دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

لباس برای اندام گلابی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب با انواع مدل لباس برای فرم اندام گلابی شکل آشنا خواهید شد که امیدواریم با ایده گرفتن از این طرح لباس ها بتوانید استایلی متفاوت برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید.

در فرم اندام گلابی ، باسن پهن تر از شانه ها می باشد و ران ها نیز درشت تر هستند ولی بالاتنه کوتاه و کوچک است و شانه ها نیز باریک تر هستند و این بدان معنی نیست که افراد با فرم اندام گلابی چاق هستند ممکن است فردی اندامی متناسب داشته باشید ولی قسمت پایین تنه اش نسبت به بالاتنه بزرگ تر باشد. اگر فرم اندامی گلابی شکل دارید بهتر است از بین انواع مدل لباس برای اندام گلابی ، لباس هایی با تن پوش مناسب و شیک را برای خود انتخاب نمایید.

مدل لباس برای اندام گلابی شکل

هر خانمی فرم اندام مختص به خود را دارد و اگر شما تمایل دارید استایلی خاص و مناسب داشته باشید بهتر است لباس ها و اکسسوری هایتان را با توجه به فرم اندام تان انتخاب نمایید. در مطالب قبلی لباس مخصوص خانم های چاق و لباس برای افراد لاغر را مشاهده کردید در ادامه لباس های زیبا مخصوص افراد با اندامی گلابی شکل را پیش رو خواهید داشت.

لباس برای اندام گلابی

خانم ها با فرم اندام گلابی از چه لباسهایی می توانند در استایل خود استفاده نمایند ؟

تاپ و تیشرت و شومیز هایی که دارای رنگ های روشن و شاد هستند برای خانم ها با فرم اندام گلابی انتخاب مناسب به شمار می روند همچنین بهتر است شما لباسهای بالاتنه تان را طرح دار یا گلدار انتخاب نمایید تا همه توجه ها به سمت بالا تنه شما جلب شود.

بهتر است افراد با فرم اندام گلابی لباسهایی را برای پوشیدن انتخاب نمایند که دقیقا اندازه آن ها است و از پوشیدن لباس های تنگ یا گشاد خودداری نمایند همچنین لباسهایی که تنگی آن ها در قسمت کمر می باشد برای خانم ها با این فرم اندام مناسب می باشد و اگر شما تمایل دارید لباسهایی گشاد را برای پوشیدن انتخاب نمایید بهتر است لباسی را انتخاب نمایید که بلندی لباس به گونه ای باشد که روی باسن تان را بپوشاند.

در روزهای سرد سال می توانید روی شومیز یا تاپی که برای پوشیدن انتخاب کرده اید کت بلندی را بپوشید که در این صورت استایل تان جذاب تر به نظر می رسد. با پوشیدن لباس هایی که در قسمت بالاتنه و به خصوص گردن دارای تزییناتی خاص هستند فرم اندام شما متفاوت تر به نظر می رسد همچنین می توانید از دستمال گردن نیز برای زیبایی تیپ تان استفاده نمایید.

انتخاب آستینی مناسب برای لباس ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید لباس های آستین گشاد و آستین کمینو را برای پوشیدن انتخاب نمایید با این کار بازوهای تان پهن تر به نظر می رسند و تناسب بین بالا تنه و پایین تنه تان برقرار می شود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

با توجه به اینکه فرم اندام در قسمت پایین تنه بزرگ می باشد از این رو بهتر است شما از دامن یا شلوار رنگ تیره در پوشش تان استفاده نمایید تا پایین تنه تان لاغر و متناسب تر به نظر برسد. شلوارهای دمپا یا راسته نیز برای خانم ها با فرم اندام گلابی انتخابی مناسب به شمار می روند.

پیراهن رنگ تیره برای اندام گلابی شکل لباس برای فرم اندام گلابی شکل طرح های لباس برای اندام گلابی مدل بلوز و شلوار برای اندام گلابی بلوز و دامن برای اندام گلابی شکل پیراهن ساده برای اندام گلابی لباس مخصوص فرم اندام گلابی پیراهن ساده برای فرم اندام گلابی پیراهن ساده و مشکی برای فرم اندام گلابی  لباس مشکی برای اندام گلابی مدل سرهمی مخصوص فرم اندام گلابی ست لباس برای اندام گلابی  لباس آستین دار و کوتاه برای اندام گلابی ست لباسهای اسپرت برای اندام گلابی  لباس مجلسی برای اندام گلابی تاپ و شلوار برای اندام گلابی

بهتر است دامن یا پیراهنی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که بلندی آن تا روی زانو یا قوزک پاها است و اگر شما تمایل دارید دامن یا پیراهن چین دار بپوشید بهتر است دامنی را انتخاب نمایید که چین های آن در قسمت بالا نباشند.

انتخاب یقه لباس برای افراد با فرم اندامی گلابی شکل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. لباس ها با یقه قایقی برای خانم هایی که شانه هایی پهن دارند انتخابی مناسب به شمار می روند همچنین لباس یقه دلبری نیز باعث می شود تا شانه ها و سینه ها برجسته تر به نظر برسند. لباس یقه هفت و دکلته نیز می تواند فرم بالا تنه را جذاب تر نشان دهد.

با انتخاب گردنبند و گوشواره های پهن و پرکار می توانید بالاتنه تان را پهن تر نشان دهید و شانه ها را عریض کنید که در این صورت بین بالا تنه و پایین تنه تان تناسب برقرار می شود.

انتخاب کفشی مناسب برای فرم اندام گلابی شکل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید با پوشیدن کفش های نوک تیز پاهایتان را کشیده تر نشان دهید و در نتیجه فرم اندام تان جذاب تر به نظر می رسد. کفش های پاشنه بلند نیز باعث می شوند تا قد شما بلندتر به نظر برسد. با پوشیدن کفش های رنگ روشن نیز می توانید توجه بقیه افراد را از سمت پاین تنه به سمت کفش هایتان جلب کنید.

  لباس ساده و امروزی برای اندام گلابی لباس طوسی برای اندام گلابیطرح های لباس رنگ تیره برای اندام گلابیبلوز و شلوار برای اندام گلابی شکل تاپ و شلوار برای اندام گلابی کت و شلوار اسپرت برای اندام گلابی  لباس یقه هفت برای اندام گلابی لباس طرح دار و جذاب برای اندام گلابی لباس رنگ روشن برای اندام گلابی لباس کوتاه برای اندام گلابیست بلوز و شلوار اسپرت برای اندام گلابی لباس مخصوص اندام گلابی مدل بلوز و شلوار زنانه برای اندام گلابی طرح های زیبا و اسپرت لباس برای اندام گلابی

همانطور که در این مطلب مشاهده کردید انتخاب لباسی مناسب برای افراد با فرم اندام گلابی شکل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما لباس هایتان را بدرستی انتخاب نمایید فرم اندامی جذاب و متفاوت تر برای حضور در مهمانی ها و مکان های مختلف خواهید داشت.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *