دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل پالتو فوتر جدید و خاص در ۵۲ طرح متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل پالتو فوتر مخصوص خانم های شیک پوش و امروزی را گردآوری خواهیم کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل پالتو فوتر از انواع طرح های پرطرفدار و محبوب پالتو می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی جذاب و متفاوت در روزهای سرد سال داشته باشید بهتر است از این طرح پالتو در پوشش خود استفاده نمایید.

مدل پالتو فوتر مخصوص افراد شیک پوش

پالتوی فوتر یا پالتوی پشمی دارای دو جنس پشم طبیعی و مصنوعی است و این طرح پالتوها به دلیل جنس خوب و با کیفیتی که دارند توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده اند همچنین پالتوهای فوتر دارای رنگ های متنوع تیره و روشن می باشند. در مطالب قبلی طرح های پالتوی چرم و پالتوی سوییت را مشاهده کردید در ادامه طرح های پالتوی فوتر را پیش رو خواهید داشت.

پالتوی فوتر

طرح پالتوی فوتر زنانه و دخترانه

پالتوی فوتر به دلیل جنس پشمی که دارد در روزهای سرد سال بدن را گرم تر نگه می دارد و عایق خوبی برای بدن به شمار می رود. این طرح پالتو چروک نمی شود و اگر شما تمایل دارید چندین سال متوالی از پالتو استفاده کنید بهتر است پالتوی خود را از بین جنس های با کیفیت انتخاب نمایید.

اگر این طرح پالتو را در پوشش تان بدرستی ست نمایید شیک پوش تر به نظر خواهید رسید علاوه بر این بهتر است اندازه قد پالتو را به گونه ای انتخاب نمایید که با اندازه قد شما مطابقت و همخوانی داشته باشد. پالتوی کوتاه از انواع طرح هایی است که دختران و خانم های جوان تمایل زیادی به پوشیدن آن دارند همچنین اگر شما دارای پایین تنه ای خوش فرم هستید بهتر است از این طرح پالتو در پوشش خود استفاده نمایید. پالتوی بلند نیز برای خانم هایی که تمایل دارند استایلی آراسته تر داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

پالتوی فوتر را می توانید در پوشش خود با پلیور و ژاکت بافتنی و شلوار جین ست کنید همچنین بهتر است در انتخاب طرح و رنگ کیف و کفش تان نیز حساسیت لازم را به خرج بدهید تا استایلی جذاب و متفاوت در روزهای سرد سال داشته باشید. اگر تمایل دارید استایلی رسمی داشته باشید بهتر است پالتو را با بوت پاشنه دار و بلوز ضخیم بپوشید همچنین می توانید از اکسسوری هایی نظیر شال گردن پشمی و … نیز استفاده نمایید. خانم ها و دختران جوانی که تمایل دارند استایلی اسپرت داشته باشند بهتر است پالتوی فوتر را در پوشش خود با کفش کتانی یا بوت بدون پاشنه ست کنند و جذابیت ظاهری خود را با کلاه و شال گردن بافتنی تکمیل نمایند.

پالتوی زرد فوتر پالتو فوتر رنگ روشن مدل پالتو فوتر بلند مدل پالتو بلند فوتر پالتوی طوسی پالتو فوتر قهوه ای طرح پالتو رنگ روشن مدل پالتو فوتر قرمز مدل پالتو فوتر رنگ روشن و زیبا پالتوی کوتاه فوتر مدل پالتو فوتر سبز

  •  آرون گروپس

انتخاب رنگی مناسب برای پالتو از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر شما تمایل دارید در روزهای سرد سال بدن خود را گرم تر نگه دارید بهتر است رنگ پالتو را از بین رنگ های تیره انتخاب نمایید. پالتوی رنگ روشن و پالتوی رنگ خنثی نیز برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

انتخاب لباسی مناسب برای پوشیدن از زیر پالتو نیز دارای اهمیت زیادی می باشد و بهتر است شما طرح و رنگ لباس برای زیر پالتو را به گونه ای انتخاب نمایید که جذابیت استایل تان تکمیل شود.

پالتو رنگ تیره فوتر پالتوی فوتر رنگ روشنپالتوی فوتر قرمز مدل پالتو فوتر ساده و زیبا پالتوی شیک و زیبا فوتر پالتوی قهوه ای روشن پالتوی رنگ روشن پالتو رنگ روشن فوتر مدل پالتوی فوتر زنانه و دخترانهپالتو فوتر جدید پالتو فوتر زنانه شیک و زیبا پالتو زنانه و دخترانه فوتر پالتو رنگ روشن زنانه مدل پالتو فوتر دو رنگ

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع طرح های پالتوی فوتر جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *