دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل پرده های ساده و شیک پذیرایی ۲۰۲۱

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

پرده ها در گذشته نقش مهمی نداشتند و از آنها فقط برای و جلوگیری از خروج گرما و سرما و ورود آفتاب به خانه استفاده میشد اما حالا پرده پذیرایی، پرده اتاق خواب و پرده آشپزخانه به بخش مهمی از دکوراسیون داخلی منزل تبدیل شده اند. به مرور زمان افراد متوجه تاثیر زیادی که پرده  روی دکوراسیون فضا دارد، شدند و حالا یکی از مهم ترین سوالاتی که ذهن آنها را به خود مشغول میکند این است که ” چه پرده ای مناسب پذیرایی خانه من است؟ “

سالن پذیرایی مهم ترین بخش هر خانه ای است زیرا نه تنها اعضای خانواده در اتاق نشیمن دور یکدیگر جمع می شوند و حتی وعده های غذایی را در آن صرف میکنند، بلکه مهمان ها هم به محض ورود در سالن پذیرایی می نشینند، بنابراین دکوراسیون سالن پذیرایی از دیگر فضاهای منزل بسیار مهم تر است. شاید در گذشته پرده پذیرایی فقط مکمل سایر اکسسوری ها بود اما امروزه به عنوان یکی از فاکتورهای کلیدی دکوراسیون اتاق نشیمن به حساب می آید. با گسترش دکوراسیون سبک مدرن، خرید و نصب پرده های سادهو شیک پذیرایی نیز بسیار رواج یافته است. اگر شما هم به دنبال خرید مدل پرده های ساده و شیک برای پذیرایی خود هستید، پیشنهاد میکنیم که تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

مدل پرده های ساده و شیک پذیرایی 2021

تغییر دکوراسیون با انتخاب مدل پرده های ساده پذیرایی

از قدیم الایام رسم بر این بوده که پرده پذیرایی را بسیار سنگین و مجلل انتخاب میکردند و هنوز هم درصدی از افراد این کار را میکنند اما سلیقه جامعه امروزی به سمت دکوراسیون مدرن میرود. دکوراسیون مدرن ۲ اصل مهم و اساسی دارد: سادگی و خلوت بودن فضا.

اگر به دنبال ایجاد دکوری مدرن و جدید در اتاق نشیمن خود هستید، می توانید اولین قدم خود را با انتخاب پرده های ساده و شیک پذیرایی برای رسیدن به این هدف بردارید. برخی از افراد تصور میکنند که مدل پرده های ساده هیچ تاثیر مثبتی روی طراحی داخلی پذیرایی نمی گذارند، اما این مسئله کاملا برعکس است، اگر مدل، طرح و رنگ پرده پذیرایی درست و متناسب با سایر وسایل سالن پذیرایی انتخاب شود، تغییر شگرفی در زیبایی اتاق خواهد داشت.

چند ایده خلاقانه برای تاثیرگذاری بیشتر پرده های ساده پذیرایی

  • مکمل کاغذ دیواری: اگر دیوارهای شما با کاغذ دیواری های طرح دار و شلوغ پوشیده شده، توصیه میکنیم که حتما از مدل پرده ساده برای پذیرایی خود استفاده کنید، زیرا اگر پرده پذیرایی هم طرح دار باشد، فضا بسیار شلوغ شده و پس از مدتی دکوراسیون برای شما خسته کننده خواهد شد.
  • ست کردن با رنگ دیوار: یکی از بهترین ایده های تغییر دکوراسیون این است که رنگ پرده پذیرایی را با رنگ دیوار یا کاغذ دیواری ست کنید. شما می توانید با توجه به سلیقه و علاقه خود پرده را دقیقا هم رنگ با دیوار و یا اینکه چند درجه پر رنگ یا کم رنگ تر از آن خریداری کنید. با این روش می توانید با هزینه ای کم، چندین برابر به جلوه پرده ساده پذیرایی خود بیفزایید.
  • ست کردن رنگ پرده با مبلمان: از آنجایی که مبل جزء وسایل بزرگ پذیرایی است، جلوه زیادی دارند و ست کردن رنگ پرده باعث جلوه بیشتر پرده ساده خواهند شد. شما می توانید پرده ساده پذیرایی را با طرح و رنگ مبلمان خود ست کنید، به طوری که یا مبل یا پرده، ساده و دیگری طرح دار باشند. تفاوت طرح این دو نه تنها هارمونی زیبایی در پذیرایی به وجود می آورد بلکه باعث بزرگ نشان دادن متراژ اتاق نشیمن نیز می شود. از طرفی می توانید رنگ پرده ساده را با رنگ مبل و کوسن ها ست کنید.
  • ست کردن با فرش: معمولا ما ایرانیان دوست داریم که فرش هایی با طرح های شلوغ و گل دار روی کف خانه خود پهن کنیم. پرده های ساده و شیک پذیرایی، بهترین انتخاب برای ترکیب با فرش های طرح دار هستند. برای زیبایی و جذابیت بیشتر، می توانید رنگ پرده ساده را مطابق با بیشترین رنگی که در قرش به کارر فته است، انتخاب کنید.

بهترین مدل پرده های ساده و شبک پذیرایی

پرده های ساده حریر

پارچه حریر به دلیل جنس نازک و لطیفی که دارد، همیشه محبوب بوده و هرگز از مد نمی افتد. پرده های ساده حریر برای پذیرایی و اتاق خواب بسیار ایده ال هستند و در عین حال که ظاهر بسیار ساده ای دارند، بسیار شیک و زیبا نیز هستند. حریر تنوع رنگ بالایی داشته و می توان مطابق با رنگ سایر وسایل، بهترین رنگ را انتخاب کرد.

پرده کرکره ای

سال های زیادی است که کرکره ها به عنوان یک پوشش برای پنجره ها استفاده می شوند اما تا چند سال پیش از آنها فقط برای شرکت ها و ادارات استفاده میشد اما به مرور زمان با پیشرفت صنعت پرده سازی، مدل های متنوعی از پرده های کرکره ای وارد بازار شد و به این ترتیب آنها جای خود را به اتاق خواب و حتی پذیرایی نیز باز کردند. کرکره شید، رومن و شیدرول از بهترین ایده ها برای پرده های ساده و شیک پذیرایی میباشند.

پرده زبرا

مدل پردهای زبرا یک مدل پرده مدرن است که برای پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه بسیار مناسب میباشد. ظاهر و عملکرد پرده زبرا مشابه کرکره است اما طرح آن از لایه های افقی و موازی تور و پارچه تشکیل شده است. پرده زبرا به دلیل ویژگی هایی مانند ظاهر منحصر به فرد، حفاظت از حریم خصوصی، نصب آسان، ایجاد فضایی سایه و روشن، کنترل نور و تنوع در طرح و رنگ، به عنوان یکی از بهترین گزینه های پرده های ساده و شیک پذیرایی به شمار می رود.

پرده پانچ

یکی دیگر از انواع مدل پردهای ساده پذیرایی، پرده پانچ میباشد که این روزها غوغایی به پا کرده است. یکی از روش های بلند به نظر رسیدن سقف پذیرایی، استفاده از پرده هایی با طول بلند است که پرده پانچی، این ویژگی مهم را دارد. ارتفاع این پرده معمولا از سقف تا کف است و نحوه ایستادن آن بسیار شیک میباشد و به جلوه و شکوه سالن پذیرایی می افزاید. پرده پانچ معمولا ۸ حلقه دارد که میله پرده از داخل آنها عبور کرده و به همین خاطر این مدل پرده نصب بسیار آسانی دارد.

مدل پرده های ساده و شیک پذیرایی 2021

خرید پرده های ساده و شیک پذیرایی از سایت سبک مدرن

پرده های ساده یکی از بهترین انتخاب ها برای پرده پذیرایی میباشند زیرا در عین سادگی که دارند، بسیار زیبا و شیک هستند و در اغلب اوقات سالن پذیرایی را بزرگتر از اندازه واقعی آن نشان میدهند. کافیست با مدل های پرده ساده و روش هایی که در این مقاله معرفی کردیم، با هزینه ای مقرون به صرفه، دکوراسیون رویایی خود را در اتاق نشیمن پیاده سازی کنید. سایت سبک مدرن، بهترین وب سایت برای خرید انواع مدل پرده است. کافیست به آدرس (https://sabkemodern.com/) مراجعه کنید، قطعا از مشاهده مدل های پرده های ساده و شیک پذیرایی سبک مدرن و قیمت های ارزان آنها شگفت زده خواهید شد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *