دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعبیر خواب شکر بر اساس نظرات مختلف معبران مشهور

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

جالب است بدانید که خواب ها تاثیرات بسیار زیادی بر روی زندگی می گذارند بنابراین بر اساس جزئیاتی که از آن ها را دیده اید باید به تعبیر بپردازید.

دیدن شکر در خواب می تواند تعابیر بسیار زیادی داشته باشد و برای این که بتوانید معنای دقیق این خواب را پیدا کنید کافی است تا جزئیات آن را به یاد داشته باشید زیرا بسیاری از معبران این خواب را بر اساس جزئیات تعبیر می کنند.

تعبیر خواب شکر

تعبیر خواب شکر

تعبیر خواب قند و تعبیر خواب نبات را در مطالب قبلی برایتان بیان کردیم و در ادامه قصد داریم شما را با یک تعبیر خواب دیگر آشنا کنیم. این خواب را چندین معبر غربی و اسلامی تعبیر کرده اند و بر اساس جزئیات مختلف می توانید معنای مختلفی برای خواب خود در نظر بگیرید.

منوچهر تهرانی

این معبر بیان کرده است که دیدن شکر در خواب به صورت کلی خوب و نیک است و می توان آن را به معنای شیرین کامی در کار ها در نظر گرفت. جزئیاتی که وی برای خواب شکر در نظر دارد را برایتان بررسی می کنیم.

  • دیدن شکر به مقدار آن بستگی دارد. اگر فردی در خواب خود ببیند که مقدار بسیار کمی شکر در دست دارد می توان آن را به نیکی تعبیر کرد و در صورتی که فردی میزان بسیار زیادی شکر در دست داشته باشد تعبیر خوبی ندارد و بیش تر به معنای آز و طمع می باشد. افراد حریص معمولا بابت زیاده خواهی هایشان دچار شکست در کار ها می شوند و این خواب نشان می دهد که اگر چنین اخلاقی در کار داشته باشید با شکست مواجه خواهید شد.
  • خوردن شکر در خواب از دیدگاه این معبر بسیار خوب است. شکر را حتی اگر با چای و یا مواد دیگری در خواب بخورید معنای خوبی دارد و نشان می دهد که در آینده ای نه چندان دور توفیق می یابید و در کار های خود موفق خواهید شد.
  • خوردن و یا نگهداری از شکر به میزان بسیار زیاد خوب نیست و می تواند هشداری برای شما باشد تا در تصمیمات خود دقت بیش تری به خرج دهید.

یوسف نبی (ع)

این پیامبر در مورد دیدن شکر و نبات در خواب تعبیری را بیان کرده اند و در هر حالتی آن را ایمنی دانسته اند. در واقع اگر فردی خواب شکر را ببیند و هیچ تصویر دیگری را به یاد نداشته باشد می تواند این تعبیر را برای خواب خود در نظر بگیرد.

شکر از دیدگاه آنلی بیتون

  •  آرون گروپس

آنلی بیتون

آنلی بیتون یکی از معبران غربی می باشد و برای دیدن شکر در رویا چندین معنای مختلف در نظر گرفته است. وی بر اساس جزئیات مختلف این خواب را معنا کرده است و در ادامه یک به یک معنا هایی که بیان کرده است را به زبانی ساده برایتان خواهیم گفت.

  • اگر فردی در خواب خود شکر ببیند بدون این که چیز دیگری در خواب توجه او را به سمت خود جلب کند به معنای این است که از زندگی زناشویی خود راضی نیست.
  • اگر فردی در خواب خود مقداری شکر بخورد تعبیر خوبی ندارد. این خواب به شما هشدار می دهد که در آینده باید با موضوعات دردناک و پشیمان کننده سر و کار داشته باشید و بهتر است خود را برای آن روز ها آماده کنید.
  • اگر فردی در خواب ببیند که به دنبال قیمت شکر می گردد معنای زیاد خوبی ندارد و نشان می دهد که دشمنان شما با چیزی که بر روی آن تعصب دارید شما را تهدید می کنند تا باعث شوند کاری را انجام ندهید.
  • خرید و فروش شکر نشان دهنده نوعی خطر می باشد. آنلی بیتون بیان می کند که دیدن این خواب معنای نسبتا خوبی داشته و نشان می دهد که شما با شجاعت زیاد از یک خطر بسیار جدی جان سالم به در می برید.
  • شکستن ظرف شکر و ریختن آن ها بر روی زمین بیان می کند که باید در کار های خود محتاط تر باشید تا زیانی را متحمل نشوید.
  • اگر فردی در خواب خود مشاهده کند که فردی در حال جا به جا کردن کیسه های شکر می باشد و در همین حین آواز هم می خواند معنای بسیار خوبی دارد و نشان می دهد که در یک موقعیت کم ارزش منفعت بسیار زیادی را به دست می آورید و می توانید تا مدت ها راحت زندگی کنید.

شکر در رویا از دیدگاه روانشناسان

کارل یونگ

یونگ یکی از روانشناسان مطرح در قرن اخیر می باشد که توانسته است بر روی موضوعات مختلفی تحقیق کند و نتایج بسیاری را بدست آورد. وی به خواب اهمیت بسیار زیادی می دهد و معتقد می باشد که خواب ها می توانند نشانه ای از ناخوداگاه افراد باشند بنابراین نباید از آن ها ساده گذشت و حتی می توان برای درمان نیز از خواب های افراد استفاده کرد.

  • دیدن یا خوردن شکر در خواب نشان دهنده خوشی و لذت می باشد. این لذت ها در زمان بیداری وجود ندارند زیرا شما خود را محروم می کنید. در برخی از موارد لازم است تا نگرانی درباره پیامد ها را فراموش کنید و سعی کنید از زندگی خود لذت ببرید.
  • اگر در خواب خود دانه های شکر را مشاهده کردید بدین معنا می باشد که باید خود را رها کنید و از جدی بودن دست بردارید تا بتوانید از زندگی خود لذت ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *