دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

در کمتر از ۱ هفته از سایت‌تان به درآمد برسید.!

  • فرهاد هاشمی
  • ۵ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

به نظر شما چقدر طول می‌کشد تا از سایت اینترنتی خودتان به درآمد برسید؟ جواب این سوال به عوامل مختلفی بستگی دارد. شاید برای بعضی از سایت‌ها ماه‌ها طول بکشد تا اولین مشتری خودشان را پیدا کنند.

در کمتر از 1 هفته از سایت‌تان به درآمد برسید.!

با این حال سایت‌های زیادی را دیده‌ایم که چند روز بعد از راه‌اندازی، به درآمد رسیده‌اند و چندین مشتری از آن‌ها خرید کرده است.

در ادامه این مقاله قرار است یک روش عالی به شما آموزش بدهیم که به وسیله آن می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سایت‌تان به درآمد برسید.
این روش کاملا عملی است و خیلی از افراد نتیجه خوبی از آن گرفته‌اند. از طرف دیگر این روش به سرمایه زیادی احتیاج ندارد و هزینه آن کاملا به صرفه است. و این راهی نیست جز ایجاد فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز پرتال.

مراحل کسب درآمد از سایت

در ادامه می‌خواهیم به شما بگوییم که چطور یک سایت فروشگاهی راه‌اندازی کرده و با فروش محصولات خودتان از آن کسب درآمد کنید. این روش بسیار ساده و سریع است و به دانش و ابزار خاصی احتیاج ندارد.

در کمتر از 1 هفته از سایت‌تان به درآمد برسید.!

  1. ساخت سایت اینترنتی

اولین قدم برای کسب درآمد ۷ روزه ما از اینترنت این است که یک سایت فروشگاهی برای خودمان درست کنیم. شاید تصور کنید ساخت سایت کار سخت و پیچیده‌ای است، اما نگران نباشید چون قرار است به ساده‌ترین روش ممکن آن را انجام دهیم. برای ساخت فروشگاه بهترین گزینه‌ای که وجود دارد، فروشگاه ساز است.

با استفاده از فروشگاه ساز می‌توانید به سادگی یک سایت فروشگاهی کامل بسازید و کالاهای خودتان را در آن بفروشید. از بین سرویس‌های موجود، فروشگاه ساز پرتال گزینه مناسبی است. پرتال تمام امکاناتی که ما برای فروشگاه‌مان لازم داریم، مثل درگاه‌های پرداخت مختلف، اتصال به سرویس‌های چت آنلاین و پیامک، تعریف کوپن تخفیف و سایر موارد را دارد.

برای ساخت سایت فروشگاهی اول از همه باید یکی از قالب‌های متنوع پرتال را برای سایت‌تان انتخاب کنید. بعد از آن در سرویس فروشگاه ساز ثبت نام می‌کنید.
بعد از ثبت نام هم وارد پنل فروشگاه ساز می‌شوید. تا این جای کار، خیلی راحت و سریع یک سایت فروشگاهی ساختیم. تمام این کارها فقط ۵ دقیقه از وقت شما را می‌گیرد و تنها با چند کلیک سایت شما ساخته می‌شود.

مزیت این روش همین سرعت بالا و زمان کم برای ساخت سایت است. روش‌های دیگری هم برای طراحی سایت وجود دارد، اما در هیچ کدام از آن‌ها سایت شما به این سرعت آماده نمی‌شود.
وقتی سایت شما در زمان کوتاهی ساخته شود، می‌توانید زمان بیشتری را به فروش محصول و جذب مشتری اختصاص دهید. برای اطلاعات تکمیلی رو لینک portal.ir/website کلیک کنید.

  1. آماده کردن سایت برای کسب درآمد

تا این‌جای کار ما یک سایت فروشگاهی داریم، اما این سایت اطلاعات پیش فرض را دارد. در این مرحله ما باید صفحه اصلی سایت را با تصاویر و متن‌های دلخواه و مناسب کسب و کارمان تغییر دهیم. این کار با فروشگاه ساز خیلی راحت و سریع انجام می‌شود.

وقتی صفحه اول سایت‌تان را باز کنید، در کنار بخش‌های مختلف سایت یک گزینه ویرایش می‌بینید. با کلیک روی این گزینه می‌توانید اطلاعات آن قسمت از سایت را تغییر دهید. انجام این کار حدود ۲ تا ۳ ساعت طول می‌کشد. البه قبل از شروع به کار پیشنهاد می‌کنم ویدیوهای آموزشی رایگانی که پرتال تهیه کرده است را مشاهده کنید.

این ویدیوهای آموزشی در پنل فروشگاه ساز قرار دارد و دیدن آن‌ها حدودا ۲ یا ۳ ساعت طول می‌کشد. بعد از دیدن این ویدیوها به راحتی می‌توانید یک فروشگاه اینترنتی عال برای خودتان درست کنید. در ادامه که کارهای ابتدایی سایت تمام شد، نوبت به وارد کردن محصولات در سایت می‌رسد.

این کار هم مثل بقیه مراحل ساده و سریع است. فقط باید عکس، توضیحات، مشخصات و قیمت محصول را در سایت وارد کنید. به این ترتیب در کمتر از ۲ روز یک سایت آماده با تعدادی محصول برای فروش دارید و می‌توانید از آن درآمد داشته باشید.

  1. پیدا کردن مشتری برای سایت

مرحله بعدی و مهم‌تر این است که برای محصولات‌مان مشتری پیدا کنیم. راه‌های پیدا کردن مشتری در اینترنت زیاد است، اما به روشی نیاز داریم که به سرعت این کار را انجام دهیم. استفاده از سایت‌های ترب و ایمالز یک راه عالی برای پیدا کردن مشتری است.

این سایت‌ها آرشیو بزرگی از محصولات مختلف را دارند. برای هر محصول هم لیستی از فروشگاه‌های اینترنتی که آن‌ها را می‌فروشند تهیه شده است. مشتریان معمولا برای مقایسه فروشگاه‌های مختلف از این دو سایت استفاده می‌کنند. به همین دلیل اگر سایت فروشگاهی شما در ترب و ایمالز نمایش داده شود، مشتریان از این طریق به سایت شما می‌آیند و خرید می‌کنند.

فروشگاه ساز پرتال کار شما برای اتصال به این دو سرویس را راحت کرده است. پرتال افزونه‌ای دارد که سایت‌تان بدون نیاز به انجام مراحل پیچیده، به ترب و ایمالز متصل می‌شود.

شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که در این دو سایت ثبت نام کنید. به همین سادگی و در کمتر از ۱ هفته اولین مشتری از شما خرید می‌کند و مشتریان بعدی هم پشت سر هم از راه می‌رسند.

در کمتر از 1 هفته از سایت‌تان به درآمد برسید.!

در کمترین زمان، محصول‌تان را بفروشید

در این مطلب، علاوه‌بر آموزش ساخت سایت به شما یاد دادیم که چطور در کوتاه‌ترین زمان از آن پول دربیاورید. نکته مهم در راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی این است که هرچه سریع‌تر یک سایت داشته باشید تا از آن به درآمد برسید.

این راهی که به شما یاد دادیم بدون شک سریع‌ترین روش ممکن است. بقیه روش‌ها ممکن است حتی ۱ ماه طول بکشد تا فقط سایت شما آماده شود. تازه بعد از این مدت باید جذب مشتری را شروع کنید.

اگر می‌خواهید درآمدی بالا از اینترنت داشته باشید، الان فرصت مناسبی است برای طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی. بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در فروشگاه ساز پرتال ثبت نام کنید و سایت خودتان را بسازید.

تا ۷ روز به صورت رایگان می‌توانید از سایت‌تان استفاده کنید و کار با بخش‌های مختلف آن را یاد بگیرید. اگر سوالی در مورد طراحی سایت دارید، با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ داخلی ۲ تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *