دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی کانگ مین هیوک هنرپیشه و درامر مطرح کره ای

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی کانگ مین هیوک هنرپیشه، خواننده و درامر محبوب و مطرح اهل کره جنوبی همراه با تصاویر شخصی و جدید وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

کانگ مین هیوک خواننده، هنرپیشه و درامر محبوب و مطرح سینما و تلویزیون اهل کره جنوبی می باشد. این هنرمند موفق فعالیت حرفه ای خود را از سال ۲۰۰۹ از سن ۱۸ سالگی با فیلم سینمایی ” آگوستیک” آغاز نمود و تاکنون در این عرصه فعالیت می کند. از آثار شاخص ایشان می توان به سریال شوهرم یک خانواده داره، وارثان، سرگرمی و … اشاره داشت. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی کانگ مین هیوک همراه با کارنامه هنری و تصاویر شخصی و جذاب وی آشنا شوید.

تاریخچه زندگی کانگ مین هیوک

آشنایی با بیوگرافی کانگ مین هیوک + تصاویر جدید و شیک وی

کانگ مین هیوک خواننده، درامر و بازیگر با استعداد و موفق سینما و تلویزیون اهل کره جنوبی متولد ۲۸ ژوئن سال ۱۹۹۱ که هم اکنون وی ۳۰ سال سن دارد و در شهر ایلسان ،سئول کشور کره جنوبی چشم به جهان گشوده است.

وی از سن ۱۸ سالگی بازیگری را آغاز نمود و اکنون او درامر گروه راک کره‌ ای سی‌ ان‌ بلو می‌ باشد.

او زمانی که به مدرسه راهنمایی رفت، علاقه به ورزش پیدا کرد و بیشتر وقت خود را به بازی بسکتبال و فوتبال می پرداخت. در نهایت کانگ و تعدادی از دوستانش که در عرصه موسیقی بودند، دور هم جمع شدند و گروه راک بنام “CNBLUE” را تشکیل دادند و کانگ نوازنده درام بود.

این گروه نخستین حضور خود را در توکیو کشور ژاپن در سال ۲۰۰۹ با ۲۰ گروه دیگر انجام داد و سپس آنها فعالیت خود را از خیایان ها و نمایش زنده شروع کردند. آنها نخستین آلبوم خود را به نام ” Now or Never” در ژاپن اجرا کردند که چندان موفق نبود.

این بازیگر کره ای تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

زندگینامه کانگ مین هیوک

خانواده + دوران کودکی

مین هیوک ابتدا در چولساندونگ متولد شده، سپس بعد از تولد او، پدر و مادرش به ایلسان رفتند. به همین خاطر وی ایلسان را زادگاه خود می داند.

وی فرزند کوچک این خانواده است و در دوران کودکی پسری شلوغ کار و بسیار نا آرام بود تا حدی که معلمان و حتی پدر و مادرش اعتراض می کردند. اما او با اینکه رفتار های نا پسندیده ای انجام میداد تمامی نمراتش بالا تر از حد متوسط بود.

کانگ از دوران کودکی علاقه شدید به موسیقی داشت، او این علاقه را از مادرش که از علاقمندان این عرصه بود، در خود به وجود آورد. مادرش به او پیانو و فلوت خرید و وی نیز به کلاس موسیقی کلاسیک رفت.

زندگینامه جالب کانگ مین هیوکعکس های شخصی و جذاب کانگ مین هیونگ

سرگذشت جالب کانگ مین هیوک

شهرت و بازیگری

این گروه اواخر سال ۲۰۰۹ به کره جنوبی بازگشتند و در سال ۲۰۱۰ شرکت FNC با تهیه یک تیزر، گروه را به کره جنوبی معرفی کرد و در نتیجه در سال ۲۰۱۴ آلبوم رسمی را به نام “Bluetory” روانه بازار کردند که مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفت.

اعضای گروه در کره جنوبی شناخته شدند و رفته رفته از سوی کارگردانان پیشنهاد بازی در فیلم و ها و سریال های تلویزیونی مواجه شدند.

گانگ مین هونگ نخستین بازی خود را با فیلم سینمایی “آگوستیک” در سال ۲۰۰۹ آغاز نمود و در سال ۲۰۱۰ نیز در سریال “باشه، دختر بابا” به ایفای نقش پرداخت.

در سال ۲۰۱۱ در سریال “عاشقم کردی” بازی کرد و در سال ۲۰۱۲ در سریال “شوهرم یه خانواده داره” حضور داشت. او برای این سریال جوایز بسیاری را دریافت نمود.

از دیگر فعالیت های تلویزیونی و سینمایی کانگ مین هیوکمی توان به وارثان (۲۰۱۳)، معجزه (۲۰۱۳)، سرگرمی (۲۰۱۶)، کشتی بیمارستان (۲۰۱۷)، فیلم های سینمایی من یک گربه هستم (۲۰۱۷)، شاهزاده خانم و جادوگر (۲۰۱۸) و … اشاره نمود.

بیوگرافی کانگ مین هیوک + گالری جدید

شرح حال کانگ مین هیوک و همسرشعکس و بیوگرافی کانگ مین هیوک

شرح حال کانگ مین هیوک + تصویر

پیج اینستاگرام کانگ مین هیوک

پیج اینستاگرام این خواننده کره ای به آدرس mr_kanggun@ می باشد. وی در اینستاگرام خود تمام عکس های جدید و همچنین فعالیت روانه خود را برای طرفدارانش به اشتراک گذاشته است. همچنین ایشان تا کنون بیش از دو میلیون و هشصد هزار نفر فالوور دارد.

شرح حال خواندنی کانگ مین هیوکژست خاص و باحال کانگ مین هیونگ

بیوگرافی کانگ مین هیوک + تصاویر باحال

سریال های تلویزیونی کانگ مین هیونگ

  • باشه، دختر بابا (۲۰۱۰)
  • عاشقم شدی (۲۰۱۱)
  • شوهرم یه خانواده داره (۲۰۱۲)
  • وارثان (۲۰۱۳)
  • معجزه (۲۰۱۳)
  • سرگرمی (۲۰۱۶)
  • مدرسه (۲۰۱۷)
  • کشتی بیمارستان (۲۰۱۷)

زندگینامه کامل کانگ مین هیوک

بیوگرافی کانگ مین هیوک

فیلم های سینمایی کانگ مین هیونگ

  • acoustic{قسمت حمله نانوایی}۲۰۱۰
  • من یک گربه هستم۲۰۱۷
  • شاهزاده خانم وجادوگر۲۰۱۸
  • دو بونگ سون زن قوی

شرح حال جالب کانگ مین هیوکعکس لاکچری از کانگ هنرمنده محبوب کره جنوبی

بیوگرافی کانگ مین هیوک بازیگر کره ای

زندگینامه خواندنی کانگ مین هیوکاستایل جذاب و زیبا کانگ مین هیونگ

زندگینامه خواندنی و کامل کانگ مین هیوک

زندگینامه جامع کانگ مین هیوک

بیوگرافی کانگ مین هیوک و همسرش

بیوگرافی کانگ مین هیوک + تصویر

امیدواریم از خواندن بیوگرافی کانگ مین هیوک خواننده و بازیگر اهل کره و همچنین از تماشای تصاویر جدید و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم. برای آشنایی با دیگر خوانندگان کره جنوبی مانند هیونجین، جی چانگ ووک و پارک چانیول بر روی لینک آن ها کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *