دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل پیراهن بافتنی جدیدبا طرح های دوست داشتنی و زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل پیراهن بافتنی زنانه و دخترانه را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید پیراهنی خوشرنگ و با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

اگر شما تمایل دارید در روزهای سرد سال استایلی خاص و متفاوت داشته باشید بهتر است به سراغ انواع مدل پیراهن بافتنی بروید و از بین آن ها پیراهنی خوشرنگ و زیبا را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل پیراهن بافتنی شیک و خاص

لباس های بافتنی زنانه در انواع طرح های پیراهن بافتنی و ژاکت بافتنی و بلوز بافتنی و … موجود می باشند که شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان چند طرح لباس بافت را برای داشتن یک استایل زمستانی بی نظیر برای خود انتخاب نمایید و در کمد لباس هایتان داشته باشید. در ادامه طرح هایی از پیراهن بافت را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

طرح های پیراهن بافتنی رنگی و متفاوت

طرح های پیراهن بافت مخصوص خانم های شیک پوش

پیراهن های بافت در انواع طرح ها با بافت ساده و بافت برجسته موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سبک پوشش شما بستگی دارد. اگر تمایل دارید استایلی ساده و در عین حال بی نظیر داشته باشید بهتر است از پیراهن رنگی با بافتی ساده در پوشش خود استفاده نمایید. پیراهن بافت برجسته نیز برای خانم هایی که تمایل دارند تیپ و ظاهری متفاوت داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

برای بافت یقه پیراهن از مدل یقه های باز و بسته استفاده می شود و بهتر است شما پیراهن بافت با یقه بزرگ را برای پوشیدن انتخاب نکنید زیرا یقه بزرگ باعث می شود که استایل تان نامطلوب به نظر برسد.

ست کردن پیراهن بافت در پوشش از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما بتوانید این طرح پیراهن را با سایر لباس ها و اکسسوری هایتان به درستی ست کنید شیک پوش و خاص تر از همیشه به نظر خواهید رسید. توجه داشته باشید که پیراهن بافت را می توانید با بوت یا نیم بوت بپوشید همچنین رنگ پیراهن را باید به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ سایر لباس ها و اکسسوری ها و رنگ پوست شما مطابقت و همخوانی داشته باشد.

طرح پیراهن بافت رنگی پیراهن بافتنی رنگ روشن طرح پیراهن بافت رنگی پیراهن بافت طوسی مدل پیراهن بافتنی قهوه ای پیراهن با بافت برجسته مدل پیراهن بافتنی آستین بلند طرح پیراهن بافتنی مخصوص خانم ها و دختران جوان مدل پیراهن زیبا بافت مدل پیراهن بافتنی بلند و زیبا

  •  آرون گروپس

اگر تمایل دارید استایلی اسپرت داشته باشید بهتر است پیراهن بافتنی رنگی را با کفش کتانی یا اسپرت در پوشش تان ست نمایید همچنین می توانید به همراه پیراهن رنگی از کتانی رنگی نیز در پوشش خود استفاده نمایید.

پیراهن بافتنی در انواع رنگ های روشن و خنثی و تیره موجود می باشد که پیراهن ها با رنگ خنثی به راحتی با سایر رنگ ها در پوشش ست می شوند همچنین اگر شما دارای فرم اندامی چاق و درشت هستید بهتر است از پیراهن بافت با رنگ تیره در پوشش خود استفاده نمایید. پیراهن بافتنی رنگ روشن نیز برای خانم های خوش سلیقه و با فرم اندام متناسب انتخابی مناسب و ایده آل می باشد.

در بافت برخی از پیراهن ها از ترکیب دو یا چند رنگ کاموا استفاده می شود که این پیراهن های رنگی نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم های جوان انتخابی مناسب هستند.

مدل پیراهن بافتنی بلند و زیبا پیراهن شیک بافتنی مدل پیراهن بافتنی دخترانه   پیراهن بافت قهوه ای روشن پیراهن رنگی بافتنی مخصوص دختران با سلیقه خاص پیراهن رنگ روشن بافتنی پیراهن بافتنی مشکی و سفید مدل پیراهن بافتنی سفید مدل پیراهن بافتنی زمستانی پیراهن بافت خردلی طرح زیبا پیراهن بافتنی اسپرت پیراهن بافتنی مشکی و طوسی مدل پیراهن بافتنی ساده

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح پیراهن بافت مخصوص خانم های مشکل پسند و مدگرا آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *