دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رازهای شیک پوشی خانم ها در مکان های مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۲ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب اصول شیک پوشی خانم ها در رده سنی مختلف را مورد بررسی قرار خواهیم داد که امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات لازم را در این زمینه بدست بیاورید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

همه خانم ها تمایل دارند خوش تیپ و خوش استایل باشند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است با رازهای شیک پوشی خانم ها آشنا باشید تا بتوانید تغییرات مثبتی را در استایل خود ایجاد نمایید و علاوه بر این در انتخاب طرح و رنگ لباس هایتان حساسیت لازم را به خرج بدهید.

رازهای شیک پوشی خانم های امروزی

برای اینکه خوش تیپ تر به نظر برسید بهتر است حتی از کوچک ترین نکات و جزئیات در ظاهرتان غافل نشوید و علاوه بر این همیشه مرتب و آراسته باشید. در ادامه اصول شیک پوشی خانم های امروزی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

رازهای شیک پوشی خانم ها

اصول شیک پوشی مخصوص خانم ها در رده سنی مختلف

شیک پوش بودن کار سختی نیست کافی است شما بدانید از چه نوع لباسی باید در پوشش تان استفاده نمایید و علاوه بر این مدل آرایش موها و صورت تان را چگونه انجام بدهید. رازهای شیک پوشی خانم ها عبارتند از :

۱.ابروهایتان و صورت تان را اصلاح نمایید.

یکی از مهم ترین کارها برای شیک پوشی خانم ها اصلاح موهای زائد می باشد و اگر موهای زائد صورت شما زیاد می باشد بهتر است صورت تان را اصلاح نمایید. اگر شما اهل میکاپ کردن صورت تان نمی باشید بهتر است بدانید که همیشه باید ابرو و صورت تان را اصلاح نمایید.

۲. تمیز بودن

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

یکی از مهم ترین اصول شیک پوشی برای خانم ها تمیز بودن و رعایت بهداشت فردی می باشد و بهتر است شما بدانید که هر چقدر هم لباس برند بپوشید ولی اگر تمیز نباشید آراسته و شیک پوش به نظر نخواهید رسید. هر زمان که عرق می کنید باید دوش بگیرید و از ضد عرق استفاده نمایید همچنین در صورت چرب بودن موها هر روز یا یک روز در میان آن ها را بشویید و روزی دو بار مسواک بزنید تا دندان هایتان سفید و تمیز به نظر برسند.

نحوه شیک پوش بودن خانم ها

۳. خوشبو باشید.

یکی دیگر از اصول شیک پوشی خوشبو بودن است و بهتر است شما همیشه از عطر های زنانه ملایم استفاده نمایید. بهترین عطر برای خانم های شیک پوش عطرهای گل یاس و رز و عنبر می باشند.

۴. مرتب باشید.

یکی دیگر از نکاتی که باعث شیک پوشی خانم ها می شود مرتب بودن آن ها است بنابراین بهتر است شما همیشه موهایتان را شانه بزنید و علاوه بر این به موهایتان فرم و حالت زیبایی را بدهید سپس آن ها را از زیر شال یا روسری بیرون آورید همچنین می توانید موهایتان را به کمک مدل بافت مو دائمی یا موقتی ببافید.

۵.به نحوه ایستادن و نشستن و راه رفتن تان دقت زیادی داشته باشید. 

نشستن و ایستادن به روشی صحیح یکی از ویژگی های بارز خانم های خوش تیپ می باشد و اگر شما تمایل دارید لاغر و خوش اندام به نظر برسید بهتر است صاف بایستید و هرگز قوز نکنید علاوه بر این بهتر است شل و کج راه نروید زیرا باعث می شود تا دیگران دید بدی نسبت به شما پیدا کنند.

اصول شیک پوشی برای خانم ها

۶. بیش از اندازه آرایش نکنید.

یک خانم های شیک پوش و باهوش هرگز زیبایی طبیعی چهره خود را با داشتن میکاپ زیاد از بین نمی برد و همیشه به اندازه آرایش می کند بنابراین اگر شما تمایل دارید جزء خانم های جذاب باشید بهتر است برای یکدست کردن پوست صورت تان از کانسیلر یا کرم پودر استفاده نمایید همچنین خط چشم را بهتر است ساده بکشید و علاوه بر این از ریمل به اندازه کم استفاده نمایید. استفاده از سایه با رنگ های ملایم و خنثی نیز باعث می شود تا شما ظاهری آراسته تر پیدا کنید همچنین بهتر است برای آرایش لب هایتان نیز از رژلب های ملایم استفاده نمایید.

۷. موهایتان را صاف نمایید.

اگر شما تمایل دارید شیک پوش تر به نظر برسید بهتر است موهایی صاف و زیبا داشته باشید. برای صاف کردن موها می توانید اتوی مو و … استفاده کنید.

اصول شیک پوشی برای خانم ها

۸. به دیزاین ناخن هایتان دقت داشته باشید.

برای اینکه شیک پوش به نظر برسید بهتر است همیشه ناخن هایتان را مانیکور کنید و آن ها را لاک بزنید همچنین می توانید رنگ لاک را با رنگ لباس ها و اکسسوری هایتان ست نمایید.

رازهای شیک پوشی خانم ها

۹. کفش هایتان را همیشه براق و تمیز نگه دارید.

کفش ها بخش مهمی از استایل به شمار می روند بنابراین بهتر است شما همیشه کفش هایی براق و تمیز داشته باشید تا شیک پوش به نظر برسید.

۱۰. در استفاده از اکسسوری ها متعادل باشید.

همیشه سعی کنید دست کم از یک اکسسوری نظیر گردنبند و گوشواره یا انگشتر استفاده نمایید. استفاده از گردنبندی بلند در شیک پوشی خانم ها تاثیر زیادی دارد و بهتر است بدانید هرگز نباید از اکسسوری ها به مقدار زیادی استفاده کنید زیرا تیپ شما خراب به نظر می رسد و باعث شلوغ شدن جلوه ظاهری تان می شود.

رازهایی برای شیک پوشی

۱۱. از خانم های خوش تیپ ایده بگیرید.

بهتر است از استایل افراد خوش تیپ ایده بگیرید و طرح و رنگ لباس هایتان را با توجه به طرح و رنگ لباس های آن ها انتخاب کنید همچنین اگر تمایل دارید آراسته به نظر رسید بهتر است لباس هایتان را با توجه به موقعیت اجتماعی خود انتخاب نمایید. در مهمانی های رسمی لباس رسمی بپوشید همچنین برای حضور در مهمانی های دوستانه و تولد بهتر است تیپ غیر رسمی داشته باشید.

۱۲. لباس هایتان را با توجه به فرم اندام تان انتخاب کنید.

قبل از انتخاب طرح و رنگ لباس هایتان بهتر است به فرم اندام خود توجه داشته باشید و لباسی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که با فرم اندام تان مطابقت داشته باشد.

۱۳. رنگ های جدید را در استایل تان امتحان کنید.

اغلب افراد همیشه در استایل خود از یک سری از رنگ های خاص تیره و خنثی یا روشن استفاده می کنند که این کار اشتباه است و بهتر است شما برای ایجاد تنوع در استایل تان رنگ های جدید را نیز امتحان کنید. رنگ لباس را بهتر است با توجه به فرم اندام خود انتخاب نمایید. اگر لاغر هستید بهتر است از رنگ های روشن و خنثی در پوشش تان استفاده نمایید و اگر فرم اندامی چاق دارید بهتر است لباس هایتان را از بین رنگ های تیره انتخاب نمایید خانم ها با فرم اندام متناسب در انتخاب رنگ لباس های خود محدودیت زیادی ندارند.

اصول شیک پوشی

۱۴. داشتن استایلی ساده

سادگی مهم ترین راز شیک پوشی می باشد و هر چقدر لباس های شما ساده و شیک باشند استایل تان آراسته تر به نظر می رسد همچنین به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که اغلب افراد مشهور و سلبریتی ها در پوشش خود از لباس ها و اکسسوری های ساده استفاده می کنند.

۱۵. انتخاب لباس ها با توجه به سن

بهتر است طرح و رنگ لباس هایتان را با توجه به سن و سال تان انتخاب نمایید تا ظاهرتان جذاب تر از همیشه برای حضور در مکان های مختلف به نظر برسد.

رازهای شیک پوشی خانم ها جذاب و زیبا

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با رازهای شیک پوشی خانم ها آشنا شدید که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *