دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل ابرو زنانه جدید و زیبا برای انواع صورت ها (۱۹ مدل)

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
  • ۰

مدل ابروهای شما بر روی زیبایی صورتتان تاثیرگذار هستند و اگر شما می خواهید چهره ای جذاب داشته باشید باید بر روی انتخاب مدل ابرو خود حساس و دقیق باشید. در این مطلب انواع نمونه های مدل ابرو زنانه برای صورت های مختلف را ملاحظه خواهید کرد.

ابروها به قاب چشم ها معروف هستند و مدل ابروی مناسب خانم ها برای صورت های مختلف متفاوت است و هر خانمی باید با توجه به فرم صورت خود مدل ابروهایش را انتخاب کند تا بتواند زیباتر و جذاب تر از همیشه به نظر برسد. مدل ابروی زیبا و جذاب می تواند بر روی میکاپ و فرم صورت شما تاثیر بگذارد پس همیشه سعی کنید برای برداشتن ابرو  خود از مدل های زیبا و جذابی که با فرم صورتتان مطابقت دارد استفاده کنید.
اگر صورت شما فرم نامناسبی دارد می توانید با انتخاب مدل ابرویی مناسب عیب صورت خود را تا اندازه ای بپوشانید. بیشتر خانم ها تمایل دارند تا برای مدل ابروی خود از طرح ها مد سال استفاده کنند که این تفکر کاملا اشتباه است زیرا اگر مدل ابرویی که مد سال است مناسب با چهره شما نباشد ممکن است زیبایی و جذابیت صورت خود را از دست بدهید.

مدل ابرو

مدل ابرو زنانه جدید برای صورت های مختلف

مدل ابرو در انواع مدل های ابرو پهن و ابرو کوتاه و ابرو کشیده و …. موجود هستند که هر کدام از این مدل ابروها برای فرم های خاصی از صورت مناسب هستند. به عنوان مثال خانم ها با صورت کشیده هرگز نباید از مدل ابرو ها برای صورت گرد استفاده کنند زیرا این مدل ابرو ها فرم صورت های کشیده را نامطلوب تر می کنند.

ابرو زنانه زیبا مدل ابرو زیبا و جدید
بیشتر خانم ها تمایل دارند هر چند وقت یکبار مدل ابرو های خود را تغییر دهند که در این مورد بهتر است بعد از انتخاب مدلی ایده آل برای ابروهایتان با آرایشگر خود مشورت کنید تا بتوانید در مدل ابروهای خود تغییرات مطلوبی را ایجاد کنید.

در این بخش از آرایش صورت مجله آرگا شما را با انواع مدل های جدید ابروی زنانه برای فرم های مختلف صورت آشنا خواهیم کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما خانم های عزیز قرار بگیرند.

مدل ابرو زنانه جدید مدل ابرو زیبا و جدید مدل ابرو زیبا و متفاوت مدل ابرو زنانه زیبا ابرو زنانه ابرو زنانه زیبا ابرو پهن زنانه ابرو زنانه زیبا مدل زیبا و متفاوت ابرو زنانه مدل زیبا ابرو زنانه مدل ابرو زیبا و جدید مدل ابرو برای خانم ها ابرو زنانه زیبا و جدید مدل ابرو زنانه زیبا ابرو زنانه زیبا و جدید ابرو زنانه

در این مطلب انواع نمونه های مدل ابرو زنانه زیبا و جدید را ملاحظه کردید که شما می توانید با الگوبرداری از این مدل های جذاب انتخاب ایده آل و مناسبی را برای مدل ابروهای خود داشته باشید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های جدید ابرو مناسب خانم ها به بخش مدل ابرو مراجعه کنید.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *