دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی استایل پرپی و نحوه پوشش در این استایل

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ دی ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با ویژگی های استایل پرپی مخصوص آقایان و خانم های جوان آشنا خواهید شد که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید اطلاعات لازم را در زمینه این سبک لباس پوشیدن بدست آورید.

استایل پرپی یا کالج از انواع تیپ های کژوال منظم و هوشمندانه می باشد که در این سبک همه آیتم ها باهم هماهنگ می باشند همچنین این سبک لباس پوشیدن دارای سه ویژگی آراستگی و شیک بودن و اصالت می باشد.

استایل پرپی چیست ؟

لباس ها در این سبک استایل ساده و در عین حال جذاب می باشند و اگر شما تمایلی ندارید که لباس هایتان را لایه لایه بپوشید و تمایل دارید لایه ها لباس هایتان را محدود کنید بهتر است از سبک پرپی ایده بگیرید. در مطالب قبلی مدل هایی از تیپ کژوال و تیپ الگانت را پیش رو داشتید در ادامه مدل هایی از تیپ پرپی را مشاهده خواهید کرد.

استایل پرپی

برای داشتن تیپ پرپی چگونه لباس بپوشیم ؟

انتخاب پارچه ای مناسب برای لباس هایتان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما طرح پارچه لباس هایتان را راه راه و خال خالی و بته جقه و گل گلی و … انتخاب کنید همچنین اگر تمایل دارید استایلی مدرن داشته باشید بهتر است لباس هایتان را از بین پارچه ها با طرح ریز انتخاب نمایید.

لباس هایی که در سبک پرپی مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از :

  1. پیراهن و شومیزهای یقه دار
  2. لباس های رنگ روشن
  3. دامن پلیسه و پیلی دار و کوتاه
  4. جوراب و جوراب شلواری
  5. تونیک
  6. کت بلیزر
  7. پیراهن مدل آکسفورد
  8. ژاکت ریز بافت و دکمه دار
  9. پلیور یقه هفت
  10. لباس یقه دار و سه دکمه
  11. کت و شلوار رنگ تیره
  12. شلوار جین سفید
  13. پیراهن بدون آستین و کوتاه

در این سبک استایل از رنگ هایی نظیر آبی و سفید و قرمز و زرشکی و سبز زمردی و قهوه ای و کرم و … استفاده می شود همچنین این سبک استایل به استایل کلاسیک شباهت زیادی دارد با این تفاوت که در آن از لباس ها با رنگ های متنوع استفاده می گردد. برای داشتن این تیپ ظاهری خاص می توانید از ترکیب لباس ها با رنگ روشن و تیره استفاده نمایید.

تا آنجایی که ممکن است از لباس های ساده یا از لباس ها با طرح های خلوت در پوشش تان استفاده نمایید همچنین بهتر است لباس هایتان را تک رنگ انتخاب کنید.

  •  آرون گروپس

استفاده از اکسسوری و زیورآلات زیاد برای داشتن این سبک استایل مناسب نمی باشد و اگر شما تمایل دارید به صورت دو لایه لباس بپوشید بهتر است از ژاکتی نازک و کت اسپرت در پوشش تان استفاده نمایید همچنین می توانید این طرح لباس ها را با شلوار یا دامن ست کنید.

طرح و رنگ کفش می تواند در تکمیل جذابیت استایل شما تاثیرگذار باشد و می توانید از کفش چرمی و بدون پاشنه و چکمه و کفش راحتی در پوشش تان استفاده نمایید.

زیورآلات مرواریدی به دلیل داشتن طرحی ساده و زیبا و کلاسیک هیچوقت از مد نمی افتند و شما می توانید از این اکسسوری ها برای حضور در مکان ها و مهمانی های مختلف استفاده کنید همچنین می توانید از سنجاق سینه نیز استفاده نمایید که این اکسسوری ها برای خانم ها انتخابی مناسب و ایده آل می باشد.

استایل زنانه و دخترانه پرپی استایل زنانه پرپی استایل شیک دخترانه تیپ کالج زنانه و دخترانه استایل زیبا کالج مدل های استایل کالج استایل پرپی چیست ؟ استایل جذاب پرپی مدلهای استایل کالج استایل دخترانه کالج استایل زیبا پرپی استایل ساده پرپی استایل دخترانه تیپ کالج استایل پرپی رنگ روشن استایل پرپی دخترانه تیپ پرپی و زیبا استایل متفاوت پرپی استایل دخترانه پرپی شیک و خاص استایل دخترانه پرپی شیک و متفاوت مدل های استایل پرپی

عینک آفتابی از انواع اکسسوری های مناسب و زیبا برای داشتن تیپ پرپی می باشد و بهتر است شما طرح عینک را ساده انتخاب نمایید همچنین عینک نباید بیش از اندازه بزرگ باشد و فریم آن نیز باید با اندازه فرم صورت شما مطابقت و همخوانی داشته باشد. رنگ فریم عینک را می توانید از بین رنگ های ساده و کلاسیک نظیر سفید یا مشکی انتخاب نمایید همچنین بهتر است رنگ فریم عینک را درخشان انتخاب نکنید.

اگر تمایل دارید از کمربند در پوشش تان استفاده نمایید بهتر است طرح کمربند ساده را انتخاب نمایید همچنین کمربند نیز بهتر است دارای سگکی ساده باشد و سگک آن را می توانید از بین طرح های ساده و با رنگ نقره ای انتخاب نمایید. استفاده از کمربند بزرگ و با سگک زرق و برق دار برای داشتن این سبک استایل مناسب نمی باشد.

در صورت استفاده از ساعت مچی بهتر است طرح آن را ساده انتخاب کنید همچنین رنگ ساعت را می توانید از بین رنگ های خنثی انتخاب نمایید.

بهترین مدل مو برای داشتن این استایل ساده مدل موی کلاسیک و مرتب می باشد و بهتر است شما همیشه موهای خود را تمیز نگه دارید و به صورت مرتب نیز آن ها را شانه بزنید. اگر موهایی کوتاه دارید بهتر است موهایتان را به صورت فرق کج یا فرق وسط فرم بدهید و اگر موهای شما بلند است می توانید برای حالت دادن آن ها از مدل موی دم اسبی یا گوجه ای استفاده نمایید.

در صورت استفاده از هدبند یا دستمال سر برای فرم دادن به موهایتان بهتر است هدبند را ساده انتخاب نمایید و رنگ آن را نیز به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ لباس هایتان مطابقت و همخوانی داشته باشد.

دختران و خانم های جوان برای داشتن استایل پرپی بهتر است آرایشی ساده و مات و سبک داشته باشند همچنین می توانید برای شینیون موهایتان از شینیون باز استفاده نمایید یا موهای خود را پشت سرتان جمع کنید.

تیپ پرپی پسرانه مدل های تیپ پرپی کالج استایل پسرانه پرپی استایل ساده پرپی اکسسوری ها در استایل پرپی استایل ساده و زیبا پرپی مدل های استایل پرپی خاص استایل جذاب پرپی استایل پرپی برای آقایان مدل کفش در استایل پرپی مدل مو در استایل پرپی مدل لباس در استایل پرپی استایل مردانه و پسرانه پرپی استایل زیبا پرپی مدل کمربند در استایل پرپی مدل مو پسرانه و مردانه در استایل پرپی استایل مردانه پرپی

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید ظاهری مرتب و شیک داشته باشید و از پوشیدن لباس های شلخته خودداری نمایید بهتر است از سبک استایل پرپی برای انتخاب طرح و رنگ لباس های خود الگوبرداری نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *