دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ست کت تک سورمه ای برای آقایان و پسران جوان

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب ست کت تک سورمه ای مخصوص آقایان با سلیقه های مختلف را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید استایلی متفاوت برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید.

اغلب آقایان در پوشش خود از کت سورمه ای رنگ استفاده می کنند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است با اصول ست کت تک سورمه ای آشنا باشید تا بتوانید تغییرات مثبتی را در تیپ خود ایجاد کنید.

مدل های ست کت تک سورمه ای

کت سورمه ای در انواع طرح های رسمی و اسپرت موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سبک پوشش و سلیقه شخصی تان از بین آن ها کت با تن پوش مناسبی را انتخاب کنید. در مطالب قبلی ست کت طوسی و ست کت قهوه ای و ست کت با تیشرت را مشاهده کردید در ادامه با نحوه ست کت سورمه ای آشنا خواهید شد.

ست کت سورمه ای

ایده هایی برای ست کت سورمه ای مخصوص آقایان شیک پوش

کت و پیراهن از مهم ترین پوشش ها برای آقایان به شمار می روند و اگر شما تمایل دارید در پوشش خود از کت سورمه ای استفاده کنید بهتر است این رنگ کت را با پیراهنی رنگ روشن ست نمایید همچنین کت سورمه ای به راحتی با پیراهن سفید یا آبی روشن ست می شود.

 اگر تمایل دارید استایلی ساده داشته باشید بهتر است از پوشیدن پیراهن ها با طرح شلوغ همراه با کت سورمه ای در پوشش تان خودداری نمایید زیرا این مدل پیراهن ها باعث می شوند تا استایل شما نامطلوب به نظر برسد.

اگر کت اسپرتی را برای پوشیدن انتخاب کرده اید و تمایل دارید استایلی اسپرت و امروزی داشته باشید بهتر است از تیشرتی ساده در پوشش خود استفاده نمایید. تیشرت با رنگ های خنثی و روشن به راحتی با کت سورمه ای ست می شود. توجه داشته باشید که تیشرتی که برای پوشیدن انتخاب می کنید بهتر است یقه دار باشد و علاوه بر این یقه آن شل و آویزان نباشد.

مدل های ست کت تک سورمه ای کت سورمه ای مدل کت تک سورمه ای مخصوص آقایان کت تک سورمه ای پسرانه ست کت تک سورمه ای با کراوات قرمز مدل کت تک سورمه ای ست کت سورمه ای با شلوار کرم ست کت سورمه ای با پیراهن رنگ روشن ست کت مردانه سورمه ای

  •  آرون گروپس

در فصول سرد سال می توانید کت را به همراه پولیور بپوشید که در این صورت ست کردن پولیور با کت کمی دشوارتر است. توجه داشته باشید پولیوری که برای پوشیدن انتخاب می کنید بهتر است دارای بافت ریز و نازک باشد تا کت را بتوانید به راحتی از روی پولیور بپوشید و علاوه بر این کت ایست حجیم و پف داری نداشته باشد. رنگ پولیور را از بین رنگ های تیره انتخاب نمایید همچنین رنگ پولیور نباید به رنگ کت نزدیک باشد.

کت تک با رنگ سورمه ای را می توانید با انواع شلوارهای ساده و اسپرت و جین بپوشید همچنین اگر استایلی اسپرت دارید بهتر است از کفش اسپرت در پوشش خود استفاده کنید کفش های کالج و نیمه رسمی نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

اگر به مهمانی رسمی دعوت شده اید می توانید کت سورمه ای را با اکسسوری هایی نظیر کراوات و دکمه سردست یا پایپون بوشید که این اکسسوری ها باعث می شوند تا استایل شما رسمی تر به نظر برسد.

 ست کت تک سورمه ای با تیشرت ست کت تک سورمه ای با پیراهن آبی روشن ست کت تک سورمه ای با شلوار کت تک سورمه ای با شلوار جین ست کت تک سورمه ای با تیشرت سفید کت سورمه ای اسپرت ست کت تک سورمه ای

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع ایده ها برای ست کردن کت سورمه ای با سایر لباس ها و اکسسوری ها آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *