دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ست رنگ های پاستلی در تیپ های امروزی + عکس

  • ندا خوشرو
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل های ست رنگ پاستلی مخصوص افراد شیک پوش آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

رنگ های پاستلی هر ساله در فصول بهار و تابستان مورد استفاده قرار می گیرند و اگر شما تمایل دارید در روزهای گرم سال استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از ست رنگ پاستلی در پوشش تان استفاده نمایید.

مدل های ست رنگ پاستلی

به هر رنگی که میزان اشباع یا خلوص رنگ آن در کم یا متوسط باشد رنگ پاستلی گفته می شود و علاوه بر این رنگ های پاستلی نمادی از آرامش و لطافت می باشند و شما می توانید رنگ لباس ها و اکسسوری هایتان از بین تناژهای مختلف رنگ پاستلی انتخاب نمایید. در مطالب قبلی مدل هایی از ست لباس بنفش و ست لباس پلنگی را مشاهده کردید در ادامه مدل هایی از ست لباس پاستلی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

ست لباس پاستلی شیک

چگونه از رنگهای پاستلی در استایل خود استفاده نماییم ؟

رنگ های پاستلی باعث می شوند تا سن شما کمتر به نظر برسد و اگر تمایل دارید استایلی با نمک و جذاب تر داشته باشید می توانید این رنگ ها را در پوشش تان با یکدیگر ترکیب نمایید.

توجه داشته باشید که هماهنگ کردن رنگ های پاستلی در پوشش با سایر رنگ ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما تمایل دارید شیک پوش به نظر برسید بهتر است این رنگ ها را با رنگ های خنثی نظیر سفید و طوسی و مشکی و … ترکیب نمایید. رنگ های خنثی اگر کنار رنگ های پاستلی به کار برده شوند باعث می شوند تا این رنگ ها قوی تر به نظر برسند.

رنگ های پاستلی اگر با رنگ های روشن نظیر قرمز و نارنجی و … ترکیب شوند باعث جلوه بیشتر به فرم اندام شما می شوند همچنین می توانید این رنگ ها را به صورت تک رنگ در پوشش تان استفاده نمایید. توجه داشته باشید که در استفاده از این رنگ ها هرگز افراط نکنید و در صورتی که تمایل دارید همه لباس هایتان را از بین رنگ های پاستلی انتخاب نمایید بهتر است رنگ اکسسوری هایتان را از بین رنگ های روشن و تیره انتخاب نمایید تا جذابیت ظاهری تان تکمیل شود.

مدل لباس پاستلی ست لباس رنگ پاستلی جدید لباس زنانه پاستلی ست لباس پاستلی برای استایل زنانه   ست لباس شیک پاستلی مدل ست لباس شیک پاستلی ست رنگ پاستلی مخصوص خانم ها ست لباس پاستلی رنگ خاص و زیبا مدل لباس زنانه و دخترانه پاستلی ست رنگ پاستلی دخترانه

  •  آرون گروپس

لباس ها و اکسسوری ها با رنگ پاستلی برای خانم ها در رده سنی مختلف مناسب می باشند و اگر شما تمایل دارید در سبک پوشش خود تنوع ایجاد نمایید می توانید رنگ لباس های مجلسی و رسمی و اسپرت و اکسسوری های مورد استفاده تان را از بین تناژهای مختلف این رنگ انتخاب نمایید.

اگر فرم اندام شما لاغر و متناسب است در انتخاب رنگ های پاستلی برای لباس هایتان محدویت زیادی نخواهید داشت ولی اگر فرم اندامی چاق و درشت دارید بهتر است از رنگ هایی در استایل تان استفاده نمایید که فرم اندام تان را بهتر و متناسب تر نشان دهند.

 ست لباس رنگی مدل لباس پاستلی زنانه و دخترانه ست رنگ پاستلی مخصوص خانم ها ست لباس زنانه پاستلی ست لباس پاستلی برای خانم های شیک پوش مدل لباس شیک و پاستلی ست رنگ پاستلی شیک و زیبا ست لباس پاستلی برای افراد شیک پوش مدل لباس پاستلی زنانه و دخترانه ست رنگ پاستلیست رنگ پاستلی دخترانه ست لباس پاستلی شیک مدل های لباس پاستلی

لباس ها به رنگ پاستلی را می توانید در همه مکان ها و مجالس بپوشید همچنین می توانید به راحتی این رنگ ها را وارد سبک لباس پوشیدن خود نمایید و علاوه بر این رنگ های پاستلی برای افراد با قد و وزن مختلف انتخابی مناسب و ایده آل می باشند و اگر شما از آن دسته از افرادی می باشید که تمایل دارید ظاهر و استایلی متفاوت برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید بهتر است از امتحان کردن این رنگ ها در پوشش تان هراسی نداشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *