دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

طرز تهیه بستنی کره بادام زمینی فوق العاده خوشمزه

  • محدثه خاکشور
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

بستنی کره بادام زمینی از بستنی های خوشمزه ای است که طعم منحصر به فرد آن بی نظیر می باشد. با وجود این همه فوق العاده بودن، طرز تهیه بستنی کره بادام زمینی بسیار آسان است که در این مطلب شما را با دو روش تهیه آن آشنا می سازیم.

در روزهای داغ و سوزان تابستان، تنها نوشیدنی ها و خوراکی های خنک می توانند به داد شما برسند. و اما بستنی ها که اصلی ترین و شاخص ترین دسرها چه از لحاظ طعم و مزه و چه از نظر خنک بودن و خنک کردن به شمار می روند. بستنی ها همه خوشمزه هستند، اما باید یکی را که از باقی به سلیقه شما و دوستان و خانواده تان بهتر است را انتخاب کنید. طرز تهیه بستنی کره بادام زمینی را به عنوان یک پیشنهاد از آرگا بپذیرید.

آشنایی با طرز تهیه بستنی کره بادام زمینی به دو شیوه

بستنی ها همچون بستنی نوتلا، بستنی شکلاتی و … می توانند به عنوان دسرهایی خوشمزه و محبوب سرو شوند و توانایی همراه ساختن هر ذائقه و سلیقه ای را با خود اعم از پیر و جوان و کودک را دارند. در واقع با آماده سازی یک بستنی خوش طعم در منزل به آسانی می توانید همه ی افراد خانواده و یا دوستان و مهمانان خود را در مهمانی شگفت زده و همراه سازید.

مواد لازم

  • موز
  • کره بادام زمینی

 آموزش طرز تهیه بستنی کره بادام زمینی

در این روش بستنی از کره بادام زمینی و موز استفاده می شود. این بستنی رژیمی بوده و می تواند انتخاب خوبی برای افراد دارای رژیم به شمار رود. کره بادام زمینی دارای غلظتی بالا بوده و به شکل خامه و مزه ای شبیه بادام بو داده گرم و تازه می باشد.

در اولین مرحله پوست موزها را جدا کرده و سپس آن را درون یک کاسه خرد نمایید.

آشنایی با طرز تهیه بستنی کره بادام زمینی به دو روش آسان

  •  آرون گروپس

موزهای خرد شده را برای ۳ – ۴ ساعت داخل فریزر یخچال قرار دهید.

آموزش روش تهیه بستنی کره بادام زمینی با دو روش

در مرحله بعدی طرز تهیه بستنی کره بادام زمینی باید موزها را درون مخلوط کن ریخته و زمان دهید تا به خوبی ترکیب و یکنواخت گردد.

آموزش شیوه تهیه بستنی کره بادام زمینی

پس از کمی مخلوط کن(میکسر) خود را خاموش نمایید تا با استفاده از قاشق آن را به هم زده و یکدست کنید.

آشنایی با طرز تهیه بستنی کره بادام زمینی

سپس دوباره مخلوط کن را روشن کرده و بگذارید تا موزها به طور کامل ترکیب شوند.

آموزش روش تهیه بستنی کره بادام زمینی

در نهایت ۱ قاشق غذاخوری کره بادام زمینی به این ترکیب بیفزایید و دومرتبه آن را ترکیب نمایید.

آشنایی با طرز تهیه بستنی کره بادام زمینی و موز و کره بادام زمینی و شکلات

اموزش شیوه ی تهیه بستنی کره بادام زمینی دوست داشتنی

به همین سادگی بستنی موز و کره بادام زمینی خوشمزه شما آماده است.

آموزش شیوه تهیه بستنی کره بادام زمینی

این روش نیز بسیار آسان است که طعم به دست آمده بسیار عالی می باشد. می تواند به عنوان دسری فوق العاده جهت میزبانی از سوی شما انتخاب شود.

مواد لازم

  • شکلات ذوب شده ۴۰۰ گرم
  •  کره بادام زمینی ۲۰۰ گرم
  •  بادام زمینی ریز شده ۴۰۰ گرم
  • خامه غلیظ شده یک و نیم پیمانه
  • یک چهارم پیمانه پودر کاکائو
  • یک دوم پیمانه شیر عسلی
  • یک پیمانه دلسه دلچ
  • خامه هم زده شده ۲۰۰ میلی لیتر

 آموزش دوم تهیه بستنی کره بادام زمینی

ابتدا درون ظرفی گود شیر عسلی و خامه را با یکدیگر ترکیب نمایید. آنها را به هم بزنید تا یکنواخت شده و حسابی کف کند. می توانید برای این کار از همزن برقی بهره ببرید.

سپس پودر کاکائو را به این ترکیب اضافه کرده و ترکیب نمایید. قطعه های بادام زمینی ریز شده و دلسه دلچه را نیز اضافه کنید و مجددا به هم بزنید.

حالا یک دوم از این ترکیب را داخل قالب بستنی مورد نظر بریزید و مابقی سس دلسه دلچه را بر روی ترکیب بریزید و در پایان بقیه مواد بستنی را بیفزایید.

قالب بستنی را برای ۲ – ۳ ساعت داخل یخچال بگذارید تا به خوبی سفت شده، شکل بگیرد.

بعد کناره های کاسه های شیرینی را داخل شکلات ذوب شده فرو کنید و بر روی آنها بادام زمینی ریز شده بریزید. این کاسه ها را برای زمانی حدودا ۲۰ دقیقه ای در یخچال بگذارید تا شکلات آنها سفت شده، شکل بگیرد.

حالا در این مرحله کره بادام زمینی را بر روی بستنی ریخته و بعد خامه غلیظ شده (۲۰۰ میلی لیتر) را بیفزایید. در نهایت هم بادام زمینی های ریز شده را اضافه نمایید.

در آخرین مرحله طرز تهیه بستنی کره بادام زمینی باید کاسه های شیرینی را از یخچال بیرون بیاورید. به وسیله ی اسکوپ مقداری بستنی از مواد بردارید و درون آنها قرار دهید. بستنی را تزیین کرده و میل کنید.

طرز آماده سازی بستنی کره بادام زمینی با طعمی متفاوت

به جای خرید بستنی های آماده موجود در بازار می توانید به ساده ترین و با هزینه ای کمتر، بستنی ای با طعم عالی را در منزل تهیه نمایید. البته در مورد وسایل آن نیز باید اضافه کنیم که وسایل و امکانات خاص نیز نیاز نمی باشد. اما کره بادام زمینی که می توانید خودتان آن را نیز در منزل تهیه نمایید و یا خریداری کرده و با ترکیب آن با دیگر مواد، به بهترین شکل ممکن بستنی هایی خوش طعم تهیه نمایید. ضمن اینکه برای تهیه انواع بستنی می توانید کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *