دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بررسی شارژر بی سیم موفی مدل base با قابلیت های متعدد

  • حکیمه فهیمی
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

با شارژر بی سیم موفی در کمترین زمان ممکن می توانید با خیالی آسوده به شارژ گوشی، ساعت و هدفون  اپل خود بپردازید. با این مطلب همراه ما باشید تا با بررسی شارژر بی سیم موفی در مدل base از این دستگاه بیشتر بدانید.

شارزر بی سیم موفی ویژه شارژ گوشی، ساعت و ایرپاد اپل طراحی شده است. این شارژر با قابلیت شارژ هم زمان و فست شارژ و تجهیز به تاییدیه اپل در کمترین زمان انرژی گوشی یا گجت های شما را تامین می کند. در ادامه به بررسی شارژر بی سیم موفی مدل base می پردازیم.

بازنگری شارژر بی سیم موفی

بررسی شارژر بی سیم موفی مدل base

شارژر بی سیم موفی در مدل های مختلفی(wrls multi, base, 10 w- Qi, stream pad plus, …). روانه بازار شده است و به سادگی می توان با توان بالا و تکنولوژی فست شارژ گوشی، ساعت و هدفون اپل شما را شارژ نماید و شما را از بابت دردسرهای باز کردن کابل و گره های درهم تنیده آن رها نماید.
این شارژر به تاییدیه اپل مجهز بوده و در کمترین زمان ممکن نیاز شارژی گوشی، ساعت یا ایرپاد اپل شما را تامین می کند.
برای استفاده از این شارژر به اتصال کانکتور شارژ به گوشی موبایل نیازی نبوده و می توان باتری انواع گوشی و دیگر دستگاه های دارای تکنولوژی استاندارد مربوط به Qi را از طریق این شارژر ، شارژ نمایید.
بازبینی شارژر بی سیم موفی
همانطور که می دانید با معرفی شارژرهای بی سیم به بازار، این ابزارهای کاربردی بسیار مورد استقبال قرار گرفتند و حالا افراد زیادی برای شارژ گوشی یا گجت های هوشمند خود به آن ها مراجعه می کنند. توسط این شارژرها بدون نیاز به کابل با سرعت خوبی می توان گوشی خود را شارژ نمود. از جمله شرکت هایی که در این زمینه فعال است، شرکت موفی می باشد که از جمله بزرگان در زمینه تولید لوازم جانبی گوشی های هوشمند نیز محسوب می شود.
با ارائه گوشی های جدید شرکت اپل این شرکت نیز شارژر بی سیم موفی آیفون ۸ پلاس را به بازار روانه کرد. با داشتن این شارژر بی سیم دیگر به کابل های اضافی نیاز نبوده و صرفا گوشی های هوشمند یا دستگاه های مجهز به استاندارد شارژر بی سیم Qi را روی آن نهاده و بعد از مدتی شارژ شده دریافت کنید.
شارژر بی سیم موفی
شارژر های بی سیم با انتقال انرژی الکتریکی القایی به کار می پردازند. در روش القایی به اتصال سیم و کابل احتیاجی نبوده و فقط با نزدیک شدن سیم پیچی که حاوی بار الکتریکی است، جریان الکتریکی در سیم پیچ دیگر تولید می شود. در ادامه شارژر بی سیم موفی مدل base با استاندارد Qi را مورد بررسی قرار می دهیم. پیش از آن باید اشاره کرد منظور از استاندارد Qi که توسط شرکت wpc تدوین شده؛ استاندارد کردن شارژ بی سیم روی همه دستگاه ها می باشد. دقیقا همانند کاری که استانداردهای یو اس بی یا بلوتوث برای استاندارد سازی انتقال داده در دستگاه های مختلف اجرا کرده اند.
بررسی شارژر بی سیم موفی

ابعاد مناسب

این شارژر بی سیم ابعاد مناسبی داشته و به یک چراغ ال ای دی مجهز است تا وضعیت شارژ گوشی را به کاربر اعلام نماید. بدون این که به چک کردن مدام گوشی نیازی باشد. احتمالا برای برخی جای نگرانی وجود داشته باشد که گوشی از روی شارژر لیز بخورد و نتوان به آن اطمینان نمود. ولی باید بدانید که شرکت موفی همه ابعاد موضوع را در نظر گرفته و شارژر را طوری طراحی کرده که گوشی روی آن ثابت بماند و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.
شارژر بی سیم موفی
البته توجه کنید که برای استفاده از این محصول باید از یک کابل  جهت اتصال پد شارژر به برق شهری بهره بگیرید. داخل بسته بندی این شارژر یک عدد آداپتور برق شهری گنجانده شده که خیال شما را از بابت خرید جداگانه آن راحت می کند. مجددا تاکید می شود این شارژر مورد تایید اپل بوده و در بررسی ها مشخص شد شارژر موفی از شارژ سریع گوشی های آیفون سری ۸، ۱۱ و ۱۲ و در ضمن سامسونگ گلکسی و نوت، هواوی، شیائومی و … هم پشتیبانی دارد. در ادامه باید اشاره کرد شارز پد آیفون ۸+ قادر است تا ۷.۵ وات شارژ ردهی داشته باشد و برای دستگاه های متعددی کاربرد دارد.
بازنگری شارژر بی سیم موفی

قابلیت های متعدد

بررسی ها نشان می دهد شارژر بی سیم موفی مدل base قابلیت های متعدد و زیادی دارد. از جمله شارژ سریع، دارای نشانگر ال ای دی برای اعلام هشدار کامل شدن شارژ می باشد، مجهز به صفحه ضد لغزش بوده و برای آن مبدل برق شهری ایران در نظر گرفته شده است، دارای قابلیت محافظت در برابر شارژ بیش از حد بوده و همچنین مجهز به یک شارژ دیواری و کابل میکرو یو اس بی می باشد و برای جلوگیری از لیر خوردن دستگاه از روی شارژر به پدهای نرم مجهز است. قابلیت دیگر این که با بیشتر گوشی های موبایل و دستگاه های مجهز به استاندارد Qi سازگار است.

در مجموع می توان این طور بیان کرد که شارژر بی سیم موفی می تواند یکی از بهترین انتخاب های هر کاربری باشد که بدون هیچ نگرانی و به راحتی گوشی هوشمند خودش را شارژ کند. در پایان پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با شارژر بی سیم سامسونگ duo روی لینک کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *