دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۳ نکته تا خرید آنلاین گردنبند طلا، روبی همراه شماست!

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

انتخاب و خرید گردنبند هم مانند دیگر انواع زیورآلات نیازمند توجه و البته اطلاعات کافی در این باره است. گردنبند بعد از انگشتر و دستبند طلا از پرکاربردترین و محبوب‌ترین انواع زیورآلات طلاست که می‌توان آن را به صورت حضوری از فروشگاه‌های طلافروشی و به صورت آنلاین از گالری‌های اینترنتی خریداری کرد؛ اما پیش از هرگونه اقدامی برای خرید گردنبند طلا باید به قوانین و فاکتورهای اساسی در خرید این نوع اکسسوری توجه کنید.

3 نکته تا خرید آنلاین گردنبند طلا، روبی همراه شماست!

اگر می‌خواهید با استفاده از گردنبند طلا استایل متفاوتی ایجاد کنید و یا از آن به عنوان کامل‌کننده تیپ و استایل شخصی خود کمک بگیرید باید به قوانین مربوط به نحوه انتخاب و ست کردن آن توجه داشته باشید؛ اما این قوانین دقیقاً در مورد چیست؟ ما در این مقاله قرار است در مورد استانداردهای انتخاب و خرید گردنبند صحبت کنیم. سایز مناسب، شکل و نوع طراحی، جنس گردنبند و تناسب آن‌ با فرم بدن و صورت شما از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب بهترین گردنبند هستند. در این مقاله سعی ما بر این است که این چند فاکتور اساسی برای خرید گردنبند را به شما یادآوری کنیم!

3 نکته تا خرید آنلاین گردنبند طلا، روبی همراه شماست!

ابتدا به چند سؤال زیر پاسخ دهید:

  • چه سبک طراحی و مدلی را برای خرید و سفارش گردنبند می‌پسندید؟ آیا انتخاب شما یک طراحی ظریف و مینیمال است یا یک گردنبند پرزرق‌وبرق و سنگین؟
  • در چه موقعیتی قرار است از این گردنبند استفاده کنید؟
  • سبک کلی تیپ و استایل شما چیست؟ آیا گردنبند موردعلاقه شما با تیپ و استایلتان همخوانی دارد؟
  • معمولاً کدام رنگ طلا را ترجیح می‌دهید؟ طلای زرد و یک انتخاب کلاسیک یا طلای رزگلد و انتخابی مدرن؟

پاسخ به این چند سؤال ساده مسیر تصمیم‌گیری صحیح را برایتان روشن‌تر می‌کند، بعد از اینکه به این چند سؤال پاسخ دادید باید به سراغ مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب و خرید گردنبند بروید.

تعیین مناسب‌ترین سایز گردنبند

3 نکته تا خرید آنلاین گردنبند طلا، روبی همراه شماست!

اولین فاکتور مهم در خرید گردنبند توجه به سایز آن است. اگر قرار است آنلاین خرید کنید می‌توانید طول زنجیر را روی یک نخ اندازه گرفته و اندازه تقریبی گردنبند را روی گردنتان مشاهده کنید. همچنین برای خرید آنلاین می‌توانید از راهنمای سایز گردنبند هم کمک بگیرید؛ اما پیش از آن به این نکته توجه داشته باشید که اندازه آویز طلا و قفل یا گیره زنجیر در محاسبه سایز گردنبند وارد نمی‌شود.

انتخاب جنس و رنگ پلاک و زنجیر

شما می‌توانید برای خرید گردنبند به سراغ انواع زیورآلات نقره، پلاتین یا طلا بروید اما اگر انتخاب شما فلز ارزشمند طلاست باید در مورد رنگ موردنظرتان هم تصمیم بگیرید. همان طورکه میدانید طلا در رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شود، اما در میان تمام‌رنگ‌های طلا، طلای زرد، طلای سفید و طلای رزگلد از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. سلیقه شخصی شما، بودجه‌ای که در نظر دارید و موقعیت و نحوه کاربرد این گردنبند تعیین می‌کنند به سراغ کدام جنس و رنگ بروید.

بد نیست اضافه کنیم که قیمت گردنبند طلا از دو جز یعنی قیمت آویز طلا و قیمت زنجیر تشکیل شده است. اگر بودجه کمی دارید می‌توانید یکی از این دو جز یعنی یا آویز و یا زنجیر را از جنس طلا و دیگری را با رنگ مشابه از جنس فلز ارزان‌تری خریداری کنید.

انتخاب گردنبند بر اساس فرم صورت

و اما آخرین فاکتور مهم هنگام انتخاب و خرید گردنبند توجه به فرم صورت است. اگر صورت شما گرد است بهترین انتخاب استفاده از گردنبندهایی با آویز بلند و سنگین است. چراکه گردنبندهای کوتاه گردی صورتتان را بیشتر از همیشه نشان می‌دهد.

اگر فرم صورت شما زاویه‌دار یا قلبی شکل است، بهتر است به سراغ گردنبندهای چوکر بروید. این مدل از گردنبند زاویه‌های تیز صورت را نرم‌تر نشان می‌دهد.

اگر هم صورت بی زاویه و بیضی‌شکل دارید، خیلی خوش‌شانس هستید چراکه تمامی مدل‌ها مناسب شماست و می‌توانید از تمام مدل‌های گردنبند استفاده کنید.

روبی گلد معتبرترین فروشگاه اینترنتی طلا در ایران

مجموعه روبی گلد یک گروه طراحی و ساخت زیورآلات طلاست که صفر تا صد تمامی محصولات آن توسط طراحان ماهر، باسابقه و زبردست ایرانی در مجموعه کارخانه روبی و با استفاده از به‌روزترین تجهیزات صنعت طلا و جواهرات صورت می‌گیرد. به نقل از شایان حشمت زاده بهزادی مدیرعامل روبی، ارائه محصولات از تولید به مصرف، تیراژ بالای تولید و تجهیزات به‌روز مجموعه کارخانه روبی باعث شده تا مشتریان تمام زیورآلات طلا را با اجرت ۷ تا ۱۱ درصد خریداری کنند که این مبلغ برای کارهای مشابه با برندهای دیگر احتمالاً تا ۲۰ درصد هم افزایش پیدا می‌کند.

3 نکته تا خرید آنلاین گردنبند طلا، روبی همراه شماست!

گالری اینترنتی روبی گلد فعالیتش را از سال‌ها پیش به صورت حضوری در شعب تهران آغاز کرد و در حال حاضر ۲۲ شعبه فعال طلافروشی در سراسر کشور دارد. روبی گلد در زمینه طراحی، ساخت و فروش زیورآلات طلا سابقه طولانی دارد و حالا چند سالی است که بخش فروش آنلاین را به خدمات خود اضافه کرده است.

بر روی سایت این گالری دسته‌بندی‌های بسیار متنوعی از انواع زیورآلات زنانه، مردانه و طلای بچه گانه را مشاهده می‌کنید، تنوع بالا، کیفیت زیورآلات، اجرت کم و گارانتی استرداد و تعویض بدون قید و شرط باعث شده تا روبی گلد به یکی از محبوب‌ترین گالری‌های آنلاین طلا و جواهرات تبدیل شود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *