دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

طراحی ناخن اداری با طرح های رسمی و شیک

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب ایده هایی برای طراحی ناخن اداری زنانه و دخترانه را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دیزاینی متفاوت و در عین حال ساده را روی سطح ناخن های خود ایجاد نمایید.

اغلب خانم ها تصور می کنند نباید برای حضور در محیط کار خود با ناخن های دیزاین شده حضور پیدا کنند در صورتی که این تصور نادرست می باشد و هر خانمی می تواند از مدل های طراحی ناخن اداری الگوبرداری نماید و دیزاینی متفاوت را برای ناخن هایش داشته باشد.

طراحی ناخن اداری به کمک روش های ساده و بی نظیر

دیزاین ناخن ها به کمک طرح ناخن مناسب باعث می شود تا تغییرات مثبتی در استایل خانم ها ایجاد شود از این رو بهتر است ناخن های شما همواره دیزاینی خاص و جذاب داشته باشند تا تغییرات مثبتی در ظاهر و استایل تان ایجاد شود. در ادامه تصاویری از انواع مدل های طرح ناخن اداری را پیش رو خواهید داشت.

دیزاین ناخن اداری

دیزاین ناخن اداری زنانه و دخترانه

دیزاین های زیادی برای طراحی ناخن ها وجود دارند که انتخاب هر یک از آن ها به سلیقه شخصی و موقعیت اجتماعی شما بستگی دارد. اگر شما شاغل هستید و در محیطی اداری و رسمی مشغول به کار می باشید بهتر است دیزاین ناخن هایتان را از بین طرح های ساده انتخاب نمایید.

برای دیزاین ناخن اداری می توانید لاک تک رنگی را روی سطح ناخن هایتان بزنید سپس روی یک یا دو تا از ناخن هایتان طرحی ساده را طراحی نمایید. ناخن هایتان را نباید بیش از حد بلند کنید زیرا با ناخن بلند نمی توان فعالیت های روزمره را به راحتی انجام داد همچنین اگر ناخن هایی کوتاه دارید بهتر است از مدل دیزاین ناخن کوتاه برای طراحی ناخن هایتان استفاده کنید.

برای دیزاین ناخن های اداری هرگز از نگین های تزیین کننده استفاده نکنید همچنین طرح های پیچیده و شلوغ را روی سطح ناخن هایتان ایجاد نکنید زیرا برای حضور در مکان اداری باید استایلی ساده و آراسته داشته باشید.

دیزاین ناخن اداری مدل طراحی ناخن اداری   آموزش دیزاین ناخن اداری   دیزاین ناخن اداری زیبا دیزاین ناخن زیبا و اداری طرح لاک ناخن اداری دیزاین ناخن شیک اداری دیزاین ناخن اداری زیبا دیزاین ناخن اداری با دو رنگ لاک طراحی ناخن ساده اداری

  •  آرون گروپس

انتخاب رنگی مناسب برای لاک ناخن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ لاک ناخن را با توجه به طرح دیزاین مورد نظر و رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید. برای حضور در محیط اداری هرگز از لاک با رنگ جیغ نظیر قرمز و سبز و … استفاده نکنید. لاک های رنگ خنثی برای داشتن دیزاینی ساده و اداری انتخابی مناسب می باشند همچنین این رنگ ها را می توانید به راحتی با سایر رنگ ها ست نمایید.

اگر تمایل دارید از چند رنگ مختلف لاک ناخن برای دیزاین ناخن هایتان استفاده نمایید بهتر است رنگ ها را به گونه ای انتخاب نمایید که با یکدیگر مطابقت و همخوانی داشته باشند همچنین می توانید ناخن هایتان را به کمک چند رنگ لاک مختلف و به صورت خیلی ساده دیزاین کنید.

برای ایجاد اشکال و خطوط ساده روی سطح ناخن هایتان می توانید از چسب نواری و قلم مو مخصوص دیزاین ناخن و … استفاده نمایید که این مدل دیزاین برای خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف انتخابی مناسب می باشند.

طراحی ناخن اداری زیبا و جذاب طراحی شیک ناخن اداری دیزاین ناخن زیبا و اداری مدلهای طراحی ناخن اداری دیزاین ناخن دخترانه اداری طراحی ناخن اداری ساده طراحی ناخن اداری مخصوص خانم ها طرح لاک ناخن اداری دیزاین ساده ناخن اداری دیزاین ناخن برای مکان های اداری دیزاین ناخن اداری و خاص طراحی ناخن اداری با دو رنگ لاک مدل های طرح ناخن اداری طراحی زیبا ناخن اداری

در این بخش از آرایش ناخن مجله آرگا با انواع طرح لاک ناخن اداری آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *