دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل شلوار کبریتی در سبک و استایل های مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل شلوار کبریتی مردانه و زنانه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل شلوار کبریتی از انواع طرح های خاص و شیک شلوار است و اگر شما تمایل دارید استایلی به روز و خاص داشته باشید بهتر است از این طرح شلوار در پوشش خود استفاده نمایید.

مدل شلوار کبریتی با تن پوش شیک

شلوار کبریتی به دلیل جنسی که دارد ممکن است برای ست کردن آن در پوشش تان دچار مشکل شوید که در این صورت بهتر است با نحوه ست کردن این شلوار آشنا شوید تا بتوانید با پوشیدن آن تغییرات مثبتی را در استایل تان ایجاد نمایید.

شلوار کبریتی دخترانه

طرح های شلوار کبریتی زنانه و دخترانه

شلوار کبریتی در انواع طرح های مخمل کبریتی و کبریتی ساده موجود می باشد که شلوارهای مخمل گرم تر هستند و شما می توانید از آن ها در روزهای سرد زمستان و پاییز استفاده نمایید.

اگر شما تمایل دارید از این طرح شلوار برای حضور در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید بهتر است آن را با بلوز پنبه ای آستین بلند ست نمایید و اگر بلوز روی شلوار شما می آید نیازی به استفاده از کمربند نیست ولی اگر بلوز تان کوتاه می باشد بهتر است از کمربند در پوشش خود استفاده نمایید. توجه داشته باشید در صورت تمایل می توانید شلوار کبریتی را در پوشش خود با شومیز مجلسی ست نمایید و استایلی متفاوت تر داشته باشید.

اگر تمایل دارید از شلوار کبریتی برای حضور در مکان های عمومی استفاده نمایید می توانید آن را با مانتو و بارانی یا پالتویی شیک بپوشید همچنین این طرح شلوارها در اندازه شلوار قد ۹۰ و شلوار بلند موجود می باشند که انتخاب اندازه قد شلوار به سلیقه شخصی و اندازه قد شما بستگی دارد.

شلوار کبریتی شیک و زیبا

  •  آرون گروپس

طرح های شلوار کبریتی زیبا

شلوار کبریتی طوسی شلوار کبریتی خردلی شلوار کبریتی سبز مدل های شلوار کبریتی مخصوص دختران جوان شلوار دخترانه کبریتی شلوار مخمل کبریتی شلوار کبریتی رنگ روشن   شلوار قهوه ای روشن و خاص کبریتی شلوار کبریتی طوسی روشن شلوار دخترانه کبریتی مدل شلوار کبریتی زنانه   طرح های شلوار کبریتی

طرح های شلوار کبریتی مردانه و پسرانه

شلوار کبریتی از انواع طرح های پرطرفدار برای آقایان است و شما می توانید این طرح شلوار را در پوشش خود با پیراهن مردانه چهارخانه یا ساده ست نمایید همچنین می توانید این طرح شلوار را با ژاکت و بلوز بافتنی یا کاپشن بپوشید که انتخاب لباس مورد نظرتان به فصلی که در آن هستید بستگی دارد.

اگر شلواری را که برای پوشیدن انتخاب کرده اید دارای کمربند است می توانید کمربندی شیک را انتخاب نمایید و علاوه بر این بهتر است طرح کمربند را با طرح و رنگ کفش هایتان ست نمایید که در این صورت خوش استایل و جذاب تر از همیشه به نظر خواهید رسید.

شلوارهای کبریتی در انواع رنگ های متنوع روشن و تیره نظیر نوک مدادی و کرم و سفید و بژ و مشکی و قهوه ای و … موجود می باشند که بهتر است شما رنگ شلوار را با توجه به رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان انتخاب نمایید تا جذابیت ظاهر و استایل تان تکمیل شود.

توجه داشته باشید که اگر پاهایی لاغر دارید بهتر است از شلوار رنگ روشن در پوشش تان استفاده نمایید. شلوارهای رنگ تیره نیز برای افرادی که دارای فرم اندام چاق و درشت هستند انتخابی مناسب می باشند.

شلوار کبریتی قهوه ای تیره

شلوار کبریتی پسرانه    طرح های شلوار کبریتی شیک و زیبا   شلوار کبریتی زنانه و دخترانه شلوار کبریتی رنگ تیره شلوار مردانه مخمل کبریتی و شیک شلوار رنگ تیره مخمل کبریتی شلوار کبریتی مردانه شلوار کبریتی آبی تیره   شلوار کبریتی با تن پوش شیک

مدل شلوار کبریتی شیک و رنگ تیره

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع طرح های شلوار کبریتی مخصوص افراد با سلیقه خاص جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید استایلی متفاوت و جذاب برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *