دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل شلوار بگ جدید و شیک و ست های زیبا برای شلوارهای بگ

  • ندا خوشرو
  • ۵ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل شلوار بگ زنانه و دخترانه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید شلواری با تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل شلوار بگ امروزه به یکی از پرطرفدارترین طرح های شلوار تبدیل شده است و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت و خاص داشته باشید بهتر است از این طرح شلوار در پوشش تان استفاده نمایید.

مدل شلوار بگ با طرح و رنگ های متنوع

شلوار بگ در انواع طرح های پارچه ای و جین موجود می باشد که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی و سبک پوشش شما بستگی دارد. در ادامه طرح هایی از شلوار بگ را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

شلوار بگ رنگ تیره

طرح های شلوار بگ زنانه و دخترانه

شلوار بگ از انواع شلوارهایی است که سر تا سر گشاد می باشد و اغلب در قسمت کمر و گاهی اوقات دور مچ آن از کش استفاده می شود و این طرح شلوار برای خانم های خوش استایل و خانم ها با فرم اندام لاغر انتخابی مناسب می باشد.

توجه داشته باشید که شلوار بگ مانند شلوار مام فیت و  شلوار مام استایل دارای طرحی متفاوت است و اگر شما تمایل دارید استایلی خاص برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید بهتر است از این شلوار در پوشش تان استفاده نمایید.

اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که به دنبال استایلی راحت و غیر رسمی می باشید بهتر است از شلوار بگ در پوشش تان استفاده نمایید همچنین در انتخاب انتخاب رنگ شلوار باید دقت لازم را داشته باشید تا با پوشیدن شلوار فرم اندامی مناسب پیدا کنید. شلوار بگ در انواع رنگ های تیره و روشن و خنثی موجود می باشد که شلوارها با رنگ سفید و طوسی و شتری و شیری و مشکی و قهوه ای جزء انتخاب های مناسب هستند.

شلوار طوسی بگ طرح شلوار بگ مدل شلوار بگ شیک مدل شلوار بگ پارچه ای مدل شلوار بگ خاص شلوار بگ طوسی مدل شلوار بگ پارچه ای شلوار زرشکی بگ شلوار بگ جین   طرح شلوار بگ طرح شلوار بگ شلوار بگ شیک و جدید شلوار بگ رنگ تیره مدل شلوار بگ جدید شلوار بگ رنگ تیره طرح شلوار بگ ساده مدل شلوار بگ خاص شلوار بگ پارچه ای مدل شلوار سفید بگ

  •  آرون گروپس

از شلوار بگ می توانید برای حضور در مهمانی ها و دورهمی و مکان های عمومی استفاده نمایید که در صورت پوشیدن این طرح شلوار باید آن را بدرستی در پوشش خود ست نمایید.

اگر شما تمایل دارید استایلی اسپرت داشته باشید بهتر است از شلوار جین بگ در پوشش تان استفاده نمایید همچنین می توانید این طرح شلوار را در پوشش خود با کفش های پاشنه بلند و کتانی یا کفش های بدون پاشنه ست نمایید و اگر تمایل دارید تیپی متفاوت داشته باشید می توانید شلوار بگ را با نیم تنه بپوشید.

امروزه اغلب خانم های جوان تمایل دارند استایلی مینیمال داشته باشند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است شلوار بگ را با پیراهن و تاپ و بلوزی مناسب ست نمایید.

شلوار بگ به دلیل اینکه گشاد می باشد بهتر است با مانتوی کوتاه و جلو باز ست شود همچنین مانتوی کتی اگر با شلوار بگ پوشیده شود استایل شما جذاب و متفاوت تر به نظر می رسد همچنین از پوشیدن مانتوی خیلی گشاد و بلند با شلوار بگ خودداری نمایید زیرا فرم اندام تان نامطلوب به نظر می رسد.

طرح های شلوار بگ شلوار اسپرت بگ شلوار زنانه پارچه ای شلوار بگ نارنجی شلوار جین بگ شلوار پارچه ای شیک بگ شلوار بگ زنانه شلوار بگ براق مدل شلوار بگ اسپرت شلوار بگ دخترانه شلوار بگ شیک مدل شلوار بگ سفید مدل شلوار بگ شیک شلوار بگ زرد مدل شلوار بگ زنانه سبز شلوار بگ طوسی شلوار جین بگ مدل شلوار بگ زیبا و جدید مدل شلوار جین بگ

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع طرح های شلوار بگ جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه تان همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *