بهتر است که پیراهن های اسپرت را با شلوار لی و یا شلوار های کتان بپوشید. مطابت و همخوانی رنگ شلوار مردانه، با پیراهن نیز از مهم ترین مسائلی است که باید مورد توجه شما قرار بگیرد.

نمونه هایی از جدیدترین طرح های مد سال مدل پیراهن های اسپرت را در تصاویر زیر مشاهده می کنید که هر یک از این مدل ها می توانند برای شما انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

پیراهن مردانه طرح دار

مدل پیراهن مردانه اسپرت مدل پیراهن اسپرت مردانه پیراهن مردانه اسپرت مدل های زیبا پیراهن مردانه مدل پیراهن اسپرت مردانه مدل های پیراهن مردانه چهارخانه مدل های پیراهن مردانه با طرح های اسپرت و ساده انواع مدل های پیراهن مردانه

استفاده از پیراهن آستین کوتاه نیز بعنوان پیراهن های اسپرت محبوبیت زیادی در بین مردان دارد.

مدل های پیراهن اسپرت پیراهن اسپرت مردانه پیراهن مردانه با جدیدترین طرح های مد سال پیراهن مردانه با طرح های اسپرت مدل پیراهن مردانه زیبا و جدید

بیشتر آقایان در هنگام انتخاب طرح های مدل پیراهن مردانه دچار سردرگمی و تردید می شوند که در چنین مواقعی بهترین کار این است که یکی از طرح های انتخابی را که با فرم اندام شما بیشتر مطابقت دارد برای خرید انتخاب کنید تا شیک پوش و جذابیت تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *