دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل کت اسموکینگ برای استایل های شیک و رسمی

  • ندا خوشرو
  • ۶ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب انواع مدل کت اسموکینگ مخصوص آقایان شیک پوش و امروزی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه تان مطابقت و همخوانی داشته باشند.

مدل کت اسموکینگ از انواع کت های رسمی است که برای دوخت یقه آن از پارچه براق ماهوت استفاده می شود همچنین شما می توانید این طرح کت را با پیراهن فراک و پاپیون در پوشش تان ست نمایید.

مدل کت اسموکینگ شیک و زیبا

کت از اصلی ترین پوشش ها برای آقایان به شمار می رود از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح و رنگ کت خود توجه لازم را به خرج بدهید. در ادامه طرح هایی از کت اسموکینگ را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با سلیقه تان همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل کت و شلوار اسموکینگ

طرح های کت اسموکینگ

برای دوخت این طرح کت از یقه ایستاده استفاده می شود و ممکن است کت به صورت جیب دار یا بدون جیب دوخته شود و شما می توانید برای حضور در مهمانی ها و مجلس رسمی از کت اسموکینگ استفاده نمایید.

قبل از پوشیدن این مدل کت بهتر است از مطابقت آن با فرم اندام تان مطمئن شوید و علاوه بر این اندازه سایز کت را به گونه ای انتخاب نمایید که دقیقا هم سایز شما باشد. از پوشیدن کت خیلی تنگ یا گشاد در پوشش تان خودداری نمایید زیرا کت تنگ ایست خوبی ندارد و کت گشاد نیز باعث می شود تا فرم اندام شما نامطلوب به نظر برسد.

کت اسموکینگ را می توانید با پیراهن سفید یقه پهن بپوشید و علاوه بر این باید از کراوات یا پاپیون استفاده نمایید در قسمت یقه کت نیز باید به اندازه دو انگشت فضای آزاد داشته باشید تا در طول مراسم خسته نشوید بلندی پیراهن نیز باید در حدی باشد که با هر حرکت شما از کمر شلوار بیرون نزند.

مدل کت اسموکینگ مشکی کت رنگ تیره مدل کت اسموکینگ مجلسی طرح های کت اسموکینگ مدل کت اسموکینگ جذاب و مجلسی مدل کت اسموکینگ طرح دار مدل کت اسموکینگ مشکی مدل کت اسموکینگ مردانه و پسرانه   طرح کت و شلوار اسموکینگ کت طرح دار اسموکینگ کت و شلوار اسموکینگ مدل کت اسموکینگ جدید مدل کت تک مدل کت اسموکینگ طرح دار و مجلسی مدل کت اسموکینگ ساده و زیبا

  •  آرون گروپس

انتخاب یک کف جفت کفش مناسب می تواند به زیبایی استایل شما بیفزاید و علاوه بر این شما می توانید این طرح کت مجلسی را با کفش چرم مشکی درخشان و براق بپوشید همچنین بهتر است طرح کمربند را به گونه ای انتخاب نمایید که با طرح کفش هایتان مطابقت داشته باشد همچنین می توانید کت را با اکسسوری هایی نظیر ساعت مچی و دکمه سرآستین و … ست نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

کت اسموکینگ اغلب به رنگ مشکی است ولی شما می توانید از کت با رنگ هایی نظیر سرمه ای و خاکستری و زرشکی و … نیز در پوشش خود استفاده نمایید.

اگر شما تمایل دارید از پاپیون استفاده نمایید بهتر است پاپیون مدل پروانه ای را انتخاب نمایید زیرا این طرح پاپیون کلاسیک تر می باشد. با پوشیدن یک جلیقه مردانه نیز می توانید تغییراتی مثبت را در استایل خود ایجاد نمایید همچنین اندازه قد جلیقه باید به اندازه ای باشد که کمربند دیده نشود.

در صورت تمایل می توانید کت و شلوار را از بین طرح های ست انتخاب نمایید همچنین اگر از کت تک در پوشش خود استفاده می کنید باید طرح و رنگ شلوار را به گونه ای انتخاب نمایید که با جنس یقه کت همخوانی داشته باشد تا ظاهر شما به هم نریزد.

مدل کت مجلسی اسموکینگکت مردانه اسموکینگ کت مردانه مجلسی اسموکینگ مدل کت شلوار اسموکینگ کت زرشکی اسموکینگ کت مجلسی مردانه کت آبی تیره مردانه مدل کت اسموکینگ با رنگ تیره مدل کت و شلوار سبز اسموکینگمدل کت و شلوار طرح دار اسموکینگمدل کت سورمه ای اسموکینگمدل کت و شلوار شیک اسموکینگمدل کت سفید اسموکینگطرح کت اسموکینگ با رنگ تیرهمدل کت اسموکینگ آبی روشنمدل کت مجلسی اسموکینگمدل کت اسموکینگ

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های کت اسموگینگ آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *